Selle Italia SLR Gel Flow nyereg

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2010.12.)
  • Listaár: 41.000 Ft

Selle Italia NT7
15.000 Ft
új árához képest: -63%

HASONLÓ nyereg TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

whammy4 avatar
54 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

nagyon kényelmes
sokáig nem zsibbad el az ember alfele
könnyű
bőr

Hátrány

bőr-  tekeréstől ahol dörzsölődik ott kikopik kilyukad és kiszakad.
pálcája törékeny
bukástól könynen törik az egész nyereg is.
 

Tapasztalat

nekem bejött ez a Selle Italia nyereg

Ennyiért vettem
14000
Mért tömeg
186 g
Csatolt képek
Selle Italia SLR Gel Flow  2010 nyereg
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ZsZs avatar
15 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • kényelmes hoszútávon aszfalton, és terepen is,
  • bőr,
  • a lyukas közép nyáron szellőzik.
Hátrány
  • csak az ára...
Tapasztalat

Mindenki alvázgeometriája egyedi, de számomra ez a nyereg maga tökély. A fitness bringámon és a montin is ilyen van. S az hogy 200 km-t , vagy egy napot letekerek úgy, hogy észre sem veszem a nyerget, az megéri az árát.

 

Elsőre kicsit keménynek hat, de csak jól be kell állítani.

A fitness bringámon: alapban vízszintesbe, aztán kb 50/80/110/150 km megtétele után egyre finomabban , mig a végén az előre/hátra tolást 1mm és a dőlésszöget  0,5(?) fokkal állítva.

Kis gyakorlattal a testérztetekre figyelve (persze ehhez előtte kisérletezni kell, hogy érzed a rossz dőlésszöget, vagy ha túl elől/hátul van), pontosan lehet tudni, abból hogy hol, és miként nyom, hogy mit/merre kell a nyergen mozdítani, hogy jobb legyen.

Össztelós montinál annyiban másabb, hogy ott az induló vizszintesbe a tag beülését is bele kell kalkulálni + én, mivel az idő zömében úgyis a mászással telik egy árnyalattal előbbre döntöm a nyerget. Úgy kényelmesebb (nekem). De montin úgyis sokat mocorog az ember a nyeregben... :-)

 

Karbantartás: mivel bőr, időnként bekenem babakrémmel, amit szépen be is szív. 3 év után is olyan mint újkorában, pedig van használva rendesen...

 

Erre ajánlom

XC/AM, országúti

Ennyiért vettem
30e HUF
30 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
tömeg:

215


 
színválaszték:
  • fekete

  • fehér

  • kék

  • sárga

  • piros


 
pálca anyaga:

vanox


 
nem:

uniszex


 
további információk:

Bőr borítással, zselés kivitelben


Selle Italia logó

Selle Italia márka bemutatás

A Selle Italia mindig is ugyanúgy együtt működött a versenyzőkkel, mint a szabadidős bringásokkal. 1897-es megalapítása óta csakis a nyergekre koncentrál, egészen az acéltól a mai karbon-korszakig, mindig a fejlesztési lehetőségek után kutatva. A Selle Italia nem nyergeket csinál, hanem nyergeket alkot.

Több mint 100 éves történelme során olyan újítások fűződnek a cég nevéhez, mint pl. az 1980-ban bemutatott legendás Turbo nyereg, mely az első teljesen anatomikus kialakítású nyereg volt. Pár évvel később már rezgés elnyelő pálcákkal felszerelt gélbetétes nyerget is kínált a Selle Italia, 1990-ben pedig piacra került az első titán pálcás és 200 g alatti nyereg. Jelentős innováció még az 1998-as Trans Am nyereg, mely egy anatómiai kivágással rendelkezik a nyereg közepén, ami fokozza a rugalmasságot, kényelmet kínál a kényes „alkatrészeknek”, és egészségügyileg is előnyös.

2004-ben bemutatásra került az Axial Pivot System névre keresztelt találmány, melynél a nyeregpálcák rögzítésének köszönhetően a nyereg együtt mozog a pedálozó bringással, fokozva ezáltal a hatékonyságot, és csökkentve a kerékpáros csúszkálását a nyergen. Az elmúlt évek karbon-forradalma közben is tudott újat hozni a Selle Italia: az egysínes, Monolink nyeregcső-nyereg kapcsolatot. Könnyebb, és nagyobb tartományban állítható rögzítés lett az eredmény.

A Selle Italia versenykategóriás nyergeit versenyzők sokasága használja, úgy mtb, mint országúti és triatlon bajnokságokon, férfiak és nők egyaránt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Selle Italia SLR Gel Flow termékkel kapcsolatban: