Selle Italia SLR XC TT nyereg

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2010.12.)
  • Listaár: 46.000 Ft

Használt Selle Italia SLR XC TT eladó
12.000 Ft
új árához képest: -74%

HASONLÓ nyereg TERMÉKEK




Kraslan avatar
30 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Abszolút kényelmes nyereg, picinyke súlyát és méretét messze meghazudtoló komfortot biztosít. Bár nincsen benne "love channel", még soha nem éreztem a kényes részen kényelmetlennek, 40-50+ km után max. a farcsontjaimnál jött ki a 135 g. Egyes vélemények szerint kényelmesebb mint a kivágott, nem tudom, azt csak nagyon kis távon használtam. A kidolgozás, design, csillagos ötös, minőségre is etalon. A vizet lepergeti. Egy hatalmasat sikerült vele esnem, abszolút kiállta a próbát, azóta sincsen semmi hangja, csak a bőr sérült kissé. Útban még soha nem volt.

Hátrány

Nem találtam, max. ha bolti áron jutsz hozzá, de még úgy is ajánlom!

Tapasztalat

4-est adtam az árra, mert ugyan borsos, de kompenzálja a teljesítményével, én nagyjából fél áron jutottam hozzá.

Erre ajánlom

XC, maratonozás, országút, abszolút profi versenyre is.

Ennyiért vettem
20ezer Ft
Csatolt képek
Selle Italia SLR XC TT  2010 nyereg
63 km/h val törölte fel az aszfaltot,
Selle Italia SLR XC TT  2010 nyereg
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

tömeg:

135


 
színválaszték:
  • fekete

  • fehér


 
pálca anyaga:

Titán


 
nem:

uniszex


 
további információk:

Bőr borítással


Selle Italia logó

Selle Italia márka bemutatás

A Selle Italia mindig is ugyanúgy együtt működött a versenyzőkkel, mint a szabadidős bringásokkal. 1897-es megalapítása óta csakis a nyergekre koncentrál, egészen az acéltól a mai karbon-korszakig, mindig a fejlesztési lehetőségek után kutatva. A Selle Italia nem nyergeket csinál, hanem nyergeket alkot.

Több mint 100 éves történelme során olyan újítások fűződnek a cég nevéhez, mint pl. az 1980-ban bemutatott legendás Turbo nyereg, mely az első teljesen anatomikus kialakítású nyereg volt. Pár évvel később már rezgés elnyelő pálcákkal felszerelt gélbetétes nyerget is kínált a Selle Italia, 1990-ben pedig piacra került az első titán pálcás és 200 g alatti nyereg. Jelentős innováció még az 1998-as Trans Am nyereg, mely egy anatómiai kivágással rendelkezik a nyereg közepén, ami fokozza a rugalmasságot, kényelmet kínál a kényes „alkatrészeknek”, és egészségügyileg is előnyös.

2004-ben bemutatásra került az Axial Pivot System névre keresztelt találmány, melynél a nyeregpálcák rögzítésének köszönhetően a nyereg együtt mozog a pedálozó bringással, fokozva ezáltal a hatékonyságot, és csökkentve a kerékpáros csúszkálását a nyergen. Az elmúlt évek karbon-forradalma közben is tudott újat hozni a Selle Italia: az egysínes, Monolink nyeregcső-nyereg kapcsolatot. Könnyebb, és nagyobb tartományban állítható rögzítés lett az eredmény.

A Selle Italia versenykategóriás nyergeit versenyzők sokasága használja, úgy mtb, mint országúti és triatlon bajnokságokon, férfiak és nők egyaránt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Selle Italia SLR XC TT termékkel kapcsolatban: