Selle Italia XO Trans Am nyereg

20 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 8.000 Ft

HASONLÓ nyereg TERMÉKEK



1-15 (20 vélemény)
Rendezés

hebli avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

:Hosszú távon is kényelmes

:Kíváló ár 

:Jó a geometriai kialakítása

:Könyű

:Prosztatabarát

Hátrány

:Azon kívül hogy a felirat hamar lekopik,de ez legyen a legkevesebb

Tapasztalat

Nagyon jó kis ülés! Keménysége ellenére kényelmes!

Erre ajánlom

Túra

Országúti

Ennyiért vettem
4000
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

puczadam avatar
7 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • Kényelmes ergonómikus kialakítás
  • Kíváló ár/érték arány
  • Esztétikus megjelenésű az XO Trans Am
  • 320g
Hátrány
  • Ha nem zavar, hogy lekopik a felirat akkor nincs hátrány!
Tapasztalat

Eredetileg egy ugyan ilyen kialakítású nyerget kaptam az országútimhoz és nagyon meg voltam vele elégedve, így mikor tönkrement beszereztem egy ilyet. Könnyű hozzászokni és egész napos túrák után sem érzem, hogy sokat ültem volna. Életem eddig legjobb nyerge!

Erre ajánlom

Mindenkinek aki kényelmes ülést szeretne és ár/érték arányban könnyű darabot!

Ennyiért vettem
5000
Csatolt képek
Selle Italia XO Trans Am nyereg
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

xcarlos avatar
36 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Kiváló Ár/teljesítmény arány.

Ergonómiai kialakítása számomra optimális.

A megjelenésével sincs gond, viszonylag igényes a Selle Italia XO Trans Am bevonata és annak megmunkálása.

 

Hátrány

Talán a felirat élettartama, ez viszonylag hamar távozik gyakori használat mellett.

Ez legyen a legnagyobb gond. :)

Tapasztalat

Összességében az eddigi legjobb nyergem, még az is lehet, hogy veszek még 1db-ot. :)

(kb az első is, amit újonnan vásároltam)

2000 gurult km felett is változatlan az állaga. :)

Erre ajánlom

Város, túra, xc edzés

Ennyiért vettem
23 Euro
Csatolt képek
Selle Italia XO Trans Am  2010 nyereg
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

műkedvelő avatar
7 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Anatómikus forma, és ez érződik is használat közben, megszokás után kényelmes a XO Trans Am de bringás nadrág azért ajánlott hozzá. Formámtól függően olykor nem is érzem hogy nyergen ülök, annyira egyenletesen nyom az egész felfekvési felületen.

Rázós úton országúti bringán érthető hogy nem valami jó rezgéscsillapítóként viselkedik.

Kis súly, főleg az árához képest.

 

Hátrány

Nem néz ki egy örökéletű darabnak ez a Selle Italia, főleg átlag fölötti súlyúak alatt fog hamar tönkremenni. Kicsit rogyadozós, nyiszorgós nyereg. A felirat hamar lekopik a XO Trans Am-ról, bár ennek nincs jelentősége.

Erre ajánlom

Országútra, sportolásra, kis súlyú nyerget keresőknek tűrhető áron.

Ennyiért vettem
7000
Mért tömeg
316 g
Csatolt képek
Selle Italia XO Trans Am  2009 nyereg
mérlegen...
Selle Italia XO Trans Am  2009 nyereg
a helyén:)
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

George76 avatar
9 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Az ülő felület és a feliratok ellenállók, esztétikusak, pedig nekem fehér színű van, amit rendszeresen tisztogatni kell, hogy ne legyen gusztustalan.

Hosszú távon hálás az elsőre keménynek tűnő nyereg, jó a geometriai kialakítása.

Hátrány

Néha nyikorog, de nem zavaró és nem rendszeres.

Én nem nagyon találom a megfelelő üléspozíciót, de ez személyenként is változhat.

Bevallom, többre számítottam kényelem, ülőpozíció szempontjából. A gyári Bontrager nyergemet cseréltem le erre, és az is tudta ezt, sőt, talán még kényelmesebb is volt egy hajszállal.

Valószínűleg az ár/érték is beszél belőlem, de kicsit csalódtam.

Erre ajánlom

XC/CC felhasználóknak

Ennyiért vettem
14000
Csatolt képek
Selle Italia XO Trans Am  2010 nyereg
XO
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gecse Krisztián avatar
7 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Olcsó,kényelmes.
Hátrány

A széle vág,reped a boritás.

Tapasztalat
3év alatt teljesen elengedte magát,az orr rész boritása leszakadt,hátrébb is szakadozik,furi hangot ad ha sokat tekerek síkon.
Erre ajánlom
Bárkinek,bármire.
Ennyiért vettem
4900
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

fecni avatar
14 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 1000-2000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
- ár - minőség - "műszerkímélő" felépítés
Hátrány
- a felirat hamar kopik (esztétikai hiba) - a műanyag alaprész és a borítás ragasztott, ez idővel szétjött
Tapasztalat
Én a proszTATA kímélő felépítése miatt vettem, hosszabb túrákra. Rövid idő alatt átszokik az ember, megtalálja a "pont jó" ülési helyzetet. Betétes nadrággal az igazi! Az előző Fizik nisene zselés nyereg után megváltás.
Erre ajánlom
hosszútávú akármire :)
Ennyiért vettem
6500 FT
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

berci avatar
14 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
merev, ebből kifolyólag nem túl puha.
Hátrány
még nem tapasztaltam
Tapasztalat
Nemrég vettem, és eddig el vagyok ájulva tőle. Nekem az X2-es van ugyan de nem sokban tér el az XO-tól. Az előző, 3 hónap alatt szétült nyeregtől jóval merevebbnek, keményebbnek érzem, de azzal együtt, hogy keményebb, mégis kényelmes. Ja, és prosztatabarát:)
Erre ajánlom
Annak aki szereti érezni a feneke alatt a biciklit, nem zavarja, hogy nem egy komfortnyereg.
Ennyiért vettem
6500
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

haxbike avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

- Kényelmes

- szép kidolgozás

- könnyű

- egész olcsó

Hátrány
- nagyon hamar lekopik a felírat az oldaláról (nekem 2. használatnál már lekopott)
Tapasztalat
Nagyon jó kis ülésecske nem fogsz csalódni benne.
Erre ajánlom
sportolóknak ajánlom nem suliba vagy boltba menésre
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Makky avatar
164 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • nekem kényelmes
  • nem nehéz
Hátrány
  • eddig nincs, talán a felirat hamar lekopik a szélén
Tapasztalat

A legjobb ár/teljesítményű nyergem, ami eddig volt. Nem mondom, hogy a legkényelmesebb, mert a Fizik Phavé nekem jobban bejön, de az árban többszöröse. Nem is legkönnyebb, mert van ilyen kényelem mellett azért könnyebb is, de ennyiért...

Erre ajánlom
Oút, XC. Sport nyeregről lévén szó, anyának nem biztos hogy a legjobb választás. Tehát, aki keveset megy nem fogja kényelmesnek érezni.
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Totya avatar
Totya
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 500-1000 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Könnyű, olcsó, kényelmes
Hátrány
Amennyiben elázik, elkezdhet hólyagosodni.
Tapasztalat
A nyerget elsősorban a hosszabb távok miatt cseréltem le. Szempont volt a tartósság, minőség és az ár. Mások és saját tapasztalatai alapján ezt választottam. 95 kiló és 190 centi vagyok, de nem nyaklik alattam, a középső lyuk áldás mert nem nyomja a brékót, keskeny kivitele miatt nincs kidörzsölődés és felesleges igénybevétel. Ennél komolyabb nyerget a megfelelő célra a versenyzők vegyenek, hobbira ez korrekt.
Erre ajánlom
Teljesítményorientált országúti, vagy hegyibringásoknak hosszú távokhoz, de kizárólag betétes nadrággal.
Ennyiért vettem
4500
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

irgumburgum viktor avatar
6 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny
"Férfiasságkímélő" kialakítás,elfogadható ár,oldalsó koptató betét,puhasága ellenére (nekem) kényelmes.
Hátrány
Súlyosabb bringásoktól hallottam hogy kemény.(erröl a relatív puha tömés tehet,amit az elöbb dicsértem-én 62kg vagyok)1 hét alatt lekopott a felirat;a müanyag huzat pedig alulról szakadozik-elég korán kezdete,kb 3hónap után;az oldalsó műanyag betét kilazul,és nyikorog
Tapasztalat
Nagy mérete,és puhasaága ellenére kényelmes volt,szerettem.Nem túl tartós darab,bár mindenappi futárkodásra használtam,elég sokáig.
Erre ajánlom
sportosabb testtartásban komfortosan tekerni vágyóknak
Ennyiért vettem
3990ft
Szerinted hasznos?

ichneumon avatar
51 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Olcsó, de kategóriájánál egy fokkal igényesebben kidolgozott. Hosszú távon is kényelmes.
Hátrány
Alul a pereme nagyon vág, nincs lekerekítve. Vállra véve gyilkos.
Tapasztalat
Mindenképpen ajánlom hosszabb túrákra olyanoknak, akik nem kívánnak sokat költeni nyeregre.
Erre ajánlom
Túra, xc.
Szerinted hasznos?

