Selle Italia SLR nyereg

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2016
    (frissítve: 2016.05.)
  • Listaár: 27.000 Ft

Selle Italia nyereg SLR karbon pálcás
15.000 Ft
új árához képest: -44%

HASONLÓ nyereg TERMÉKEK




nscatto avatar
nscatto
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, több mint 8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Szuper kényelem! Egy Fizik Pave után tettem föl, és sokkal kényelmesebb, pedig nekem az is nagyon bevált. 160 km után sem nyom, nem kell rajta mocorogni, szuper nyereg minden szempontból. Az enyém 2007-es modell, nyáron vettem a németeknél, azóta gyűröm a 95 kilómmal, és simán bírja. A gyár 30% rugalmasságot ad meg a karbon testre, de nem érzem túl rugalmasnak, nekem pont jó.
Hátrány
Nálunk drága, kint 14000 volt átszámítva, és ismétlem 2007-es modell. Kicsit elszöszöltem, míg beállítottam, és az első 50-100 km küzdelmes, de aztán tökéletes lett.
Tapasztalat
Nálunk drága, de nem nekünk gyártják (ezt sem), viszont ha van rá pénzed, akkor nagyon megéri!
Erre ajánlom
Országútra mindenképp, és annak, aki meg tudja fizetni.
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Selle Italia logó

Selle Italia márka bemutatás

A Selle Italia mindig is ugyanúgy együtt működött a versenyzőkkel, mint a szabadidős bringásokkal. 1897-es megalapítása óta csakis a nyergekre koncentrál, egészen az acéltól a mai karbon-korszakig, mindig a fejlesztési lehetőségek után kutatva. A Selle Italia nem nyergeket csinál, hanem nyergeket alkot.

Több mint 100 éves történelme során olyan újítások fűződnek a cég nevéhez, mint pl. az 1980-ban bemutatott legendás Turbo nyereg, mely az első teljesen anatomikus kialakítású nyereg volt. Pár évvel később már rezgés elnyelő pálcákkal felszerelt gélbetétes nyerget is kínált a Selle Italia, 1990-ben pedig piacra került az első titán pálcás és 200 g alatti nyereg. Jelentős innováció még az 1998-as Trans Am nyereg, mely egy anatómiai kivágással rendelkezik a nyereg közepén, ami fokozza a rugalmasságot, kényelmet kínál a kényes „alkatrészeknek”, és egészségügyileg is előnyös.

2004-ben bemutatásra került az Axial Pivot System névre keresztelt találmány, melynél a nyeregpálcák rögzítésének köszönhetően a nyereg együtt mozog a pedálozó bringással, fokozva ezáltal a hatékonyságot, és csökkentve a kerékpáros csúszkálását a nyergen. Az elmúlt évek karbon-forradalma közben is tudott újat hozni a Selle Italia: az egysínes, Monolink nyeregcső-nyereg kapcsolatot. Könnyebb, és nagyobb tartományban állítható rögzítés lett az eredmény.

A Selle Italia versenykategóriás nyergeit versenyzők sokasága használja, úgy mtb, mint országúti és triatlon bajnokságokon, férfiak és nők egyaránt.