DDK 530 EXR nyereg

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[2]
  • Modellév:
    2016
    (frissítve: 2015.12.)
  • Listaár: 3.800 Ft

HASONLÓ nyereg TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

Béres Z avatar
8 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2016, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Sportos, szép, ám de olcsó nyerget akartam az országúti bicajomra. Sajnos vásárlás előtt nincs mód kipróbálni, de mivel nem volt drága, bevállaltam a kockázatot.

Hátrány

1. Borzalmasan kényelmetlen. Még egy rövidebb 30-40km-es túra is kínszenvedés vele. Hiába helyezkedtem, fészkelődtem rajta, sehol nem találtam olyan pontot ahol elviselhető lett volna az ülő felemnek.

2. Kopik a festése kezdettől fogva. Pár közepes táv után elkezdett halványodni, ahol a nadrággal érintkezik.

 

Tapasztalat

Amint lehetett lecseréltem egy Bikefun Granada nyeregre, ami formára ugyan hasonló és ugyancsak tetszetős, de itt vége is a hasonlóságnak. A Granada mindössze ezer forinttal drágább, de nagyon kényelmes. Velencei tó oda-vissza megvolt gond nélkül. (képet nem tudok feltenni az 530-ról, mert már levettem és eladtam)

Erre ajánlom
  • könnyebb kölyköknek, akik kisebb tömeggel nehezednek a nyeregre
  • bemutató bicajra amit nem használnak
  • vitrinbe
  • levélnehezéknek
Ennyiért vettem
3900
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

SenkiAlfonz avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Előnye?

- jól néz ki, a legdivatosabb három színnel kombinál

- tartós

- a rezgéseket rövid távon jól csillapítja

- nem drága

- nem kopik sem a sín, sem a nyereg

Hátrány

- nehéz

- hosszabb távon betétes nadrággal is kényelmetlen (szerintem ettől többet már nem is kellene írnom)

- nekem a combjaim belső távolságának túl széles az előre nyúló része a nyeregnek - ergo: dörzsöl

Tapasztalat

Egyrészt azért vettem meg, mert a színe harmonizált a megépített bringámmal, másrészt pedig hasonlított a melóbatekerős (5000 km/év) csótányomon lévő Selle Italia X1-es nyereghez és hát gondoltam.......de nem. A geometria hiába hasonlít, hiába nehezebb, hiába párnázottabb, egyszerűen nem nyújtja azt, amit én szeretnék. Betétes nadrágban is nyom és töri a valagam már 40-50 kilométer felett, ami a fentebb említett nyeregnél 130 kilométer után sem jelentkezik. Nekem széles is egy kicsit, lehet hogy nem elég nagy a távolság a combjaim között, vagy nem tudom.

Szóval, összegezve: rövid távokra, simán jó a nyereg, relatíve olcsó és jól néz ki. Azonban nehéz, hosszú távon nyom és dörzsöl. Engem legalábbis. Én nem ajánlanám igazából senkinek. Tőlem ezért kapott két répát. Nyilván egy nyereg kényelmi megítélése erősen szubjektív, az én fizikai paramétereimmel (189/86), ilyen belső combtávolsággal sajnos ilyen vélemény született.

Erre ajánlom

Olcsó, belépőszintű országúti bringára, talán. De én még arra se.

Ennyiért vettem
4000
Csatolt képek
DDK 530 EXR  2014 nyereg
Még installálva...
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés

Méretek

 
szélesség (mm):

143


 
hossz (mm):

272


tömeg:

320


 
színválaszték:

fekete-piros-fehér


 
pálca anyaga:

HI-TEN


 
nem:

férfi


DDK logó

DDK márka bemutatás

A DDK Group 1970-ben alakult meg, kezdetben motorkerékpár ülések készítésével és javításával foglalkozott. A csoporthoz 3 márkanév tartozik, a DDK, a Selle BMB és Strace. A DDK nyergeit az elérhető áron kínált kiváló minőség jellemzi. A nyergek mellett táskákat, markolatokat is kínál a cég.

1982-ben száll be a cég a kerékpárnyergek piacára, 1992-re már a legnagyobb tajvani kerékpár nyereggyártók között jegyzik. 1996-ban hozzák ki az Active márkanevet, melyet a tajvani piacon használnak, és ez évben bővítik a gyár kapacitásait is.

1998-ban megnyitják második tajvani gyárukat is, 2000-ben pedig Vietnámban is beindul a gyártás. 2005-ben mindhárom gyáruk megkapja az ISO minősítést. 2006-ban Kambodzsában újabb üzem nyílik.

2012-ben a DDK Rasso 366-FS nyerge „design és innováció” díjat kap a Taipei Cycle kiállításon.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű DDK 530 EXR termékkel kapcsolatban: