Selle Italia Max Flite Gel Flow nyereg

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2016
    (frissítve: 2016.05.)
  • Listaár: 33.000 Ft

HASONLÓ nyereg TERMÉKEK




Faster Man avatar
3 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Aki egy kicsit is utána olvasott már, hogy milyen nyereg kialakítások léteznek és mit mire terveztek, annak ide sokat nem is írnék. Mert tudhatja, hogy minőségi anyagokból összeállított jólmegtervezett könnyű nyereg a Max Flite Gel Flow.

Hátrány

Számomra a hátrána a színe,mert csak fehér színben jutottam hozzá, olcsón.

Extra para bárhol letenni vele a bringát! gyorszár felejtős!!!

Tapasztalat

MIvel egy túrázgatós Cross Trekkingre vettem, modhatom, hogy terepen is meglepően rugalmas.

Hosszabb távon aszfalton pedig megfelelően merev, kemény...A fekve leszállást a kerékpárról pedig elégjól tűri. Elődje egy Selle Royal Lancia volt, ami városra tökéletes, de hosszú útra ez megváltás, 70km fölött...

Erre ajánlom

Túrázni mindenképpen, akinek számít a súly, És félterepre, tehát Pestre.

Ennyiért vettem
14000
Mért tömeg
292 g
9 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Méretek

 
szélesség (mm):

146


 
hossz (mm):

290


tömeg:

291


 
színválaszték:
  • Fekete
  • Fehér

 
pálca anyaga:

Vanox


 
nem:

Férfi


 
további információk:
  • 7 mm átmérőjű üreges pálcák

  • Légáteresztő bőr huzat (LTH)

  • Változó vastagságú szilikonlapkák (Gel Flow)
  • Perfect Fit párnázat
  • Karbon-kompozit ülésmag-szerkezet
  • Elasztomeres rugózás

Selle Italia logó

Selle Italia márka bemutatás

A Selle Italia mindig is ugyanúgy együtt működött a versenyzőkkel, mint a szabadidős bringásokkal. 1897-es megalapítása óta csakis a nyergekre koncentrál, egészen az acéltól a mai karbon-korszakig, mindig a fejlesztési lehetőségek után kutatva. A Selle Italia nem nyergeket csinál, hanem nyergeket alkot.

Több mint 100 éves történelme során olyan újítások fűződnek a cég nevéhez, mint pl. az 1980-ban bemutatott legendás Turbo nyereg, mely az első teljesen anatomikus kialakítású nyereg volt. Pár évvel később már rezgés elnyelő pálcákkal felszerelt gélbetétes nyerget is kínált a Selle Italia, 1990-ben pedig piacra került az első titán pálcás és 200 g alatti nyereg. Jelentős innováció még az 1998-as Trans Am nyereg, mely egy anatómiai kivágással rendelkezik a nyereg közepén, ami fokozza a rugalmasságot, kényelmet kínál a kényes „alkatrészeknek”, és egészségügyileg is előnyös.

2004-ben bemutatásra került az Axial Pivot System névre keresztelt találmány, melynél a nyeregpálcák rögzítésének köszönhetően a nyereg együtt mozog a pedálozó bringással, fokozva ezáltal a hatékonyságot, és csökkentve a kerékpáros csúszkálását a nyergen. Az elmúlt évek karbon-forradalma közben is tudott újat hozni a Selle Italia: az egysínes, Monolink nyeregcső-nyereg kapcsolatot. Könnyebb, és nagyobb tartományban állítható rögzítés lett az eredmény.

A Selle Italia versenykategóriás nyergeit versenyzők sokasága használja, úgy mtb, mint országúti és triatlon bajnokságokon, férfiak és nők egyaránt.