Selle Italia Q-bik nyereg

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2011.09.)
  • Listaár: 9.500 Ft

HASONLÓ nyereg TERMÉKEK



1-9 (9 vélemény)
Rendezés

frontember avatar
7 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

- Épp eléggé párnázott, bringás gatyával tökéletes, de nélküle sincs semmi panaszom

- Nekem megfelelően széles

- Nincs rajta hímzés ezért az utcai gatyát nem szedi szét

- A műbőrről csak lesöpröm a vizet és már száraz is

- Ritkán támasztom le nyereggel, de eddig egy karc sincs rajta (nem is estem még vele)

- Olcsó

- Jól passzol a Wilierhez :)

Hátrány

- 2 éves mindennapos (nem kíméletes városi) használat mellett kopnak a nyereg szélei és orra. Ezeken a helyeken a műbőr fényes része kopott, de alatta a szövet bírja a strapát, nem ázik át, nem érdes... ez inkább észrevétel mint hátrány

Tapasztalat

Gyárilag a Wilier országútimon volt, azonnal levettem és feltettem az addig bevált Selle Sanmarco Aspide nyergem. Majd egy év múltán Ironman-re készülvén próbálgattam különböző nyergeket, ugyanis könyöklővel előredőlt pozícióban már halál volt az aspide... Ekkor előkerült a Q-bik, és azóta ez van fenn, sőt, a másik bringámra is vettem egyet 3000-ért bikemagon...

Erre ajánlom

Országútra, városba, túrára,

Ennyiért vettem
3000
Mért tömeg
270 g
Csatolt képek
Selle Italia Q-bik  2011 nyereg
Selle Italia Q-bik  2011 nyereg
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Dani94 avatar
83 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

- Az egyik legolcsóbban kapható Selle Italia nyereg

- Súlyban is labdába tud rúgni, 300g alatt van

- Vizet szépen taszítja

- Rövid! távon kényelmes

 

Hátrány

- Feliratok viszonylag hamar elkezdenek kopni, és a nyereg oldala is elég hamar gyűrötté válik (bár lehet csak én vagyok neki túl nehéz :D )

- Hosszabb távú tekerés esetén (25-30 km-től) már kezd kényelmetlenné válni

Tapasztalat

Összességében nem rossz nyereg, az egyik legnevesebb gyártó bárki számára megfizethető modellje egész jó súllyal és minőségben. Nekem hosszabb távon nem vált be, de ez lehet egyéni ülep probléma :)

Erre ajánlom

Rövidebb távú tekerésekre, vagy ahol nem kell olyan sokat ülni (akár lejtőzésre is), tehát inkább erdei kerékpározáshoz.

Csatolt képek
Selle Italia Q-bik  2012 nyereg
Selle Italia Q-bik  2012 nyereg
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kbmpi avatar
143 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • Selle Italia. Wilier. Fehér-piros-fekete.
  • Elegáns szép pálcák.
  • Nem kínpad, igaz, nem is fotel..
Hátrány

Fehér színe miatt koszolódik, mint a rosseb. Konkrétan egyszer farmerben fölültem rá, és 20 perc után kék lett. Domesztosz kezeli.

Kényelmetlen a régi Selle Italia TurbomaticII-vel összevetve, igaz, azt már "kiültem" és ergoformált lett.

Mivel Wilier feliratos, így hülyén néz ki pl. egy Moseren.

Tapasztalat

Igazából nem akartam kommentelni a nyeregre, amíg be nem törtem rendesen. Első két hétben azt hittem, elhajítom a bushba, de cicanacival-kiülve már nagyon jónak találom.

Hátránynak amit mondani tudnék, hogy koszolódik, nehéz. De utóbbi a "kit érdekel" kategória egy nyeregnél, amíg kényelmes. 

Talán ti-pálcás nyergek kényelmesebbek lehetnek a vibráció-abszorpciós effektusuknak (bocsánat. én is utálom a pszeudomagyartot) hála, de az meg nem olcsó.

 

Erre ajánlom

Wilierre. :) Országútra. 

Csatolt képek
Selle Italia Q-bik  2011 nyereg
Selle Italia Q-bik  2011 nyereg
Selle Italia Q-bik  2011 nyereg
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

zooki14 avatar
47 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Egészségügyileg jó a Q-bik, nem nyomja a lágyékomat mint több üllésnél volt. Olcsó árát megéri esni mg nem estem, úgyhogy arról nem tudok nyilatkozni, bár én országutin használom. A vizet nem szivja jó a burkolata és a rezgéseket sem érzem bár protektoros gatyám van.

Hátrány

nem találtam.

Erre ajánlom

Országútira

Ennyiért vettem
bringán volt
Csatolt képek
Selle Italia Q-bik  2012 nyereg
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

lp1978 avatar
52 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Elég masszívnak, strapabírónak tűnik, egy év használat után teljesen újnak néz ki. Stabil, megfelelő a párnázottsága, nem túl puha, nem túl kemény.

A Wilier bringának megfelelő mintázattal és színezettel adták, ami jól néz ki.

Hátrány

A Tour de Pelso végén már nem esett jól rajta ülni, pedig a korábbi Selle Italia nyergemmel simán bírtam ennyit. Talán az orrtól a hátulja felé szélesedő ív nem az igazi számomra, mert ott éreztem nagyon kényelmetlennek. De ez nem a nyereg baja, egyénfüggő.

Tapasztalat

Korrekt kidolgozású, jó nyereg.

Erre ajánlom

Országúti.

Csatolt képek
Selle Italia Q-bik  2011 nyereg
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

banany avatar
9 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Jól mutat a biciklin a Selle Italia Q-bik.

Hátrány

Kényelmetlen.

A festék hamar lepattog a sinről

Tapasztalat

A kerékpáron volt gyárilag.

Három hónap használat alatt sem bírtam elviselni pedig betétes alsónadrággal és betétes kerékpáros nadrággal használtam minden alkalommal.

20 perc kerózás után már törte az alfelemet.

Velo senseo sportra cseréltem ami megváltás volt számomra.

Sokkal kényelmesebb és jóval olcsóbb is.

Most S.I. Shiver nyerget nyúzok pár napja.

Erre ajánlom

eladás

emberkínzás

kubikolás :-)

Ennyiért vettem
bringával adták
Csatolt képek
Selle Italia Q-bik  2010 nyereg
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

DannyL81 avatar
23 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Kényelmes
  • Ahhoz képest, hogy Selle Italia egész olcsó. Legalábbis az SLR XP-mhez képest tuti.
Hátrány
  • Nincs
Tapasztalat
  • Nekünk két féle is van a családban. Van egy fehér, középen nyitott, amit párom használ a KTM montiján és van egy fekete zárt, amit én használok a trekking gépemen, amivel a gyereket szállítom.
  • Párom sem szokott panaszkodni rá, így gondolom ő is kényelmesnek találja nőként.
  • Nekem meg határozottan jók a tapasztalataim vele kapcsolatban. Vékony gumis trekking gépen használom, semmi csillapítás nincs a biciklin. Ennek ellenére kényelmes nagyon és strapabíró anyagból van. Pedig gyerkőccel együtt több mint 30kg a szerelvény. :)
Erre ajánlom
  • MTB, trekking
Ennyiért vettem
7000
Szerinted hasznos?

Castor A. avatar
87 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Nagyon kényelmes!!!

Ezzel nem volt olyan, hogy "majd megszokod, csak először tör" :D

Hosszú túrák alatt sem volt gond a kényelemmel

Szép minőségi anyagokból rakták össze

A sínek kellően masszívak

A hosszanti nyílás könnyti is és szelőzzés szempontjából se rossz!! :D

Hátrány

A feliratok fél év után nekem kicsit kopnak, de nem vészes! ;P

 

Tapasztalat

Többféle színben is kapható, szerintem árban is egész türhető!! :D:D

Nekem nagyon bevált!! Egyedül akkor van vele gondom, mikor nehezbb hátizsákkal indulok neki az útnak..  ..na akkor kicsit kényelmetlen, dehát ez van :D

Erre ajánlom

Bringázni kénylemesen (táska nélkül) XD

Ennyiért vettem
bringához volt!! :D
Csatolt képek
Selle Italia Q-bik  2010 nyereg
Selle Italia Q-bik  2010 nyereg
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Racer2 avatar
41 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 6 hónapig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Nekem  kivágott verzió van.

Nem zsibbadok rajta, kényelmes, rugózik a teste, csillapítja az ütéseket, taszítja a vizet, a sínek is megfelelően erősek.

Hátrány

A huzat rajta gyorsan kopik és az eséseket is rosszul tolerálja.

Erre ajánlom

Bármire.

Csatolt képek
Selle Italia Q-bik  2011 nyereg
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-9 (9 vélemény)
Rendezés

Méretek

 
szélesség (mm):

140


 
hossz (mm):

272


tömeg:

270


 
színválaszték:
  • Fekete
  • Fehér

Selle Italia logó

Selle Italia márka bemutatás

A Selle Italia mindig is ugyanúgy együtt működött a versenyzőkkel, mint a szabadidős bringásokkal. 1897-es megalapítása óta csakis a nyergekre koncentrál, egészen az acéltól a mai karbon-korszakig, mindig a fejlesztési lehetőségek után kutatva. A Selle Italia nem nyergeket csinál, hanem nyergeket alkot.

Több mint 100 éves történelme során olyan újítások fűződnek a cég nevéhez, mint pl. az 1980-ban bemutatott legendás Turbo nyereg, mely az első teljesen anatomikus kialakítású nyereg volt. Pár évvel később már rezgés elnyelő pálcákkal felszerelt gélbetétes nyerget is kínált a Selle Italia, 1990-ben pedig piacra került az első titán pálcás és 200 g alatti nyereg. Jelentős innováció még az 1998-as Trans Am nyereg, mely egy anatómiai kivágással rendelkezik a nyereg közepén, ami fokozza a rugalmasságot, kényelmet kínál a kényes „alkatrészeknek”, és egészségügyileg is előnyös.

2004-ben bemutatásra került az Axial Pivot System névre keresztelt találmány, melynél a nyeregpálcák rögzítésének köszönhetően a nyereg együtt mozog a pedálozó bringással, fokozva ezáltal a hatékonyságot, és csökkentve a kerékpáros csúszkálását a nyergen. Az elmúlt évek karbon-forradalma közben is tudott újat hozni a Selle Italia: az egysínes, Monolink nyeregcső-nyereg kapcsolatot. Könnyebb, és nagyobb tartományban állítható rögzítés lett az eredmény.

A Selle Italia versenykategóriás nyergeit versenyzők sokasága használja, úgy mtb, mint országúti és triatlon bajnokságokon, férfiak és nők egyaránt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Selle Italia Q-bik termékkel kapcsolatban: