Selle Italia XO Trans Am nyereg

20 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 8.000 Ft

HASONLÓ nyereg TERMÉKEK




xcarlos avatar
36 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Kiváló Ár/teljesítmény arány.

Ergonómiai kialakítása számomra optimális.

A megjelenésével sincs gond, viszonylag igényes a Selle Italia XO Trans Am bevonata és annak megmunkálása.

 

Hátrány

Talán a felirat élettartama, ez viszonylag hamar távozik gyakori használat mellett.

Ez legyen a legnagyobb gond. :)

Tapasztalat

Összességében az eddigi legjobb nyergem, még az is lehet, hogy veszek még 1db-ot. :)

(kb az első is, amit újonnan vásároltam)

2000 gurult km felett is változatlan az állaga. :)

Erre ajánlom

Város, túra, xc edzés

Ennyiért vettem
23 Euro
Csatolt képek
Selle Italia XO Trans Am  2010 nyereg
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

tömeg:

290


 
színválaszték:

fekete


 
pálca anyaga:

FEC-acél


 
nem:

uniszex


 
további információk:

Kiváló komfortot nyújt hosszú távon is mindenféle felhasználási területen. A nyereg formája optimálisan csökkenti a nyomást az ágyéktájon


Selle Italia logó

Selle Italia márka bemutatás

A Selle Italia mindig is ugyanúgy együtt működött a versenyzőkkel, mint a szabadidős bringásokkal. 1897-es megalapítása óta csakis a nyergekre koncentrál, egészen az acéltól a mai karbon-korszakig, mindig a fejlesztési lehetőségek után kutatva. A Selle Italia nem nyergeket csinál, hanem nyergeket alkot.

Több mint 100 éves történelme során olyan újítások fűződnek a cég nevéhez, mint pl. az 1980-ban bemutatott legendás Turbo nyereg, mely az első teljesen anatomikus kialakítású nyereg volt. Pár évvel később már rezgés elnyelő pálcákkal felszerelt gélbetétes nyerget is kínált a Selle Italia, 1990-ben pedig piacra került az első titán pálcás és 200 g alatti nyereg. Jelentős innováció még az 1998-as Trans Am nyereg, mely egy anatómiai kivágással rendelkezik a nyereg közepén, ami fokozza a rugalmasságot, kényelmet kínál a kényes „alkatrészeknek”, és egészségügyileg is előnyös.

2004-ben bemutatásra került az Axial Pivot System névre keresztelt találmány, melynél a nyeregpálcák rögzítésének köszönhetően a nyereg együtt mozog a pedálozó bringással, fokozva ezáltal a hatékonyságot, és csökkentve a kerékpáros csúszkálását a nyergen. Az elmúlt évek karbon-forradalma közben is tudott újat hozni a Selle Italia: az egysínes, Monolink nyeregcső-nyereg kapcsolatot. Könnyebb, és nagyobb tartományban állítható rögzítés lett az eredmény.

A Selle Italia versenykategóriás nyergeit versenyzők sokasága használja, úgy mtb, mint országúti és triatlon bajnokságokon, férfiak és nők egyaránt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Selle Italia XO Trans Am termékkel kapcsolatban: