Bontrager SSR nyereg

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2016
    (frissítve: 2016.05.)
  • Listaár: 4.200 Ft

HASONLÓ nyereg TERMÉKEK




Zero-X avatar
14 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 89%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Kényelmes, több felhasználási terülere alkalmas, minőségi termék. Simán megéri az árát.

Hátrány

NINCS.

...vagy csak annyi, hogy a 2015-ös csomagolása nem újrahasznosított papírból készült. :)

Tapasztalat

"Hibrid nyereg". Megállja a helyét hosszabb túrán, de könnyedén lehet rajta helyezkedni technikás lejtőkön is. 

A szivacsozása közepesen vastag. Nem túl kemény, de a műanyag ülőlapig nem nyomódik össze. A sportos és a komfort nyergek közé tenném. Freestyle nadrággal használom. (Betétes biciklisnadrág életemben nem volt rajtam.) 70 Km -es túrán semmi gondom nem volt vele.

Ez már a második ilyen nyergem. Az eladott bringámon is ilyen volt. Utána 5 hónap alatt két másikat is használtam és az összehasonlítás azt hozta, hogy ez a nyerő. Ahogy az uristen@menny.hu -ban mondanák: "Ez tetszik. Megáldám vala." :D

 

Erre ajánlom

Túrára, hobbi XC-re.

Ennyiért vettem
2014-es 4500, 2015-ös 6200 Ft. Ugyanott!
Csatolt képek
Bontrager SSR  2015 nyereg
2014-es desig
Bontrager SSR  2015 nyereg
2015-ös desig
Bontrager SSR  2015 nyereg
Az ülőlap kivágott.
9 olvasó 89%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Méretek

 
szélesség (mm):

155


 
hossz (mm):

275


tömeg:

360


 
színválaszték:
  • Fekete - fehér
  • Fekete

 
pálca anyaga:

Üreges Cr-Mo


 
nem:

férfi


Bontrager logó

Bontrager márka bemutatás

A ’80-as években, kaliforniai garázsában dolgozva Keith Bontrager a legspécibb kézzel készült kerékpár vázak és alkatrészek gyártásával építgette a hírnevét. A jelszava egyszerű volt: első az erő, a tömeg másodlagos.

A Bontrager története tele van legendákkal. Keith egy mérnök, formatervező, fizikus, szerelő, bringás, és született csináld magad figura, aki már a ’70-es évek végi mtb láz kezdetén beleásta magát a váztervezés tudományos megközelítésébe, az anyagszerkezetek megértésébe, és a gyártásba. A ’80-as években törött vázakat kukázott, és próbálta megfejteni, mi lett a végük, keresve, hogy mit kellett volna tenni, hogy túléljék a strapát. Ekkor született meg híres mondása: „Erős. Könnyű. Olcsó. Válassz kettőt.”

Próbálta a lehető legerősebb és legkönnyebb alkatrészeket megalkotni. Soha nem feladva, mindig kétségbe vonva az „általános bölcsességeket”, mindig a tudomány felöl közelítve, az első az erő, második a tömeg elvet hűen követve Keith Bontrager megalkotta elismert komponenseit, amelyek gyakran nem voltak túl olcsóak. A vásárlókat pedig meggyőzte ez a kompromisszummentes, az érték többet jelent, mint maga az ár üzletpolitika.

Sok idő eltelt azóta, hogy Bontrager törött vázak felett görnyedt a garázsában. Ma a márkának több alkatrésze van, mint valaha, Keith pedig kukázás helyett a élő teszteléssel tölti az idejét, és 24 órás tartóssági tesztekkel járja a világot. Ami nem változott: a „B” logó még mindig azt képviseli, amit Bontrager a kezdetek kezdetén elképzelt: tömegtől vagy ártól függetlenül, erős és kifinomult, értelmetlen sallangoktól mentes alkatrészeket gyártani.