Selle Italia Q-bik nyereg

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2011.09.)
  • Listaár: 9.500 Ft

HASONLÓ nyereg TERMÉKEK




lp1978 avatar
52 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Elég masszívnak, strapabírónak tűnik, egy év használat után teljesen újnak néz ki. Stabil, megfelelő a párnázottsága, nem túl puha, nem túl kemény.

A Wilier bringának megfelelő mintázattal és színezettel adták, ami jól néz ki.

Hátrány

A Tour de Pelso végén már nem esett jól rajta ülni, pedig a korábbi Selle Italia nyergemmel simán bírtam ennyit. Talán az orrtól a hátulja felé szélesedő ív nem az igazi számomra, mert ott éreztem nagyon kényelmetlennek. De ez nem a nyereg baja, egyénfüggő.

Tapasztalat

Korrekt kidolgozású, jó nyereg.

Erre ajánlom

Országúti.

Csatolt képek
Selle Italia Q-bik  2011 nyereg
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Méretek

 
szélesség (mm):

140


 
hossz (mm):

272


tömeg:

270


 
színválaszték:
  • Fekete
  • Fehér

Selle Italia logó

Selle Italia márka bemutatás

A Selle Italia mindig is ugyanúgy együtt működött a versenyzőkkel, mint a szabadidős bringásokkal. 1897-es megalapítása óta csakis a nyergekre koncentrál, egészen az acéltól a mai karbon-korszakig, mindig a fejlesztési lehetőségek után kutatva. A Selle Italia nem nyergeket csinál, hanem nyergeket alkot.

Több mint 100 éves történelme során olyan újítások fűződnek a cég nevéhez, mint pl. az 1980-ban bemutatott legendás Turbo nyereg, mely az első teljesen anatomikus kialakítású nyereg volt. Pár évvel később már rezgés elnyelő pálcákkal felszerelt gélbetétes nyerget is kínált a Selle Italia, 1990-ben pedig piacra került az első titán pálcás és 200 g alatti nyereg. Jelentős innováció még az 1998-as Trans Am nyereg, mely egy anatómiai kivágással rendelkezik a nyereg közepén, ami fokozza a rugalmasságot, kényelmet kínál a kényes „alkatrészeknek”, és egészségügyileg is előnyös.

2004-ben bemutatásra került az Axial Pivot System névre keresztelt találmány, melynél a nyeregpálcák rögzítésének köszönhetően a nyereg együtt mozog a pedálozó bringással, fokozva ezáltal a hatékonyságot, és csökkentve a kerékpáros csúszkálását a nyergen. Az elmúlt évek karbon-forradalma közben is tudott újat hozni a Selle Italia: az egysínes, Monolink nyeregcső-nyereg kapcsolatot. Könnyebb, és nagyobb tartományban állítható rögzítés lett az eredmény.

A Selle Italia versenykategóriás nyergeit versenyzők sokasága használja, úgy mtb, mint országúti és triatlon bajnokságokon, férfiak és nők egyaránt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Selle Italia Q-bik termékkel kapcsolatban: