Selle Italia Fokus Trans Am nyereg

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév:
    2006
    (frissítve: 2007.04.)
  • Listaár: 5.000 Ft

HASONLÓ nyereg TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

Zelenka Attila avatar
Zelenka Attila
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Szerintem szép és kényelmes mi kell még?
Hátrány
Talán a merevsége.
Tapasztalat
Selle Italia terméke ez garancia a minőségre! Sajnos ez a matricázására nem vonatkozott, mire hazaértem az új nyereggel a "Fokus" felirat lekopott. :( A nyereg különlegessége a "Carbon composite" pálca, ami szépen hangzik de szerintem nem olyan komoly dolog ez. Az tény hogy a pálcája nagyon merev ez nem éppen előnye, szerencsére ezt a nyereg felülete kompenzálja ugyanis maga a nyereg test rugózik. A nyereg bevonata "Mictotex" fordítom: bőr, alatta a szivacs mennyisége és keménysége tökéletes. A nyereg közepe nyitott "Trans Am" ez az első őszi napon megviccelt egy hosszabb edzés után iszonyatosan fázott az alfelem nyáron ez pozítív(!), esőben a kerék pont oda veri a vizet és a sarat ennyi negatívum után mentségére megemlítem hogy sosem nyomott ott. A nyereg orra széles, ez XC-s mászásoknál jól jött mert lehet csúszkálni előre-hátra.
Erre ajánlom
XC-seknek ajánlanám.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
Selle Italia logó

Selle Italia márka bemutatás

A Selle Italia mindig is ugyanúgy együtt működött a versenyzőkkel, mint a szabadidős bringásokkal. 1897-es megalapítása óta csakis a nyergekre koncentrál, egészen az acéltól a mai karbon-korszakig, mindig a fejlesztési lehetőségek után kutatva. A Selle Italia nem nyergeket csinál, hanem nyergeket alkot.

Több mint 100 éves történelme során olyan újítások fűződnek a cég nevéhez, mint pl. az 1980-ban bemutatott legendás Turbo nyereg, mely az első teljesen anatomikus kialakítású nyereg volt. Pár évvel később már rezgés elnyelő pálcákkal felszerelt gélbetétes nyerget is kínált a Selle Italia, 1990-ben pedig piacra került az első titán pálcás és 200 g alatti nyereg. Jelentős innováció még az 1998-as Trans Am nyereg, mely egy anatómiai kivágással rendelkezik a nyereg közepén, ami fokozza a rugalmasságot, kényelmet kínál a kényes „alkatrészeknek”, és egészségügyileg is előnyös.

2004-ben bemutatásra került az Axial Pivot System névre keresztelt találmány, melynél a nyeregpálcák rögzítésének köszönhetően a nyereg együtt mozog a pedálozó bringással, fokozva ezáltal a hatékonyságot, és csökkentve a kerékpáros csúszkálását a nyergen. Az elmúlt évek karbon-forradalma közben is tudott újat hozni a Selle Italia: az egysínes, Monolink nyeregcső-nyereg kapcsolatot. Könnyebb, és nagyobb tartományban állítható rögzítés lett az eredmény.

A Selle Italia versenykategóriás nyergeit versenyzők sokasága használja, úgy mtb, mint országúti és triatlon bajnokságokon, férfiak és nők egyaránt.