Alex avatar
Alex
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
75 kilómmal nagyon kényelmes, pont ott kímél ahol a többi nem. Igaz a farcsontom ez sem kényezteti de ez genetikai adottság(vagy nem, a géles sem volt kényelmesebb). Az ára nagyon jó a többi lyukashasúval szemben.
Hátrány
A felirat egy hónap alatt lekopott, vállra véve nyomja a vállcsontott és így a ragasztások is hamar felvállnak máshol is(egy év), de a négy évet kétszer megragasztva kibírta.
Tapasztalat
A Lookin gélesnél nekem jobb volt.
Erre ajánlom
Városba és rövidebb túrákra, könnyebb terepre.
Szerinted hasznos?

dézsé avatar
dézsé
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
apámnak ilyen van, rugos nyeregcsővel. ő 110 kg. és nagyon kényelmes neki. meg szép is, és nem hajlik
Hátrány
kopik a festése, jujjuj-jujjjj! ((=
Tapasztalat
nem a legolcsóbb, de nem is drága enniy pénzért tökéletes nagyon kényelmes nem tör, ez egy pöcsvédős forma (= szóval hozzá kell szokni. aki iylet vesz egy általános után és törni fogja neki az első hetekben ne dobja ki mert ez természetes, de utána sokkal jobb lesz! és lehet hogy 50 évesen is lesz pöcörőd, ha már farkad nem is! (((= nah píísz
Erre ajánlom
háát én 5 percig freeride-oztam vele de rájöttem: ez nem arra való (= ugy bebesztam a zacskómat hogy a barátnőm 3 hétig várt rám (= szal általános mtb, cc, meg sokak szerint o.u-tra is jó.
Szerinted hasznos?

1-15 (20 vélemény)
Rendezés
tömeg:

290


 
színválaszték:

fekete


 
pálca anyaga:

FEC-acél


 
nem:

uniszex


 
további információk:

Kiváló komfortot nyújt hosszú távon is mindenféle felhasználási területen. A nyereg formája optimálisan csökkenti a nyomást az ágyéktájon


Selle Italia logó

Selle Italia márka bemutatás

A Selle Italia mindig is ugyanúgy együtt működött a versenyzőkkel, mint a szabadidős bringásokkal. 1897-es megalapítása óta csakis a nyergekre koncentrál, egészen az acéltól a mai karbon-korszakig, mindig a fejlesztési lehetőségek után kutatva. A Selle Italia nem nyergeket csinál, hanem nyergeket alkot.

Több mint 100 éves történelme során olyan újítások fűződnek a cég nevéhez, mint pl. az 1980-ban bemutatott legendás Turbo nyereg, mely az első teljesen anatomikus kialakítású nyereg volt. Pár évvel később már rezgés elnyelő pálcákkal felszerelt gélbetétes nyerget is kínált a Selle Italia, 1990-ben pedig piacra került az első titán pálcás és 200 g alatti nyereg. Jelentős innováció még az 1998-as Trans Am nyereg, mely egy anatómiai kivágással rendelkezik a nyereg közepén, ami fokozza a rugalmasságot, kényelmet kínál a kényes „alkatrészeknek”, és egészségügyileg is előnyös.

2004-ben bemutatásra került az Axial Pivot System névre keresztelt találmány, melynél a nyeregpálcák rögzítésének köszönhetően a nyereg együtt mozog a pedálozó bringással, fokozva ezáltal a hatékonyságot, és csökkentve a kerékpáros csúszkálását a nyergen. Az elmúlt évek karbon-forradalma közben is tudott újat hozni a Selle Italia: az egysínes, Monolink nyeregcső-nyereg kapcsolatot. Könnyebb, és nagyobb tartományban állítható rögzítés lett az eredmény.

A Selle Italia versenykategóriás nyergeit versenyzők sokasága használja, úgy mtb, mint országúti és triatlon bajnokságokon, férfiak és nők egyaránt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Selle Italia XO Trans Am termékkel kapcsolatban: