Selle Italia Q-bik nyereg

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2011.09.)
  • Listaár: 9.500 Ft

HASONLÓ nyereg TERMÉKEK




banany avatar
9 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Jól mutat a biciklin a Selle Italia Q-bik.

Hátrány

Kényelmetlen.

A festék hamar lepattog a sinről

Tapasztalat

A kerékpáron volt gyárilag.

Három hónap használat alatt sem bírtam elviselni pedig betétes alsónadrággal és betétes kerékpáros nadrággal használtam minden alkalommal.

20 perc kerózás után már törte az alfelemet.

Velo senseo sportra cseréltem ami megváltás volt számomra.

Sokkal kényelmesebb és jóval olcsóbb is.

Most S.I. Shiver nyerget nyúzok pár napja.

Erre ajánlom

eladás

emberkínzás

kubikolás :-)

Ennyiért vettem
bringával adták
Csatolt képek
Selle Italia Q-bik  2010 nyereg
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Méretek

 
szélesség (mm):

140


 
hossz (mm):

272


tömeg:

270


 
színválaszték:
  • Fekete
  • Fehér

Selle Italia logó

Selle Italia márka bemutatás

A Selle Italia mindig is ugyanúgy együtt működött a versenyzőkkel, mint a szabadidős bringásokkal. 1897-es megalapítása óta csakis a nyergekre koncentrál, egészen az acéltól a mai karbon-korszakig, mindig a fejlesztési lehetőségek után kutatva. A Selle Italia nem nyergeket csinál, hanem nyergeket alkot.

Több mint 100 éves történelme során olyan újítások fűződnek a cég nevéhez, mint pl. az 1980-ban bemutatott legendás Turbo nyereg, mely az első teljesen anatomikus kialakítású nyereg volt. Pár évvel később már rezgés elnyelő pálcákkal felszerelt gélbetétes nyerget is kínált a Selle Italia, 1990-ben pedig piacra került az első titán pálcás és 200 g alatti nyereg. Jelentős innováció még az 1998-as Trans Am nyereg, mely egy anatómiai kivágással rendelkezik a nyereg közepén, ami fokozza a rugalmasságot, kényelmet kínál a kényes „alkatrészeknek”, és egészségügyileg is előnyös.

2004-ben bemutatásra került az Axial Pivot System névre keresztelt találmány, melynél a nyeregpálcák rögzítésének köszönhetően a nyereg együtt mozog a pedálozó bringással, fokozva ezáltal a hatékonyságot, és csökkentve a kerékpáros csúszkálását a nyergen. Az elmúlt évek karbon-forradalma közben is tudott újat hozni a Selle Italia: az egysínes, Monolink nyeregcső-nyereg kapcsolatot. Könnyebb, és nagyobb tartományban állítható rögzítés lett az eredmény.

A Selle Italia versenykategóriás nyergeit versenyzők sokasága használja, úgy mtb, mint országúti és triatlon bajnokságokon, férfiak és nők egyaránt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Selle Italia Q-bik termékkel kapcsolatban: