Selle Italia SLR nyereg

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2016
    (frissítve: 2016.05.)
  • Listaár: 27.000 Ft

HASONLÓ nyereg TERMÉKEK



1-8 (8 vélemény)
Rendezés

Magyarbetyár avatar
10 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2016, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

- nekem az eddigi legkényelmesebb nyergem

-könnyű 140-170g körül vannak

Hátrány

-nincs legfeljebb az ára

Tapasztalat

Minden bringámon ilyen nyergek teljesítenek évek óta, elégedett vagyok vele.

Erre ajánlom

versenyre edzésre napi használatra

Ennyiért vettem
20000
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

DannyL81 avatar
23 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
  • könnyű,
  • kényelmes,
  • szép,
  • karbon test titán pálcákkal :)
  • esőt jól bírja a Selle Italia SLR,
  • anyagából kifolyólag jól csillapít
Hátrány
  • mondhatni drága :) de megéri
Tapasztalat

Speci Toupe-m volt, azt cseréltem el az SLR XP-mre. Nagyon jó váltásnak bizonyult.

Akár 100+ km-es túrákon is kényelmesnek bizonyult. Tavaly a Balaton körön se kínzott meg, pedig az több mint 200km volt.

Erre ajánlom

Bármire, MTB-re is. Betétes gatya javasolt azért.

Ennyiért vettem
18.000,-
Csatolt képek
Selle Italia SLR  2010 nyereg
Selle Italia SLR  2010 nyereg
12 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

nscatto avatar
nscatto
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, több mint 8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Szuper kényelem! Egy Fizik Pave után tettem föl, és sokkal kényelmesebb, pedig nekem az is nagyon bevált. 160 km után sem nyom, nem kell rajta mocorogni, szuper nyereg minden szempontból. Az enyém 2007-es modell, nyáron vettem a németeknél, azóta gyűröm a 95 kilómmal, és simán bírja. A gyár 30% rugalmasságot ad meg a karbon testre, de nem érzem túl rugalmasnak, nekem pont jó.
Hátrány
Nálunk drága, kint 14000 volt átszámítva, és ismétlem 2007-es modell. Kicsit elszöszöltem, míg beállítottam, és az első 50-100 km küzdelmes, de aztán tökéletes lett.
Tapasztalat
Nálunk drága, de nem nekünk gyártják (ezt sem), viszont ha van rá pénzed, akkor nagyon megéri!
Erre ajánlom
Országútra mindenképp, és annak, aki meg tudja fizetni.
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Lengyel Ákos avatar
Lengyel Ákos
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny
A legkényelmesebb nyereg pár kilóméter után, az alatt is csak a női nyergek verik, de hát azokkal nem lehet pár km-nél többet menni. Szóval hihetetlen, de bringásnadrággal nincs ennél kényelmesebb. Mellesleg az egyik legkönnyebb is...
Hátrány
Hát párszor elhűlt bennem a vér, amikor haverok demonstrálták, hogy a titánpálcák mit bírnak. Akkorát hajlítottak rajta kézzel, hogy majdnem leért a csúcsa a nyeregcsőig, de baja nem lett. Sajnos a kényelmességért felelős rugalmas carbon-test viszont nem bírja annyira, nekem végigrepedt...
Tapasztalat
Szóval nekem úgy repedt el, hogy egy túl szűk kanyarban ledöntöttem magam alá a bicót, és a nyereg-pedál-kormány alátámasztáson csúsztam aszfalton pár métert, én is rátámaszkodtam. A vázam is elrepedt, a kormány vége is behajlott, tehát nem biztos, hogy mérvadó, de más fórumokon is olvastam, hogy törékeny a teste. A pálcák viszont mindent kibírnak. A repedt nyereg is húzza még, csak sajna a repedés néha becsípte a bőröm, ezért most pihen...
Erre ajánlom
bárkinek bármire ideáli lehet, de az eséseknél vigyázni kell vele, mert a test könyen reped...
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

FRIZ avatar
FRIZ
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 91%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Könnyű, kényelmes, jól néz ki. Ez a verzió van: SLR XP GEL FLOW
Hátrány
Az ára.
Tapasztalat
Nem gondoltam volna hogy ennyire kényelmes. Sok ülést használtam már (Turbo Gel, Concord, Velo titan, SQ Lab 611, stb..) de ez eddig a legkényelmesebb a 83 kilómmal. Sok külföldi fórumot átnéztem a vásárlás előtt, és mindenhol csak dicsérik. Flite-t akartam először, de az olvasott vélemények meggyőztek. Zseniális nyereg. Rugalmas karbon nyereghéj, ami az ülés kényelmét adja, teljesen felveszi a hátsód alakját, hozzáidomul. Hosszú távon sem nyom sehol, csak betonon ha folyamatosan mocorgás nélkül ülök egy pozícióban. Bőr nyereghuzat, kevlár sarokvédelem, Vanox nyeregsín (üreges titán-alu ötvözet).
Erre ajánlom
XC / Maraton
11 olvasó 91%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

opht avatar
11 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Hihetetlenül könnyű (l. fizzik hasonló termékeit!), meglepően kényelmes
Hátrány
Számomra eddig semmi. Nem tudom, mennyire tartós, a 62 kilómat jól bírja. Megvannak a maga korlátai, nem való mindenhova, nőknek horror tud lenni. (Feleségeim, barátaim tapasztalata)
Tapasztalat
Nem mertem bevállalni, aztán egy használt keró vásárláskor véletlenül hozzájuottam. 3 hó múlva, már dobtam is ki a Flite Gel Flow nyergemet, és ilyet vettem a másik bicóra is. Nagyon sok nyergem volt már, de számomra most ez a legmegfelelőbb. Azért egy SLR Teknologicát még kipróbálnék... :-) Ilyen súlyban más cég nyerget a duplájáért kínál.
Erre ajánlom
XC verseny
10 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

csacsa avatar
csacsa
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
A carbonio változat van meg, de kényelmesebb mint az eddigi nyergeim, 60 km-nél még nem érzem hogy nyomna
Hátrány
kicsit drága,
Tapasztalat
Sokkal kényelmesebb mint a zselés nyergek(San Marco Azoto),vagy San Marco Rolls, deszka kemény de nem hinné az ember hogy ennk ellnére mégis kényelmes. Kételkedtem benne de így igaz.
Erre ajánlom
verseny, szabadidő
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

nazabiker avatar
nazabiker
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, versenyzőként használtam
Előny
Nagyon könnyű, nagyon rugalmas a titánCSŐ(!), eszméletlenül kényelmes, ergonómikus a szó jó értelmében.
Hátrány
Nagyon drága. Nekem betonon nem olyan kényelmes, de ez megsozkás kérdése.
Tapasztalat
Új nyerget akartam venni, és egy darabig győzködtem magam, de megérte. Kicsit féltem, hogy kényelmetlen lesz, de nem az, sőt. Betonon, ha sokáig nem mocorgok, akkor valóban nyom egy kicsit, de terepen isteni: egyszerűen nem érzed, hogy ülsz valamin, olyan, mintha valaki a levegőben tartana. Nem nyom sehol, nem dörzsöl, könnyen mögé lehet ülni (és onnan vissza!), maximálisan teret ad a combjaidnak a tekeréshez.
Erre ajánlom
Maraton
12 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-8 (8 vélemény)
Rendezés
Selle Italia logó

Selle Italia márka bemutatás

A Selle Italia mindig is ugyanúgy együtt működött a versenyzőkkel, mint a szabadidős bringásokkal. 1897-es megalapítása óta csakis a nyergekre koncentrál, egészen az acéltól a mai karbon-korszakig, mindig a fejlesztési lehetőségek után kutatva. A Selle Italia nem nyergeket csinál, hanem nyergeket alkot.

Több mint 100 éves történelme során olyan újítások fűződnek a cég nevéhez, mint pl. az 1980-ban bemutatott legendás Turbo nyereg, mely az első teljesen anatomikus kialakítású nyereg volt. Pár évvel később már rezgés elnyelő pálcákkal felszerelt gélbetétes nyerget is kínált a Selle Italia, 1990-ben pedig piacra került az első titán pálcás és 200 g alatti nyereg. Jelentős innováció még az 1998-as Trans Am nyereg, mely egy anatómiai kivágással rendelkezik a nyereg közepén, ami fokozza a rugalmasságot, kényelmet kínál a kényes „alkatrészeknek”, és egészségügyileg is előnyös.

2004-ben bemutatásra került az Axial Pivot System névre keresztelt találmány, melynél a nyeregpálcák rögzítésének köszönhetően a nyereg együtt mozog a pedálozó bringással, fokozva ezáltal a hatékonyságot, és csökkentve a kerékpáros csúszkálását a nyergen. Az elmúlt évek karbon-forradalma közben is tudott újat hozni a Selle Italia: az egysínes, Monolink nyeregcső-nyereg kapcsolatot. Könnyebb, és nagyobb tartományban állítható rögzítés lett az eredmény.

A Selle Italia versenykategóriás nyergeit versenyzők sokasága használja, úgy mtb, mint országúti és triatlon bajnokságokon, férfiak és nők egyaránt.