:Hosszú távon is kényelmes
:Kíváló ár
:Jó a geometriai kialakítása
:Könyű
:Prosztatabarát
:Azon kívül hogy a felirat hamar lekopik,de ez legyen a legkevesebb
Nagyon jó kis ülés! Keménysége ellenére kényelmes!
Túra
Országúti
:Hosszú távon is kényelmes
:Kíváló ár
:Jó a geometriai kialakítása
:Könyű
:Prosztatabarát
:Azon kívül hogy a felirat hamar lekopik,de ez legyen a legkevesebb
Nagyon jó kis ülés! Keménysége ellenére kényelmes!
Túra
Országúti
Eredetileg egy ugyan ilyen kialakítású nyerget kaptam az országútimhoz és nagyon meg voltam vele elégedve, így mikor tönkrement beszereztem egy ilyet. Könnyű hozzászokni és egész napos túrák után sem érzem, hogy sokat ültem volna. Életem eddig legjobb nyerge!
Mindenkinek aki kényelmes ülést szeretne és ár/érték arányban könnyű darabot!
Kiváló Ár/teljesítmény arány.
Ergonómiai kialakítása számomra optimális.
A megjelenésével sincs gond, viszonylag igényes a Selle Italia XO Trans Am bevonata és annak megmunkálása.
Talán a felirat élettartama, ez viszonylag hamar távozik gyakori használat mellett.
Ez legyen a legnagyobb gond. :)
Összességében az eddigi legjobb nyergem, még az is lehet, hogy veszek még 1db-ot. :)
(kb az első is, amit újonnan vásároltam)
2000 gurult km felett is változatlan az állaga. :)
Város, túra, xc edzés
Anatómikus forma, és ez érződik is használat közben, megszokás után kényelmes a XO Trans Am de bringás nadrág azért ajánlott hozzá. Formámtól függően olykor nem is érzem hogy nyergen ülök, annyira egyenletesen nyom az egész felfekvési felületen.
Rázós úton országúti bringán érthető hogy nem valami jó rezgéscsillapítóként viselkedik.
Kis súly, főleg az árához képest.
Nem néz ki egy örökéletű darabnak ez a Selle Italia, főleg átlag fölötti súlyúak alatt fog hamar tönkremenni. Kicsit rogyadozós, nyiszorgós nyereg. A felirat hamar lekopik a XO Trans Am-ról, bár ennek nincs jelentősége.
Országútra, sportolásra, kis súlyú nyerget keresőknek tűrhető áron.
Az ülő felület és a feliratok ellenállók, esztétikusak, pedig nekem fehér színű van, amit rendszeresen tisztogatni kell, hogy ne legyen gusztustalan.
Hosszú távon hálás az elsőre keménynek tűnő nyereg, jó a geometriai kialakítása.
Néha nyikorog, de nem zavaró és nem rendszeres.
Én nem nagyon találom a megfelelő üléspozíciót, de ez személyenként is változhat.
Bevallom, többre számítottam kényelem, ülőpozíció szempontjából. A gyári Bontrager nyergemet cseréltem le erre, és az is tudta ezt, sőt, talán még kényelmesebb is volt egy hajszállal.
Valószínűleg az ár/érték is beszél belőlem, de kicsit csalódtam.
XC/CC felhasználóknak
A széle vág,reped a boritás.
- Kényelmes
- szép kidolgozás
- könnyű
- egész olcsó
A legjobb ár/teljesítményű nyergem, ami eddig volt. Nem mondom, hogy a legkényelmesebb, mert a Fizik Phavé nekem jobban bejön, de az árban többszöröse. Nem is legkönnyebb, mert van ilyen kényelem mellett azért könnyebb is, de ennyiért...
290
fekete
Kiváló komfortot nyújt hosszú távon is mindenféle felhasználási területen. A nyereg formája optimálisan csökkenti a nyomást az ágyéktájon
A Selle Italia mindig is ugyanúgy együtt működött a versenyzőkkel, mint a szabadidős bringásokkal. 1897-es megalapítása óta csakis a nyergekre koncentrál, egészen az acéltól a mai karbon-korszakig, mindig a fejlesztési lehetőségek után kutatva. A Selle Italia nem nyergeket csinál, hanem nyergeket alkot.
Több mint 100 éves történelme során olyan újítások fűződnek a cég nevéhez, mint pl. az 1980-ban bemutatott legendás Turbo nyereg, mely az első teljesen anatomikus kialakítású nyereg volt. Pár évvel később már rezgés elnyelő pálcákkal felszerelt gélbetétes nyerget is kínált a Selle Italia, 1990-ben pedig piacra került az első titán pálcás és 200 g alatti nyereg. Jelentős innováció még az 1998-as Trans Am nyereg, mely egy anatómiai kivágással rendelkezik a nyereg közepén, ami fokozza a rugalmasságot, kényelmet kínál a kényes „alkatrészeknek”, és egészségügyileg is előnyös.
2004-ben bemutatásra került az Axial Pivot System névre keresztelt találmány, melynél a nyeregpálcák rögzítésének köszönhetően a nyereg együtt mozog a pedálozó bringással, fokozva ezáltal a hatékonyságot, és csökkentve a kerékpáros csúszkálását a nyergen. Az elmúlt évek karbon-forradalma közben is tudott újat hozni a Selle Italia: az egysínes, Monolink nyeregcső-nyereg kapcsolatot. Könnyebb, és nagyobb tartományban állítható rögzítés lett az eredmény.
A Selle Italia versenykategóriás nyergeit versenyzők sokasága használja, úgy mtb, mint országúti és triatlon bajnokságokon, férfiak és nők egyaránt.