Selle Italia Flite XC nyereg

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[2]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2010.12.)
  • Listaár: 40.000 Ft

HASONLÓ nyereg TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

freeride69x avatar
154 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 3 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny

A nyeregorr formája változatlan, ellenben került rá egy kis fémkeretes ablak, mely mögött a pálca becsatlakozást takaró műanyag lapkára nyomott felirat látható. Ez abból a szempontból praktikus, hogy a felirat így garantáltan nem kopik le soha.

A nyeregtest felülről szemlélve az új modelleknél  egy körtére emlékeztet.Ebből következik, hogy a nyeregorr végéhez képest a Flite-okon 2-3 centivel előbbre ülünk.

Hátrány

Meglehetősen szigorúak az ülés beállítási  kritériumai, a piacon megtalálható csövek 40%-a kapásból kiesik. A 30 milliméteres előírt minimális megfogási hossz többnyire simán tartható, bár kivételek azért akadnak, így mondjuk a klasszikus Syncros csövek nem játszhatnak a maguk 29 milliméterével.

Tapasztalat

A Flite XC  kerékpárnyereg ránézésre és felületes tapintásra kemény, spártai párnázatú darab, de valójában egy változó vastagságú, kemény szivacsborítás fut a csodálatos minőségű fehér bőrburkolat alatt. Ennek jóvoltából hosszú távon is komfortos marad a nyereg, viszont egyben biztos támaszt is nyújt, és sohasem érezzük úgy, hogy szétfolyna a fenekünk alatt.

Erre ajánlom

A Flite XC azoknak a versenyzőknek ajánlható, akik az átlagosnál nagyobb komfortra vágynak, és ezért hajlamosak beáldozni kicsit a tömegből. 

Ennyiért vettem
36000
Csatolt képek
Selle Italia Flite XC  2010 nyereg
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
tömeg:

230


 
színválaszték:
  • fekete

  • fehér


 
pálca anyaga:

TI3116 Titan


 
nem:

uniszex


Selle Italia logó

Selle Italia márka bemutatás

A Selle Italia mindig is ugyanúgy együtt működött a versenyzőkkel, mint a szabadidős bringásokkal. 1897-es megalapítása óta csakis a nyergekre koncentrál, egészen az acéltól a mai karbon-korszakig, mindig a fejlesztési lehetőségek után kutatva. A Selle Italia nem nyergeket csinál, hanem nyergeket alkot.

Több mint 100 éves történelme során olyan újítások fűződnek a cég nevéhez, mint pl. az 1980-ban bemutatott legendás Turbo nyereg, mely az első teljesen anatomikus kialakítású nyereg volt. Pár évvel később már rezgés elnyelő pálcákkal felszerelt gélbetétes nyerget is kínált a Selle Italia, 1990-ben pedig piacra került az első titán pálcás és 200 g alatti nyereg. Jelentős innováció még az 1998-as Trans Am nyereg, mely egy anatómiai kivágással rendelkezik a nyereg közepén, ami fokozza a rugalmasságot, kényelmet kínál a kényes „alkatrészeknek”, és egészségügyileg is előnyös.

2004-ben bemutatásra került az Axial Pivot System névre keresztelt találmány, melynél a nyeregpálcák rögzítésének köszönhetően a nyereg együtt mozog a pedálozó bringással, fokozva ezáltal a hatékonyságot, és csökkentve a kerékpáros csúszkálását a nyergen. Az elmúlt évek karbon-forradalma közben is tudott újat hozni a Selle Italia: az egysínes, Monolink nyeregcső-nyereg kapcsolatot. Könnyebb, és nagyobb tartományban állítható rögzítés lett az eredmény.

A Selle Italia versenykategóriás nyergeit versenyzők sokasága használja, úgy mtb, mint országúti és triatlon bajnokságokon, férfiak és nők egyaránt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Selle Italia Flite XC termékkel kapcsolatban: