Bontrager SSR nyereg

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2016
    (frissítve: 2016.05.)
  • Listaár: 4.200 Ft

HASONLÓ nyereg TERMÉKEK



1-8 (8 vélemény)
Rendezés

tigerteam avatar
24 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, kevesebb mint 1 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny

Nagyon szép , és kényelmes ez a Bontrager nyereg, nem csak az árában, hanem sok drágább nyeregtől is kényelmesebb.

Hátrány

Eléggé kopik, ezen kivül nem találkoztam problémával.

Tapasztalat

Előtte egy Selel Royal nyergem volt, abban már akkor is fájt a fenekem ha betekertem a városba. Attól mérföldekkel jobb. De próbáltam pár jóval drágább nyerget is, és nagyon negativak voltak a tapasztalataim. A Bontrager egy nagyon eltalált nyereg, nincs ugyan kivágás, de ettől eltekintve nagyon kényelmes hoszabb távon is.

Erre ajánlom

Bármire ahol a kényeles és a szépség fontos.

Ennyiért vettem
3800
Csatolt képek
Bontrager SSR  2011 nyereg
10 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Zero-X avatar
14 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 89%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Kényelmes, több felhasználási terülere alkalmas, minőségi termék. Simán megéri az árát.

Hátrány

NINCS.

...vagy csak annyi, hogy a 2015-ös csomagolása nem újrahasznosított papírból készült. :)

Tapasztalat

"Hibrid nyereg". Megállja a helyét hosszabb túrán, de könnyedén lehet rajta helyezkedni technikás lejtőkön is. 

A szivacsozása közepesen vastag. Nem túl kemény, de a műanyag ülőlapig nem nyomódik össze. A sportos és a komfort nyergek közé tenném. Freestyle nadrággal használom. (Betétes biciklisnadrág életemben nem volt rajtam.) 70 Km -es túrán semmi gondom nem volt vele.

Ez már a második ilyen nyergem. Az eladott bringámon is ilyen volt. Utána 5 hónap alatt két másikat is használtam és az összehasonlítás azt hozta, hogy ez a nyerő. Ahogy az uristen@menny.hu -ban mondanák: "Ez tetszik. Megáldám vala." :D

 

Erre ajánlom

Túrára, hobbi XC-re.

Ennyiért vettem
2014-es 4500, 2015-ös 6200 Ft. Ugyanott!
Csatolt képek
Bontrager SSR  2015 nyereg
2014-es desig
Bontrager SSR  2015 nyereg
2015-ös desig
Bontrager SSR  2015 nyereg
Az ülőlap kivágott.
9 olvasó 89%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sandorp9 avatar
126 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 90%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-Kemény,
-masszív,
-jók a varrások,
-kényelmes,
-jól bírja az esés(eke)t,
-nem szívja a vizet,
-olcsó

Hátrány

...masszivitása miatt nehéz szerintem.

Szerk.: hát a helyzet az, hogy idén váltani kellett...; sajnos valamiért mindig zsibbadtam, akárhogy állítottam be, 25-30km-ek alatt még úgy ahogy, de már utána egyszerűen rossz volt rajta ülni/tekerni.

Szerk. 09.10. Lassan itt az év vége, sikerült megtalálnom a nekem megfelelő beállítást!!! VÉGRE!!! Mondjuk ehhez (ezek szerint) kellett egy új nyeregcső (Ness /karbon), így megy 85km 1megállással és vegyes tempóval.
 

Tapasztalat

A Trek bringán volt, kapásból ki akartam cserélni a Selle MonteGrappa Argo-ra, de az Eladó Haverom mondta, hogy próbálgassam, mert jó nyereg. Első úton (51Km) keménynek tűnt, főleg az elején, de nem volt az, hogy gyorsan le kell ugranom a bringáról. A második út (70Km) alkalmával gát tetején tekertem (pattogtam/rázkódtam), nem volt gond vele. Több nyeregnél olvastam (sokan írták), hogy a keményebb nyereg jobb, talán tényleg így van... A lényeg, hogy tényleg nem rossz, ezt is vízszintesre kell állítani, és akkor a zacsi sem zsibbad el (a közepe és az eleja puhább), ugyan nincs benne/rajta NON PRESSURE ZONA, de hasonló a kiképzése, mintha lenne. De majd egy hosszabb túra után nyilatkozok még...; Meg volt a hosszab túra (2013.10.05.), 105 Km-t tekertünk ezeken a príma magyar utakon. Gyula-Sarkad-S.keresztúr-Nagygyanté-Mezőgyán-Geszt-Okány- S.keresztúr-Gyula körön mentünk, Mezőgyán után volt olyan útrész, ahol az autók is max.10km/h-val tudtak menni, illetve kerülgetni kellett az óriáskátyúkat. A lényeg, hogy a megtett km., és az utak minősége ellenére nem fájdult meg az alsó fertájam se, és nem zsibbadt "stanyiszli" se! Ráadásul másnap 55km-t, harmadnap 65km-t tekertünk, és egyszer sem volt az az érzés, hogy inkább állva tekerek :D
De ehhez hozzátenném, hogy mindenkinek más a testalkata/ülepmérete, igénye...

Szerk.: rövid távon, vagy/illetve városban jó lehet, de hosszabb utakon/túrákon nem a legjobb. Nem tudom, hogy tavaly miért volt jó, idén meg már miért nem, de egyszerűen NEM... A lóti-futimon tökéletes (legalább is jobb, mint a SR Alpha!) munkába/városban közlekedni, de ennyi...

Szerk. 09.10.: Végre megvan a helyes beállítás, és így már jó a nyereg, rövidebb és hosszabb utakon egyaránt (mondjuk az igazi egy Balaton kör lenne...). Nem zsibbadok, nem nyom, illetve inkább én fáradok. Kényelmes tempóban hosszabb utakon is nagyon kényelmes, erősebb tempóban meg... nekem kell erősödnöm :D

 

Erre ajánlom

Hát én nyerget nem igazán szoktam, mert az mindenkinek más (testalkat, igények).

Ennyiért vettem
a bicajon volt
Csatolt képek
Bontrager SSR  2013 nyereg
Bontrager SSR  2013 nyereg
10 olvasó 90%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

KONAMAN avatar
17 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Viszonylag kényelmes

erős kivitel

Jó minőségű , tartós

Esztétikus ez a Bontrager nyereg

könnyen szerelhető tisztítható

Hátrány

Esőben hamar átázik

néha beleakadok

1 év után, hang formájában jelzi meglétét

tisztítás után 2 nap száradás kell neki

Erre ajánlom

a-z-ig

Ennyiért vettem
3000
Csatolt képek
Bontrager SSR  2010 nyereg
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

szjozs avatar
12 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, csak kipróbáltam, túrázgató/városi harcosként
Előny

Nincs neki ilyen!!!

Hátrány

Borzalmasan kényelmetlen nyereg a Bontrager SSR Saddle, mindamellett, hogy tekerés közben nyöszörög, de nem is kulturáltan, hanem hangosan..., nem keszegseggűeknek találták ki.

Tapasztalat

Szerencsére nem kellett megvennem, ismerős odaadta, hogy próbáljam ki előtte. Maximum 2000Ft-ot ér számomra.

Erre ajánlom

Senkinek semmire!!

Ennyiért vettem
Tesztalany volt
7 olvasó 14%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

mcadam avatar
18 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Ha jól be van állítva, akkor tökéletes az olyan nagyseggüek számára, mint pl. én. Emellett szinte ingyen is van. Ezen nem zsibbad le a herém, hosszabb tekeréseknél sem. Ütéseket nagyon jól csillapítja. Vizet nem issza be, tartósnak tünik.

Hátrány

Nem jó akármilyen nadrágban tekerni, elégg tapad, főleg nyáron. sokszor zavaró. Az egyik rövidnadrágomat megfogta feketére.

Erre ajánlom

bármire

Ennyiért vettem
3990
Csatolt képek
Bontrager SSR  2010 nyereg
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

hhhhh avatar
147 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 3 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
  • Nagyon kényelmes hosszú távon is, jól csillapítja az ütéseket, rázkódásokat.
  • Elég puha, szép kidolgozás, minőségi, tartós anyagokból.
Hátrány

Hátránya nincs, szép és kényelmes nyereg.

Tapasztalat

Én nagyon szerettem, ebben a nyeregben nagyon kényelmesen éreztem magam, megéri.

Erre ajánlom

Városba, enyhe terepre, kisebb túrákra.

Csatolt képek
Bontrager SSR  2009 nyereg
5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

rikolto avatar
30 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 6 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Elég kényelmes a cucc. Jól csillapitja az ütéseket.  A szerkezet jó anyagból készül. Azok tartósak is. Nem issza be a vizet. Nem trükközésre való! Jó ki ülés. Súlya is elmegy.

Hátrány

Esésnél rögtön szakad. Szivacs is eltűnik belőle.

Tapasztalat

Erre ajánlom

Maraton meg ilyesmi

Ennyiért vettem
bringán volt
Csatolt képek
Bontrager SSR  2010 nyereg
6 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-8 (8 vélemény)
Rendezés

Méretek

 
szélesség (mm):

155


 
hossz (mm):

275


tömeg:

360


 
színválaszték:
  • Fekete - fehér
  • Fekete

 
pálca anyaga:

Üreges Cr-Mo


 
nem:

férfi


Bontrager logó

Bontrager márka bemutatás

A ’80-as években, kaliforniai garázsában dolgozva Keith Bontrager a legspécibb kézzel készült kerékpár vázak és alkatrészek gyártásával építgette a hírnevét. A jelszava egyszerű volt: első az erő, a tömeg másodlagos.

A Bontrager története tele van legendákkal. Keith egy mérnök, formatervező, fizikus, szerelő, bringás, és született csináld magad figura, aki már a ’70-es évek végi mtb láz kezdetén beleásta magát a váztervezés tudományos megközelítésébe, az anyagszerkezetek megértésébe, és a gyártásba. A ’80-as években törött vázakat kukázott, és próbálta megfejteni, mi lett a végük, keresve, hogy mit kellett volna tenni, hogy túléljék a strapát. Ekkor született meg híres mondása: „Erős. Könnyű. Olcsó. Válassz kettőt.”

Próbálta a lehető legerősebb és legkönnyebb alkatrészeket megalkotni. Soha nem feladva, mindig kétségbe vonva az „általános bölcsességeket”, mindig a tudomány felöl közelítve, az első az erő, második a tömeg elvet hűen követve Keith Bontrager megalkotta elismert komponenseit, amelyek gyakran nem voltak túl olcsóak. A vásárlókat pedig meggyőzte ez a kompromisszummentes, az érték többet jelent, mint maga az ár üzletpolitika.

Sok idő eltelt azóta, hogy Bontrager törött vázak felett görnyedt a garázsában. Ma a márkának több alkatrésze van, mint valaha, Keith pedig kukázás helyett a élő teszteléssel tölti az idejét, és 24 órás tartóssági tesztekkel járja a világot. Ami nem változott: a „B” logó még mindig azt képviseli, amit Bontrager a kezdetek kezdetén elképzelt: tömegtől vagy ártól függetlenül, erős és kifinomult, értelmetlen sallangoktól mentes alkatrészeket gyártani.