Selle Italia SLR nyereg

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2016
    (frissítve: 2016.05.)
  • Listaár: 27.000 Ft

HASONLÓ nyereg TERMÉKEK




nazabiker avatar
nazabiker
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, versenyzőként használtam
Előny
Nagyon könnyű, nagyon rugalmas a titánCSŐ(!), eszméletlenül kényelmes, ergonómikus a szó jó értelmében.
Hátrány
Nagyon drága. Nekem betonon nem olyan kényelmes, de ez megsozkás kérdése.
Tapasztalat
Új nyerget akartam venni, és egy darabig győzködtem magam, de megérte. Kicsit féltem, hogy kényelmetlen lesz, de nem az, sőt. Betonon, ha sokáig nem mocorgok, akkor valóban nyom egy kicsit, de terepen isteni: egyszerűen nem érzed, hogy ülsz valamin, olyan, mintha valaki a levegőben tartana. Nem nyom sehol, nem dörzsöl, könnyen mögé lehet ülni (és onnan vissza!), maximálisan teret ad a combjaidnak a tekeréshez.
Erre ajánlom
Maraton
12 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Selle Italia logó

Selle Italia márka bemutatás

A Selle Italia mindig is ugyanúgy együtt működött a versenyzőkkel, mint a szabadidős bringásokkal. 1897-es megalapítása óta csakis a nyergekre koncentrál, egészen az acéltól a mai karbon-korszakig, mindig a fejlesztési lehetőségek után kutatva. A Selle Italia nem nyergeket csinál, hanem nyergeket alkot.

Több mint 100 éves történelme során olyan újítások fűződnek a cég nevéhez, mint pl. az 1980-ban bemutatott legendás Turbo nyereg, mely az első teljesen anatomikus kialakítású nyereg volt. Pár évvel később már rezgés elnyelő pálcákkal felszerelt gélbetétes nyerget is kínált a Selle Italia, 1990-ben pedig piacra került az első titán pálcás és 200 g alatti nyereg. Jelentős innováció még az 1998-as Trans Am nyereg, mely egy anatómiai kivágással rendelkezik a nyereg közepén, ami fokozza a rugalmasságot, kényelmet kínál a kényes „alkatrészeknek”, és egészségügyileg is előnyös.

2004-ben bemutatásra került az Axial Pivot System névre keresztelt találmány, melynél a nyeregpálcák rögzítésének köszönhetően a nyereg együtt mozog a pedálozó bringással, fokozva ezáltal a hatékonyságot, és csökkentve a kerékpáros csúszkálását a nyergen. Az elmúlt évek karbon-forradalma közben is tudott újat hozni a Selle Italia: az egysínes, Monolink nyeregcső-nyereg kapcsolatot. Könnyebb, és nagyobb tartományban állítható rögzítés lett az eredmény.

A Selle Italia versenykategóriás nyergeit versenyzők sokasága használja, úgy mtb, mint országúti és triatlon bajnokságokon, férfiak és nők egyaránt.