Selle Italia Q-bik nyereg

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2011.09.)
  • Listaár: 9.500 Ft

HASONLÓ nyereg TERMÉKEK




Castor A. avatar
87 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Nagyon kényelmes!!!

Ezzel nem volt olyan, hogy "majd megszokod, csak először tör" :D

Hosszú túrák alatt sem volt gond a kényelemmel

Szép minőségi anyagokból rakták össze

A sínek kellően masszívak

A hosszanti nyílás könnyti is és szelőzzés szempontjából se rossz!! :D

Hátrány

A feliratok fél év után nekem kicsit kopnak, de nem vészes! ;P

 

Tapasztalat

Többféle színben is kapható, szerintem árban is egész türhető!! :D:D

Nekem nagyon bevált!! Egyedül akkor van vele gondom, mikor nehezbb hátizsákkal indulok neki az útnak..  ..na akkor kicsit kényelmetlen, dehát ez van :D

Erre ajánlom

Bringázni kénylemesen (táska nélkül) XD

Ennyiért vettem
bringához volt!! :D
Csatolt képek
Selle Italia Q-bik  2010 nyereg
Selle Italia Q-bik  2010 nyereg
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Méretek

 
szélesség (mm):

140


 
hossz (mm):

272


tömeg:

270


 
színválaszték:
  • Fekete
  • Fehér

Selle Italia logó

Selle Italia márka bemutatás

A Selle Italia mindig is ugyanúgy együtt működött a versenyzőkkel, mint a szabadidős bringásokkal. 1897-es megalapítása óta csakis a nyergekre koncentrál, egészen az acéltól a mai karbon-korszakig, mindig a fejlesztési lehetőségek után kutatva. A Selle Italia nem nyergeket csinál, hanem nyergeket alkot.

Több mint 100 éves történelme során olyan újítások fűződnek a cég nevéhez, mint pl. az 1980-ban bemutatott legendás Turbo nyereg, mely az első teljesen anatomikus kialakítású nyereg volt. Pár évvel később már rezgés elnyelő pálcákkal felszerelt gélbetétes nyerget is kínált a Selle Italia, 1990-ben pedig piacra került az első titán pálcás és 200 g alatti nyereg. Jelentős innováció még az 1998-as Trans Am nyereg, mely egy anatómiai kivágással rendelkezik a nyereg közepén, ami fokozza a rugalmasságot, kényelmet kínál a kényes „alkatrészeknek”, és egészségügyileg is előnyös.

2004-ben bemutatásra került az Axial Pivot System névre keresztelt találmány, melynél a nyeregpálcák rögzítésének köszönhetően a nyereg együtt mozog a pedálozó bringással, fokozva ezáltal a hatékonyságot, és csökkentve a kerékpáros csúszkálását a nyergen. Az elmúlt évek karbon-forradalma közben is tudott újat hozni a Selle Italia: az egysínes, Monolink nyeregcső-nyereg kapcsolatot. Könnyebb, és nagyobb tartományban állítható rögzítés lett az eredmény.

A Selle Italia versenykategóriás nyergeit versenyzők sokasága használja, úgy mtb, mint országúti és triatlon bajnokságokon, férfiak és nők egyaránt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Selle Italia Q-bik termékkel kapcsolatban: