Selle Italia XR nyereg

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév: 2015 (frissítve: 2015.07.)
  • Listaár: 12.000 Ft

HASONLÓ nyereg TERMÉKEK




pranksta avatar
41 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

viszonylag könnyű, olcsó

kevlár koptató

kemény felület (nem okoz impotenciát)

Hátrány

hosszabb távon kényelmetlen

Tapasztalat

Egy Charge Spoon-ról váltottam erre, ami törte a seggemet. A Selle Italia XR kényelmesebbnek bizonyult, de sajnos egy idő után azt vettem észre, hogy hosszabb távon bizony ez is tör.

Puha nyeregre a prosztatát veszélyeztető tulajdonság miatt nem fogok váltani, a sima kemény nyereg meg, úgy tűnik a - biztosan rendkívül egyedi formájú - ülepemhez nem passzol, legalábbis a kettő, amit eddig próbáltam. Nekem a bőr jött be, az tökéletes. Azt mindenkinek ajánlom!

Egyébként strapabíró cucc, látható a képen, hogy mégcsak a festés sem kopott le, pedig nem keveset használtam. Akinek kényelmi szempontból bejön a nyereg, az nem fog csalódni benne.

Erre ajánlom

bármire és bárkinek, akinek nem töri a seggét.

Ennyiért vettem
7990
Csatolt képek
Selle Italia XR  2013 nyereg
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Méretek

 
szélesség (mm):

135


 
hossz (mm):

280


tömeg:

298 g


 
színválaszték:

Fekete


 
pálca anyaga:

Acél


Selle Italia logó

Selle Italia márka bemutatás

A Selle Italia mindig is ugyanúgy együtt működött a versenyzőkkel, mint a szabadidős bringásokkal. 1897-es megalapítása óta csakis a nyergekre koncentrál, egészen az acéltól a mai karbon-korszakig, mindig a fejlesztési lehetőségek után kutatva. A Selle Italia nem nyergeket csinál, hanem nyergeket alkot.

Több mint 100 éves történelme során olyan újítások fűződnek a cég nevéhez, mint pl. az 1980-ban bemutatott legendás Turbo nyereg, mely az első teljesen anatomikus kialakítású nyereg volt. Pár évvel később már rezgés elnyelő pálcákkal felszerelt gélbetétes nyerget is kínált a Selle Italia, 1990-ben pedig piacra került az első titán pálcás és 200 g alatti nyereg. Jelentős innováció még az 1998-as Trans Am nyereg, mely egy anatómiai kivágással rendelkezik a nyereg közepén, ami fokozza a rugalmasságot, kényelmet kínál a kényes „alkatrészeknek”, és egészségügyileg is előnyös.

2004-ben bemutatásra került az Axial Pivot System névre keresztelt találmány, melynél a nyeregpálcák rögzítésének köszönhetően a nyereg együtt mozog a pedálozó bringással, fokozva ezáltal a hatékonyságot, és csökkentve a kerékpáros csúszkálását a nyergen. Az elmúlt évek karbon-forradalma közben is tudott újat hozni a Selle Italia: az egysínes, Monolink nyeregcső-nyereg kapcsolatot. Könnyebb, és nagyobb tartományban állítható rögzítés lett az eredmény.

A Selle Italia versenykategóriás nyergeit versenyzők sokasága használja, úgy mtb, mint országúti és triatlon bajnokságokon, férfiak és nők egyaránt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Selle Italia XR termékkel kapcsolatban: