Selle Italia SLR nyereg

8 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2016
    (frissítve: 2016.05.)
  • Listaár: 27.000 Ft

HASONLÓ nyereg TERMÉKEK




Lengyel Ákos avatar
Lengyel Ákos
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny
A legkényelmesebb nyereg pár kilóméter után, az alatt is csak a női nyergek verik, de hát azokkal nem lehet pár km-nél többet menni. Szóval hihetetlen, de bringásnadrággal nincs ennél kényelmesebb. Mellesleg az egyik legkönnyebb is...
Hátrány
Hát párszor elhűlt bennem a vér, amikor haverok demonstrálták, hogy a titánpálcák mit bírnak. Akkorát hajlítottak rajta kézzel, hogy majdnem leért a csúcsa a nyeregcsőig, de baja nem lett. Sajnos a kényelmességért felelős rugalmas carbon-test viszont nem bírja annyira, nekem végigrepedt...
Tapasztalat
Szóval nekem úgy repedt el, hogy egy túl szűk kanyarban ledöntöttem magam alá a bicót, és a nyereg-pedál-kormány alátámasztáson csúsztam aszfalton pár métert, én is rátámaszkodtam. A vázam is elrepedt, a kormány vége is behajlott, tehát nem biztos, hogy mérvadó, de más fórumokon is olvastam, hogy törékeny a teste. A pálcák viszont mindent kibírnak. A repedt nyereg is húzza még, csak sajna a repedés néha becsípte a bőröm, ezért most pihen...
Erre ajánlom
bárkinek bármire ideáli lehet, de az eséseknél vigyázni kell vele, mert a test könyen reped...
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Selle Italia logó

Selle Italia márka bemutatás

A Selle Italia mindig is ugyanúgy együtt működött a versenyzőkkel, mint a szabadidős bringásokkal. 1897-es megalapítása óta csakis a nyergekre koncentrál, egészen az acéltól a mai karbon-korszakig, mindig a fejlesztési lehetőségek után kutatva. A Selle Italia nem nyergeket csinál, hanem nyergeket alkot.

Több mint 100 éves történelme során olyan újítások fűződnek a cég nevéhez, mint pl. az 1980-ban bemutatott legendás Turbo nyereg, mely az első teljesen anatomikus kialakítású nyereg volt. Pár évvel később már rezgés elnyelő pálcákkal felszerelt gélbetétes nyerget is kínált a Selle Italia, 1990-ben pedig piacra került az első titán pálcás és 200 g alatti nyereg. Jelentős innováció még az 1998-as Trans Am nyereg, mely egy anatómiai kivágással rendelkezik a nyereg közepén, ami fokozza a rugalmasságot, kényelmet kínál a kényes „alkatrészeknek”, és egészségügyileg is előnyös.

2004-ben bemutatásra került az Axial Pivot System névre keresztelt találmány, melynél a nyeregpálcák rögzítésének köszönhetően a nyereg együtt mozog a pedálozó bringással, fokozva ezáltal a hatékonyságot, és csökkentve a kerékpáros csúszkálását a nyergen. Az elmúlt évek karbon-forradalma közben is tudott újat hozni a Selle Italia: az egysínes, Monolink nyeregcső-nyereg kapcsolatot. Könnyebb, és nagyobb tartományban állítható rögzítés lett az eredmény.

A Selle Italia versenykategóriás nyergeit versenyzők sokasága használja, úgy mtb, mint országúti és triatlon bajnokságokon, férfiak és nők egyaránt.