Selle Italia Max Flite Gel Flow nyereg

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2016
    (frissítve: 2016.05.)
  • Listaár: 33.000 Ft

HASONLÓ nyereg TERMÉKEK



1-6 (6 vélemény)
Rendezés

Kriszko avatar
42 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2017, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nagy előnye, hogy betétes nadrág nélkül is megfelelő komfortot biztosít akár 50 km-es távokon is (110+kg vagyok), de hosszabb tekerés alkalmával (200 km) is megfelelően mellőzte a fenékégést és az órákig tartó zsibongást!

Érezhetően jól csillapít rossz minőségű kerékpárúton, de nem vesz el energiát a tekeréstől mint pl. a rugós nyeregcső.

Nem mellesleg mutatós darab igényes anyagokból melyek kellően tartósnak hatnak, jól állítható a skálázásnak köszönhetően és aláfér a nyeregtáska is.  

Hátrány

Nyilván nem a pille súlycsoport tagja, de nem is a versenyző grammvadászok célpontja.

Tapasztalat

Betétes nadrággal a 140 mm szélessége nekem határeset bár megszokható, de ez amúgy is egyéni anatómiai jellemző kérdése, a korábbi 130-as nyergemnél pont fordítva volt tapasztalható.

Erre ajánlom

Hobbista és amatőr felhasználóknak minden napra, de közepes és hosszabb túrákra is akár sportosabb kerékpárbeállítás mellett is!

Ennyiért vettem
22 000Ft
Csatolt képek
Selle Italia Max Flite Gel Flow  2017 nyereg
Selle Italia Max Flite Gel Flow  2017 nyereg
Selle Italia Max Flite Gel Flow  2017 nyereg
7 olvasó 71%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

nfranyek avatar
9 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2017, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

- bőr borítás

- gél betét, rezgés elnyelő réteggel

- puki járat

- szélesebb 145 mm ülőlap

 

Hátrány

- kicsit magasabb tömeg (290 g)

- az egyszerűbb kulacstartót nem lehet rá felszerelni a pálcákra a kialakítása miatt

Tapasztalat

Nagyon jó, kényelmes nyereg. Első használat egyből a Pelso volt és másnap a Karost is letekertem vele, úgyhogy betöretlenül 330 verseny km után sem volt semmi fájdalom vagy zsibbadás a hátsómban.

Minőségi anyagok és összeszerelés

 

Erre ajánlom

országúti vagy crossfit vagy gravel

Ennyiért vettem
25000
Mért tömeg
290 g
10 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Zozkó avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Legnagyobb előnye a nyeregnek a kinézete, látszik rajta, hogy nagy gonddal tervezték, nagyon vagány, minőségi érzet benyomását kelti. A nyereg hátsó részének a kialakítása ugyancsak példaértékű, van benne ugyanis egy nem túl erős, de érezhető rezgéscsillapítás, pont annyi, amennyi kell. Ez rossz úton vagy terepen jól jöhet.

Hátrány

A legnagyobb hátránya a tartósság hiánya: 2 szezont használtam, kb 2500 km-t tettem bele, amikor 2014.október 12-én azzal szembesültem, hogy az egyik nyeregsín egész egyszerűen eltört. 

Tapasztalat

Az angol ebay-en rendeltem meg még 2013 elején. Mindenképpen egy profi, de ugyanakkor kényelmes nyerget akartam a gépemre. A Selle Italia Max Flite Gel Flow-t a gyártó a legkényelmesebb sportnyergének titulálta a hirdetéseiben. A marketingszövegnek hittem, a nyereg külseje, tudása (rezgéscsillapító funkciója) pedig kifejezetten tetszett, így nem volt kérdés, hogy borsos ára ellenére megveszem. A kényelem nagyon szubjektív dolog, előtte Smp Extra nyerget használtam és nem voltam vele megelégedve. Ezért gondoltam, hogy cserélem azt a nyerget a Max Flite Gel Flow-ra. Ha nagyon őszinte akarok lenni, a kényelem tekintetében ez a nyereg sem győzött meg. Emlékszem, hogy a késő ősztől tartó szokásos 4-5 hónapos kihagyás után 2013 tavaszán nagy várakozásokkal ültem az új szerzeményemre. Az első túrán tekertem 45-50 km-t és nem volt őszinte a mosolyom, amikor az új nyereg kényelméről kérdeztek. Bicós nadrágban tekerek, de így is masszívan éreztem a hátsómat, amikor a túra végén leszálltam róla. Ugyanaz volt a helyzet mint az SMP Extra-val: egész egyszerűen az ember fenekének kell 3-4 túra, hogy hozzászokjon ismét egy hosszabb leállás után a nyereghez. Aztán amikor betörik a fenék, akkor már kényelmes a nyereg, főleg a betétes nadrágban. Az első 20-30 km a legnagyobb kényelemben telik, utána már érezni, hogy valamin ülök, de 80-90 km után sincs másnapi fenékfájás. De ezt az SMP Extra is hozta, néhány túra után már nem fájt az ember hátsója. Amiben a Max Flite mégis jobb, az rezgéscsillapítása, az rossz úton jól jön

Még az első szezon egyik túráján bőrig áztam, mindez terepen történt. A sáros víz felverődött a nyeregre és hazaérve láttam, hogy bizony emiatt megkopott egy kissé a nyereg borítása. Hát nem voltam boldog, hogy a pár hónapos nyergem a kopás jeleit mutatta, de azóta becsületére legyen mondva, hogy nem kopott tovább, igaz sáros vizet sem kapott.

Amit eddig írtam az alapvetően nem rossz vélemény, a fentiek alapján elégedett is lehetnék a nyereggel, főleg úgy, hogy szerintem abszolút kényelmes nyereg nem létezik, valami biztos, hogy hibádzani fog. Mégis le kellett pontoznom a terméket, mert eltört az egyik nyeregsín, nagy valószínűség szerint az egészet dobhatom a kukába. Pénzkidobás volt az átszámítva kb. 28000 Ft amit érte kifizettem. Terepen is használtam, így természetesen kapott egy párszor rázkódást, de ezt a fajta terhelést bírnia kellett volna. Valószínűleg gyári hibás cuccot sikerült kifognom vagy a grammániának, a minden alkatrész könnyebbé tételére irányuló törekvésnek az áldozata lettem. Nem tudom, hogy melyik állítás igaz, de a lényeg nem változik: egy kisebb vagyonért vásárolt nyereg az alapvető elvárásnak sem tud megfelelni. Átverve érzem magam, szerintem már garanciát sem tudok érvényesíteni, mivel már több mint 1 éves a nyereg. A hitelesség kedvéért az eltört sínről képet is fogok majd csatolni.

Frissítve: 2014. október 19.

Csatolok 3 képet, az utolsó képen látható, hogy pontosan miként is állítottam be a nyerget. Megmondom őszintén ha nagyon szőrözök, akkor nagyon hátra állítottam a nyerget, az állítási tartományba még éppen hogy beleesik vagy talán 1-2 mm-t ki is csúszik belőle.Ezt a korrektség érdekében tartom fontosnak rögzíteni, mivel nem akarom a márkát igaztalanul lehúzni. Ettől függetlenül nem hiszem, hogy azon az 1-2 mm-en múlott volna az, hogy eltörik a nyeregsín vagy sem.

 

Erre ajánlom

Nagyon sajnálom, hogy ezt kell leírnom, de nem ajánlom a nyerget senkinek. Esetleg annak érdemes megvennie, aki szereti a kockázatvállalást vagy nem gond neki drága nyerget 1-2 évente cserélgetnie.

Ennyiért vettem
Kb 28000 Ft
Csatolt képek
Selle Italia Max Flite Gel Flow  2013 nyereg
Selle Italia Max Flite Gel Flow  2013 nyereg
Selle Italia Max Flite Gel Flow  2013 nyereg
18 olvasó 78%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Betegsrac avatar
25 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Gel betét,elasztométeres rezgés elnyelés,vanox sin,bőr borítás,stb..

Ebben a cuccban minden benne van amit a cégnél kitaláltak. (na jó ez nem pont így van, de csúcs termék)

Hátrány

Ezen is elzsibbad a hátsóm ha hosszan ülök rajta. :D

Kopik a felirat, a nyergen körbe fut egy dupla soros varrás, sajna az egyik oldalon elszakadt (pedig nem darálta le semmi) és azóta szép lassan foszlik. :(

Tapasztalat

Az előző nyergem elkopott és mivel csere érett lett, gondoltam erre váltok.

Idén nyáron mentem vele általában 60-70km-es edzéseket. nagyon kényelmes és jól nyeli a rezgéseket/ütéseket.

Az elején nem értetem mire ez a nagy falhajtás, nem is olyan kényelmes mint gondoltam. Idővel a zselé felvette a hátsóm formáját és az elasztóméterek is biztos bejáródtak, mert pár száz km után más lett az élmény. Azóta nagyon szeretek menni rajta, mert szuper kényelmes. A bőr borítás nagyon finom, bár ezt az ember a nadrágon át nem érzi, de jól esik végig simítani ha megfogom. A nyereg széle az ülés alá hajlik, ami elősegíti a kidörzsölés elmaradását. Hát ezt nem tudom, de tetszik a formája.  Roppant olcsón sikerült beszereznem, az eredeti árát nem adtam volna meg érte.

 

Erre ajánlom

főképp oúti, de máshova is fel rakható.

Ennyiért vettem
20000
10 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

xcarlos avatar
36 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 92%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

- A Flite sorozat kényelemre "kiélezett" változata

- jó minőségű felhasznált anyagok (igazi, perforált bőr borítás, "VANOX" sínek)

- 10% szénszálas műanyagot tartalmazó héjszerkezet

- igényes kidolgozás és megjelenés (utóbbi persze inkább szubjektív)

- váltózó vastagságú, "fenékhez igazodó" párnázás + GEL "inzertek" a kényes helyeken

- anatómiailag kialakított központi nyílás (némileg szellőzik is az érintett, kímélendő felület ).

- beépített elasztomerek a pálcák végén a jobb (rugózás) rezgés/ütés elnyelés érdekében

Hátrány

Nem tapasztaltam.

 

Tapasztalat

Elsődleges szempont volt a megfelelő anatómiai nézetek alapján történt tervezés és kialakítás.

Sajnos meg kellett válnom tőle időközben, túl szélesnek bizonyult számomra...

Erre ajánlom

XC edzés, túra

Ennyiért vettem
19000
Mért tömeg
290 g
Csatolt képek
Selle Italia Max Flite Gel Flow  2011 nyereg
Selle Italia Max Flite Gel Flow  2011 nyereg
Selle Italia Max Flite Gel Flow  2011 nyereg
13 olvasó 92%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Faster Man avatar
3 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Aki egy kicsit is utána olvasott már, hogy milyen nyereg kialakítások léteznek és mit mire terveztek, annak ide sokat nem is írnék. Mert tudhatja, hogy minőségi anyagokból összeállított jólmegtervezett könnyű nyereg a Max Flite Gel Flow.

Hátrány

Számomra a hátrána a színe,mert csak fehér színben jutottam hozzá, olcsón.

Extra para bárhol letenni vele a bringát! gyorszár felejtős!!!

Tapasztalat

MIvel egy túrázgatós Cross Trekkingre vettem, modhatom, hogy terepen is meglepően rugalmas.

Hosszabb távon aszfalton pedig megfelelően merev, kemény...A fekve leszállást a kerékpárról pedig elégjól tűri. Elődje egy Selle Royal Lancia volt, ami városra tökéletes, de hosszú útra ez megváltás, 70km fölött...

Erre ajánlom

Túrázni mindenképpen, akinek számít a súly, És félterepre, tehát Pestre.

Ennyiért vettem
14000
Mért tömeg
292 g
9 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-6 (6 vélemény)
Rendezés

Méretek

 
szélesség (mm):

146


 
hossz (mm):

290


tömeg:

291


 
színválaszték:
  • Fekete
  • Fehér

 
pálca anyaga:

Vanox


 
nem:

Férfi


 
további információk:
  • 7 mm átmérőjű üreges pálcák

  • Légáteresztő bőr huzat (LTH)

  • Változó vastagságú szilikonlapkák (Gel Flow)
  • Perfect Fit párnázat
  • Karbon-kompozit ülésmag-szerkezet
  • Elasztomeres rugózás

Selle Italia logó

Selle Italia márka bemutatás

A Selle Italia mindig is ugyanúgy együtt működött a versenyzőkkel, mint a szabadidős bringásokkal. 1897-es megalapítása óta csakis a nyergekre koncentrál, egészen az acéltól a mai karbon-korszakig, mindig a fejlesztési lehetőségek után kutatva. A Selle Italia nem nyergeket csinál, hanem nyergeket alkot.

Több mint 100 éves történelme során olyan újítások fűződnek a cég nevéhez, mint pl. az 1980-ban bemutatott legendás Turbo nyereg, mely az első teljesen anatomikus kialakítású nyereg volt. Pár évvel később már rezgés elnyelő pálcákkal felszerelt gélbetétes nyerget is kínált a Selle Italia, 1990-ben pedig piacra került az első titán pálcás és 200 g alatti nyereg. Jelentős innováció még az 1998-as Trans Am nyereg, mely egy anatómiai kivágással rendelkezik a nyereg közepén, ami fokozza a rugalmasságot, kényelmet kínál a kényes „alkatrészeknek”, és egészségügyileg is előnyös.

2004-ben bemutatásra került az Axial Pivot System névre keresztelt találmány, melynél a nyeregpálcák rögzítésének köszönhetően a nyereg együtt mozog a pedálozó bringással, fokozva ezáltal a hatékonyságot, és csökkentve a kerékpáros csúszkálását a nyergen. Az elmúlt évek karbon-forradalma közben is tudott újat hozni a Selle Italia: az egysínes, Monolink nyeregcső-nyereg kapcsolatot. Könnyebb, és nagyobb tartományban állítható rögzítés lett az eredmény.

A Selle Italia versenykategóriás nyergeit versenyzők sokasága használja, úgy mtb, mint országúti és triatlon bajnokságokon, férfiak és nők egyaránt.