Selle Italia XO Trans Am nyereg

20 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 8.000 Ft

HASONLÓ nyereg TERMÉKEK




műkedvelő avatar
7 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Anatómikus forma, és ez érződik is használat közben, megszokás után kényelmes a XO Trans Am de bringás nadrág azért ajánlott hozzá. Formámtól függően olykor nem is érzem hogy nyergen ülök, annyira egyenletesen nyom az egész felfekvési felületen.

Rázós úton országúti bringán érthető hogy nem valami jó rezgéscsillapítóként viselkedik.

Kis súly, főleg az árához képest.

 

Hátrány

Nem néz ki egy örökéletű darabnak ez a Selle Italia, főleg átlag fölötti súlyúak alatt fog hamar tönkremenni. Kicsit rogyadozós, nyiszorgós nyereg. A felirat hamar lekopik a XO Trans Am-ról, bár ennek nincs jelentősége.

Erre ajánlom

Országútra, sportolásra, kis súlyú nyerget keresőknek tűrhető áron.

Ennyiért vettem
7000
Mért tömeg
316 g
Csatolt képek
Selle Italia XO Trans Am  2009 nyereg
mérlegen...
Selle Italia XO Trans Am  2009 nyereg
a helyén:)
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

tömeg:

290


 
színválaszték:

fekete


 
pálca anyaga:

FEC-acél


 
nem:

uniszex


 
további információk:

Kiváló komfortot nyújt hosszú távon is mindenféle felhasználási területen. A nyereg formája optimálisan csökkenti a nyomást az ágyéktájon


Selle Italia logó

Selle Italia márka bemutatás

A Selle Italia mindig is ugyanúgy együtt működött a versenyzőkkel, mint a szabadidős bringásokkal. 1897-es megalapítása óta csakis a nyergekre koncentrál, egészen az acéltól a mai karbon-korszakig, mindig a fejlesztési lehetőségek után kutatva. A Selle Italia nem nyergeket csinál, hanem nyergeket alkot.

Több mint 100 éves történelme során olyan újítások fűződnek a cég nevéhez, mint pl. az 1980-ban bemutatott legendás Turbo nyereg, mely az első teljesen anatomikus kialakítású nyereg volt. Pár évvel később már rezgés elnyelő pálcákkal felszerelt gélbetétes nyerget is kínált a Selle Italia, 1990-ben pedig piacra került az első titán pálcás és 200 g alatti nyereg. Jelentős innováció még az 1998-as Trans Am nyereg, mely egy anatómiai kivágással rendelkezik a nyereg közepén, ami fokozza a rugalmasságot, kényelmet kínál a kényes „alkatrészeknek”, és egészségügyileg is előnyös.

2004-ben bemutatásra került az Axial Pivot System névre keresztelt találmány, melynél a nyeregpálcák rögzítésének köszönhetően a nyereg együtt mozog a pedálozó bringással, fokozva ezáltal a hatékonyságot, és csökkentve a kerékpáros csúszkálását a nyergen. Az elmúlt évek karbon-forradalma közben is tudott újat hozni a Selle Italia: az egysínes, Monolink nyeregcső-nyereg kapcsolatot. Könnyebb, és nagyobb tartományban állítható rögzítés lett az eredmény.

A Selle Italia versenykategóriás nyergeit versenyzők sokasága használja, úgy mtb, mint országúti és triatlon bajnokságokon, férfiak és nők egyaránt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Selle Italia XO Trans Am termékkel kapcsolatban: