Selle Italia Max Flite Gel Flow nyereg

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2016
    (frissítve: 2016.05.)
  • Listaár: 33.000 Ft

HASONLÓ nyereg TERMÉKEK




nfranyek avatar
9 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2017, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

- bőr borítás

- gél betét, rezgés elnyelő réteggel

- puki járat

- szélesebb 145 mm ülőlap

 

Hátrány

- kicsit magasabb tömeg (290 g)

- az egyszerűbb kulacstartót nem lehet rá felszerelni a pálcákra a kialakítása miatt

Tapasztalat

Nagyon jó, kényelmes nyereg. Első használat egyből a Pelso volt és másnap a Karost is letekertem vele, úgyhogy betöretlenül 330 verseny km után sem volt semmi fájdalom vagy zsibbadás a hátsómban.

Minőségi anyagok és összeszerelés

 

Erre ajánlom

országúti vagy crossfit vagy gravel

Ennyiért vettem
25000
Mért tömeg
290 g
10 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Méretek

 
szélesség (mm):

146


 
hossz (mm):

290


tömeg:

291


 
színválaszték:
  • Fekete
  • Fehér

 
pálca anyaga:

Vanox


 
nem:

Férfi


 
további információk:
  • 7 mm átmérőjű üreges pálcák

  • Légáteresztő bőr huzat (LTH)

  • Változó vastagságú szilikonlapkák (Gel Flow)
  • Perfect Fit párnázat
  • Karbon-kompozit ülésmag-szerkezet
  • Elasztomeres rugózás

Selle Italia logó

Selle Italia márka bemutatás

A Selle Italia mindig is ugyanúgy együtt működött a versenyzőkkel, mint a szabadidős bringásokkal. 1897-es megalapítása óta csakis a nyergekre koncentrál, egészen az acéltól a mai karbon-korszakig, mindig a fejlesztési lehetőségek után kutatva. A Selle Italia nem nyergeket csinál, hanem nyergeket alkot.

Több mint 100 éves történelme során olyan újítások fűződnek a cég nevéhez, mint pl. az 1980-ban bemutatott legendás Turbo nyereg, mely az első teljesen anatomikus kialakítású nyereg volt. Pár évvel később már rezgés elnyelő pálcákkal felszerelt gélbetétes nyerget is kínált a Selle Italia, 1990-ben pedig piacra került az első titán pálcás és 200 g alatti nyereg. Jelentős innováció még az 1998-as Trans Am nyereg, mely egy anatómiai kivágással rendelkezik a nyereg közepén, ami fokozza a rugalmasságot, kényelmet kínál a kényes „alkatrészeknek”, és egészségügyileg is előnyös.

2004-ben bemutatásra került az Axial Pivot System névre keresztelt találmány, melynél a nyeregpálcák rögzítésének köszönhetően a nyereg együtt mozog a pedálozó bringással, fokozva ezáltal a hatékonyságot, és csökkentve a kerékpáros csúszkálását a nyergen. Az elmúlt évek karbon-forradalma közben is tudott újat hozni a Selle Italia: az egysínes, Monolink nyeregcső-nyereg kapcsolatot. Könnyebb, és nagyobb tartományban állítható rögzítés lett az eredmény.

A Selle Italia versenykategóriás nyergeit versenyzők sokasága használja, úgy mtb, mint országúti és triatlon bajnokságokon, férfiak és nők egyaránt.