Selle Italia Max Flite Gel Flow nyereg

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2016
    (frissítve: 2016.05.)
  • Listaár: 33.000 Ft

HASONLÓ nyereg TERMÉKEK




xcarlos avatar
36 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 92%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

- A Flite sorozat kényelemre "kiélezett" változata

- jó minőségű felhasznált anyagok (igazi, perforált bőr borítás, "VANOX" sínek)

- 10% szénszálas műanyagot tartalmazó héjszerkezet

- igényes kidolgozás és megjelenés (utóbbi persze inkább szubjektív)

- váltózó vastagságú, "fenékhez igazodó" párnázás + GEL "inzertek" a kényes helyeken

- anatómiailag kialakított központi nyílás (némileg szellőzik is az érintett, kímélendő felület ).

- beépített elasztomerek a pálcák végén a jobb (rugózás) rezgés/ütés elnyelés érdekében

Hátrány

Nem tapasztaltam.

 

Tapasztalat

Elsődleges szempont volt a megfelelő anatómiai nézetek alapján történt tervezés és kialakítás.

Sajnos meg kellett válnom tőle időközben, túl szélesnek bizonyult számomra...

Erre ajánlom

XC edzés, túra

Ennyiért vettem
19000
Mért tömeg
290 g
Csatolt képek
Selle Italia Max Flite Gel Flow  2011 nyereg
Selle Italia Max Flite Gel Flow  2011 nyereg
Selle Italia Max Flite Gel Flow  2011 nyereg
13 olvasó 92%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Méretek

 
szélesség (mm):

146


 
hossz (mm):

290


tömeg:

291


 
színválaszték:
  • Fekete
  • Fehér

 
pálca anyaga:

Vanox


 
nem:

Férfi


 
további információk:
  • 7 mm átmérőjű üreges pálcák

  • Légáteresztő bőr huzat (LTH)

  • Változó vastagságú szilikonlapkák (Gel Flow)
  • Perfect Fit párnázat
  • Karbon-kompozit ülésmag-szerkezet
  • Elasztomeres rugózás

Selle Italia logó

Selle Italia márka bemutatás

A Selle Italia mindig is ugyanúgy együtt működött a versenyzőkkel, mint a szabadidős bringásokkal. 1897-es megalapítása óta csakis a nyergekre koncentrál, egészen az acéltól a mai karbon-korszakig, mindig a fejlesztési lehetőségek után kutatva. A Selle Italia nem nyergeket csinál, hanem nyergeket alkot.

Több mint 100 éves történelme során olyan újítások fűződnek a cég nevéhez, mint pl. az 1980-ban bemutatott legendás Turbo nyereg, mely az első teljesen anatomikus kialakítású nyereg volt. Pár évvel később már rezgés elnyelő pálcákkal felszerelt gélbetétes nyerget is kínált a Selle Italia, 1990-ben pedig piacra került az első titán pálcás és 200 g alatti nyereg. Jelentős innováció még az 1998-as Trans Am nyereg, mely egy anatómiai kivágással rendelkezik a nyereg közepén, ami fokozza a rugalmasságot, kényelmet kínál a kényes „alkatrészeknek”, és egészségügyileg is előnyös.

2004-ben bemutatásra került az Axial Pivot System névre keresztelt találmány, melynél a nyeregpálcák rögzítésének köszönhetően a nyereg együtt mozog a pedálozó bringással, fokozva ezáltal a hatékonyságot, és csökkentve a kerékpáros csúszkálását a nyergen. Az elmúlt évek karbon-forradalma közben is tudott újat hozni a Selle Italia: az egysínes, Monolink nyeregcső-nyereg kapcsolatot. Könnyebb, és nagyobb tartományban állítható rögzítés lett az eredmény.

A Selle Italia versenykategóriás nyergeit versenyzők sokasága használja, úgy mtb, mint országúti és triatlon bajnokságokon, férfiak és nők egyaránt.