Selle Italia Q-bik nyereg

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2011.09.)
  • Listaár: 9.500 Ft

HASONLÓ nyereg TERMÉKEK




frontember avatar
7 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

- Épp eléggé párnázott, bringás gatyával tökéletes, de nélküle sincs semmi panaszom

- Nekem megfelelően széles

- Nincs rajta hímzés ezért az utcai gatyát nem szedi szét

- A műbőrről csak lesöpröm a vizet és már száraz is

- Ritkán támasztom le nyereggel, de eddig egy karc sincs rajta (nem is estem még vele)

- Olcsó

- Jól passzol a Wilierhez :)

Hátrány

- 2 éves mindennapos (nem kíméletes városi) használat mellett kopnak a nyereg szélei és orra. Ezeken a helyeken a műbőr fényes része kopott, de alatta a szövet bírja a strapát, nem ázik át, nem érdes... ez inkább észrevétel mint hátrány

Tapasztalat

Gyárilag a Wilier országútimon volt, azonnal levettem és feltettem az addig bevált Selle Sanmarco Aspide nyergem. Majd egy év múltán Ironman-re készülvén próbálgattam különböző nyergeket, ugyanis könyöklővel előredőlt pozícióban már halál volt az aspide... Ekkor előkerült a Q-bik, és azóta ez van fenn, sőt, a másik bringámra is vettem egyet 3000-ért bikemagon...

Erre ajánlom

Országútra, városba, túrára,

Ennyiért vettem
3000
Mért tömeg
270 g
Csatolt képek
Selle Italia Q-bik  2011 nyereg
Selle Italia Q-bik  2011 nyereg
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Méretek

 
szélesség (mm):

140


 
hossz (mm):

272


tömeg:

270


 
színválaszték:
  • Fekete
  • Fehér

Selle Italia logó

Selle Italia márka bemutatás

A Selle Italia mindig is ugyanúgy együtt működött a versenyzőkkel, mint a szabadidős bringásokkal. 1897-es megalapítása óta csakis a nyergekre koncentrál, egészen az acéltól a mai karbon-korszakig, mindig a fejlesztési lehetőségek után kutatva. A Selle Italia nem nyergeket csinál, hanem nyergeket alkot.

Több mint 100 éves történelme során olyan újítások fűződnek a cég nevéhez, mint pl. az 1980-ban bemutatott legendás Turbo nyereg, mely az első teljesen anatomikus kialakítású nyereg volt. Pár évvel később már rezgés elnyelő pálcákkal felszerelt gélbetétes nyerget is kínált a Selle Italia, 1990-ben pedig piacra került az első titán pálcás és 200 g alatti nyereg. Jelentős innováció még az 1998-as Trans Am nyereg, mely egy anatómiai kivágással rendelkezik a nyereg közepén, ami fokozza a rugalmasságot, kényelmet kínál a kényes „alkatrészeknek”, és egészségügyileg is előnyös.

2004-ben bemutatásra került az Axial Pivot System névre keresztelt találmány, melynél a nyeregpálcák rögzítésének köszönhetően a nyereg együtt mozog a pedálozó bringással, fokozva ezáltal a hatékonyságot, és csökkentve a kerékpáros csúszkálását a nyergen. Az elmúlt évek karbon-forradalma közben is tudott újat hozni a Selle Italia: az egysínes, Monolink nyeregcső-nyereg kapcsolatot. Könnyebb, és nagyobb tartományban állítható rögzítés lett az eredmény.

A Selle Italia versenykategóriás nyergeit versenyzők sokasága használja, úgy mtb, mint országúti és triatlon bajnokságokon, férfiak és nők egyaránt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Selle Italia Q-bik termékkel kapcsolatban: