Selle SMP Strike TRK nyereg

23 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.02.)
  • Listaár: 11.000 Ft

HASONLÓ nyereg TERMÉKEK



Selle SMP Strike TRK nyereg

1-15 (23 vélemény)
Rendezés

Miguel avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Ha jól van beállítva, akkor remek egy nyereg.
 

Hátrány

Ha nincsen patent módra beállítva, akkor elviselhetetlen.

Tapasztalat

Mivel új gépet építettem össze, így az előző nyerget ami kicsit kopottas és már elég kényelmetlen is volt számomra, nem nagyon szerettem volna átrakni. Így jött, hogy keressek egy új, és kényelmes nyerget. Igazából lookin ülést szerettem volna, de bringa boltosom ajánlatára próbáltam ki ezt az ülést. Első ránézésre valami iszonyatosan kényelmetlen, anyag kispórolós valamit láttam benne, de aztán a boltosom noszogatására és ellenállhatatlan ajánlatának (ami egy nagyon jó pénz visszafizetési garanciát tartalmazott) nem tudtam nemet mondani, így megvettem. Haza érve azonnal fel is raktam a kapott beállítási itinerrel. Ez annyit tesz, hogy a nyereg hosszanti irányú, két legmagasabb pontjára rakjak egy vízmértéket, és vízszintbe állítsam be a nyerget. Na... ez egy remek segédlet, mert ha nem így van, akkor a kerékpározás öröme odavész, és elviselhetetlen a további tekerés. Sajnos több esetben is tapasztaltam, hogy kényelmetlen az ülés, miután 2-3 erdei ugratást követően rosszul érkeztem és elállítódott az ülésem, és persze nem volt nálam szerszám. Nem rövid történetem után tehát a lényeg... Ha jól be van állítva, akkor egy fantasztikus nyereg hosszú távra is. Tetszik benne, hogy keskeny és ergonomikus, prosztata kímélő. Közepe lyukas, jól hűt és szellőzik a lábköz. Annak ellenére, hogy nem zselés és vastag párnázatú a nyereg, nagyon kényelmes. Árban nem a legolcsóbb, de egyszer kell megvenni. Remélem hogy elég tartós lesz... Eddig nem volt vele problémám. Anyaga nem szívja fel a nedvességet. Ma már lehet gel-es verzióban is kapni,

Erre ajánlom

MTB normál használatra, de akár hosszabb útra is.

Ennyiért vettem
14000
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

tetves avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

nincs

Hátrány

Egy Selle Royal Lookin Moderate nyereg használata közben keltette fel az érdeklődésem ez a nyereg. Sikerült vennem egy használtat olcsón.

Az itt lévő véleményeket visszaolvasva adtam neki esélyt. Hosszabb, rövidebb túrák, teljesítmény túrák, munkába járás, stb.. Pár hét és pár száz km megtétele, valamint jónéhány állítgatás után sem volt kényelmes. Ha csak a két üllőcsontom érte a nyerget, akkor is zsibbadtam, bárhogy állítottam nekem nem jött be. Próbáltam előre döntve, vízszintesen döntve, hátra döntve, előre húzva, hátra húzva és ezek mindennemű lineáris triviális kombinációjában.

Fenti tapasztalatok alapján visszatéretem a Royalhoz, az legalább jó volt.

Ennyiért vettem
8000
6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sandorp9 avatar
118 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-Selle! (olaszok értenek a kerékpározáshoz),
-hosszú távon is kényelmes,
-anatómiai kialakítás,
-hosszú pálcának köszönhetően jól be lehet állítani,
-jól szellőzik alulról a "rájder",
-nem csúszkál rajta az ember fia,
-több színben megtalálható,
-elég jól bírja a festése,
-nem szívja be a vizet,
-kialakítása miatt segít a kapaszkodásban és az ereszkedésben is,
-jól tompítja a rázkódásokat, az utak hibáit.

Hátrány

-Ára,
-formáját nehéz megszokni (vagy egyáltalán nem lehet),
-mérete/ súlya,
-sok idő kell, mire az ember fia megtalálja a neki való helyes pozíciót, illetve mire megszokja,
-napon hamar felmelegszik.

Tapasztalat

4hónap és rengeteg beállítás/ próbálás, mire azt mondhatom, hogy megszoktam, illetve kényelmes. Nekem nem jött be úgy, hogy a 2 legmagasabb pont van vízszintesen (úgy nyomott egy kicsit alulról), kicsit döntenem kellett rajta. Ami miatt ezt választottam, az a Bikemag-on (és egyéb bringás oldalakon) olvasott cikk volt, illetve kerestem egy kényelmesebb nyerget a Bontrager SSR helyett. Amit írtak az nagyon tetszett (és igaznak is tűnik eddig), helyes beállítás után nem zsibbadok alul, kicsit eleinte feszítette a medencémet, de mára ez is elmúlt. Hosszabb túra alkalmával jó visszaülni, szinte mintha akkor kezdenénk neki a hosszú útnak. A formája kicsit fura, de sok előnye van (nem nyomja szét az ember a heréit, az alsó részeit, szellőzik, segít a mászáskor/ ereszkedéskor az irányításban, jól tompít), csak meg kell szokni szerintem, + a  formája miatt egyáltalán nem csúszkál rajta az ember. Sínpálcák hosszúak, jól be lehet lőni a nyerget. A nyereg anyagának minősége jónak tűnik (a vizet sem szívja), strapások a festések is. A kis tábla nekem tetszik, és a nyeregtáskát is fel bírom rakni a nyereg alá (csatos Bontrager).  Több színben és fajtában kapható (felhasználástól függően), a TRK inkább városban vagy túrázáshoz való, méretei miatt szerintem nem alkalmas o.utizásra.  Az ára szerintem sok, bár én alig használtan vettem itt a Bolhán (postával együtt 8500Ft-ért), annyit talán megér, viszont ez a fajtája a legolcsóbb (12ezer Ft körül), és ha összehasonlítom a Selle MonteGrappa Argo-val, akkor olcsóbban kapom szinte ugyanazt... Mérete: nagy is, hosszú is illetve nehéz is, abszolút a kényelmet szolgálja, és nem lesz grammhuszárok kedvence. Illetve a formája miatt is megosztja a biciklis társadalmat, tény hogy elég fura, de valakinek ez jön be... még nekem is szokni kell (nem biztos hogy végső megoldás lesz).

Erre ajánlom

Városban vagy túrázni, kényelmes tekerésekre való a TRK.

Ennyiért vettem
8500Ft postával együtt
Csatolt képek
Selle SMP Strike TRK nyereg
Selle SMP Strike TRK nyereg
Selle SMP Strike TRK nyereg
15 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Rainy avatar
9 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Az előttem szóló kollégák és ismerősök véleménye alapján vettem meg látatlanban a nyerget. Csak bíztam benne, hogy beválik és láss csodát működik a dolog :) A régi nyereg után megváltás volt ráülni... Nem nyom sehol, hosszabb távon is kényelmes, az út egyenetlenségeit szépen csillapítja. Nekem nem széles az első része, sőt sokkal kényelmesebb. Szerintem a kulcs az a helyes beállítás ahogy azt előttem többen is leírták (ezúton köszönöm!). Nekem bevált, remélem pár év használat után is ezt mondom majd :)

Hátrány

Nem nagyon találtam, maximum az árába lehet belekötni. Egy 3-4 ezerrel olcsóbban reálisabb lenne.

Erre ajánlom

Városi cirkálásra, hosszabb túrázgatásra is, utóbbi bringás gatya kíséretében

Ennyiért vettem
12500
Csatolt képek
Selle SMP Strike TRK  2014 nyereg
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ttcsabi23 avatar
16 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Elsőre fura formája ellenére szerintem jól néz ki.

Nagyon hosszú festés nélküli alu sín. Amellett hogy nem jön le a festék róla, tág határok között állítható.

Könnyű.

Az anatómiai kivágás baromi jó, a középső részeket teljesen tehermentesíti.

Hátrány

Nyeregtáskát nem lehet rátennni a hátsó logós tábla miatt, max akkor ha lefűrészeled a táblát, mert a műanyag táblatartó szerves része az ülésnek, tehát roncsolás nélkül nem távolítható el.

Én gyakran az ülésnél emelem a bringát, a tábla és az alsó kialakítás miatt ez felettébb kényelmetlen volt.(nincs rajta fogás)

Tapasztalat

Kb. 100km mentem vele, tehát tapaszalataim rövidtávúak.

Mint írtam a kivágás nagyon jó, hamar sikerült beállítanom így kényelmes is lett.

De csak rövid távon olyan 20-30km után elkezdett nyomni de nagyon. Az ülőcsontok csak 1 ponton érintkeznek a nyereggel , na ez rövid idő után nagyon kényelmetlen lett, bárhogy változtattam a dőlésszöget/előre-hátra az ülést.

Trekking kerékpár nem ráfekvős testtartással.

Rövidtávon nagyon jó volt,de nemhiszem hogy hosszabb hozzászokási időszak alatt kényelmessé vált volna. Így ment vissza az üzletbe.

Másik negatívum hogy az nyereg eleje túl széles kis terpeszben kellet bringázni, ami hosszú távon szintén nem kellemes.

 

Erre ajánlom

Jobban ráhasalós pozicióban viszont nem volt olyan kényelmetlen, de ezt hosszútávon nem tudtam próbálni, mivel nem olyan a bringám kialakítása.

Az ülőcsontok felfekvése előredőlt pozicóban másabb, nem az alsó egy pontra koncentált.

 

Nagyon sokan leírták már hogy ki kell próbálni ami az egyik embernek jó az a másiknak lehet tök kényelmetlen.

 

Tehát sportosabb stílusú kerékpározáshoz cross trekking, MTB, fitness kerékpárhoz ajánlanám, hosszabb túrára nem.

Ennyiért vettem
12900
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Donald avatar
5 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Az első 250 kilómétert nem kivánom senkinek. A beállitás hamar ment, de az előző nyereghez képest kényelmetlennek éreztem. 10-20 kilométeres városi csavargás után zsibbadt a lábam, nem találtam a helyem, sokszor állva tekertem. Aztán lehet, hogy átrendeződött az alfelem, de kezdett kényelmes lenni. Most 500 kilóméter után megbékéltem, csak a montimon lévő más tipusu nyereg nem az igazi. Lehet, hogy azt egy Hybridre kell cserélnem.

Hátrány

Megszokás és az ár. A régi nyergeim valahogy gyorsabban beváltak, itt kissé hosszú volt a megszokás.  Az ára egy városi bicóhoz kissé magas, 8000,- körül lenne reális. Szerintem.

Ennyiért vettem
12.000,-
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

PAPP ZOLTÁN avatar
2 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nagyon kényelmes és jól néz ki.

Hátrány

Elöl kicsit széles.

Tapasztalat

Furcsa formája ellenére meglehetősen kényelmes nyereg. Az ember nem is hinné, hogy a közepén lévő "kivágás" mennyit számít. Amint visszaülünk egy hagyományos formájú nyeregre, azonnal érezhető. Nekem a nyereg eleje kicsit szélesnek tűnik és dörzsöli a combot hosszú távon.

 

Erre ajánlom

Túrázásra.

Ennyiért vettem
12000
Csatolt képek
Selle SMP Strike TRK  2013 nyereg
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Polar avatar
4 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Hosszú távon is kényelmes. Az anatómia nyílásnak köszönhetően nem gátolja a vérkeringést, A szivacsozása megfelelően puha, jol csillapítja  az ütéseket. A vizet nem szívja magába. Esni nem estem vele, így komolyabb mechanikai behátsok nem érték,  kb. 1000 km-t használtam, de sehol nem látszik kopás. Mondjuk ez azért nem olyan sok.

Hátrány

Oda kell figyelni a beállításra. Nekem az jött be, hogy a két legmagasabb pontot vízszintbe állítottam. Továbbá szokni kell. Kell pár alkalom amire kényelmes lesz a Selle SMP Strike TRK.

Tapasztalat

Szerintem jó és kényelmes. Főleg ha szempont az intim részek egészsége.

Erre ajánlom

Terekking, Városi kerékpár, esetleg MTB.

Ennyiért vettem
12000
Csatolt képek
Selle SMP Strike TRK  2010 nyereg
Selle SMP Strike TRK
8 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bally avatar
16 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 93%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

- egyedi kinézet

- jól szellőzik :)

 

##############

 

+1.5 hónap: - meg kellett szokni, és kényelmes is lett egyből.

Hátrány

- puhábbra számítottam, már 10 km után éreztem azt a rossz érzést a gumók felől.... :(

 

##############

 

+1.5 hónap: - meg kellett szokni, és kényelmes is lett egyből.

Tapasztalat

Még csak most vettem tavasz elején, úgyhogy kevés a km, de vélemény már alakul.

 

##############

 

+1.5 hónap: Kényelmes, egyedi ülés, ami nem minden bringán mutat jól (ha ez számít). Nem drága, ha azt nézem mit kapok a pénzemért, de persze van 1/4ed ennyibe kerülő nyereg is.

Erre ajánlom

XC-re mindenképpen.

Ennyiért vettem
8500
Csatolt képek
Selle SMP Strike TRK  2010 nyereg
15 olvasó 93%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Pizzu avatar
4 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Az az előnye, hogy arra használható amre való
Ezt maximálissan kielégíti a Strike TRK

Kátyú ki be és semmi olyat nem éreztem ami maradandó, lenne

Hátrány

tök jó hátulról is látni min ülök de egyáltalán nem könnyítette meg a dolgom a gumi szerelő táska felszerelését :(

Tapasztalat

Nekem sokat kellet bajéódnom a beállítással
Azt mondták tuti jó lessz...
felülök és rohadtúl nem az... mi a baj...!?

mire rájöttem, hogy user hiba....
az én tapasztalatom az hogy az ülés két legmagasabb pontja vízszintben legyen és a gödörbe beleülsz...
Így már fain és semmi kivetnivalóm nincs 

Ennyiért vettem
12500
Csatolt képek
Selle SMP Strike TRK  2012 nyereg
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

vladx avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Sokféle nyereggel próbálkoztam ez előtt, de egyik sem volt kényelmes 20 km felett. Ebben persze benne van az is, hogy nem vagyok pehelysúlyú (174/108) :) Ez a nyereg viszont egészen klassz, kicsit azért zsibbad rajta az ember fia úgy 50km egyhuzamú tekerés utám, de nekem speciel előbb kezd a talpam meg a kezem fáradni mint az ülepem :) SZélessége is megfelelő nekem, nem dörzsöli a combomat a Selle SMP Strike TRK. Bringás nadrág majdhogynem felesleges hozzá, bár tény hogy segít benne hogy később zsibbadj :)

Nagyon cool ahogy kinéz, ha nem szürke lenne a bicó biztos pirosat vagy sárgát veszek, de az ugye erősen növeli a lopásfaktort :)

Hátrány

Nem igazán találtam

Erre ajánlom

Városba, túrára főleg aszfaltra, de gondolkozom rajta, hogy a montimon hogy mutatna :)

Ennyiért vettem
13 000
Csatolt képek
Selle SMP Strike TRK  2012 nyereg
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Manwolf007 avatar
9 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Ergonómiailag kitűnő kialakítás, nem nyomja az érzékeny részeket hosszabb távon sem.

Hátrány

Kicsit drága a Strike TRK, de megéri a pénzét. Valóban kopnak a feliratok, de ez legyen a legnagyobb probléma.

Tapasztalat

Több. mint egy éve használom, mert nagyon érzékeny volt az ülepem a kemény nyergekre. (Volt olyan Velencei tó körüli kerekezésem, hogy még másnap is fájt amikor kisdolgomat végeztem.)

Ez a nyereg viszont valami csoda. Szerintem  minden pénzt megér! Semmilyen fájdalom, vagy akár kellemetlen érzés sincsen, akár egy hosszabb túrá közben/után sem. Persze a megfelelő beállítás ennél az alkatrésznél is fontos, mint az összes többinél...

Erre ajánlom

Érzékeny ülepüeknek, férfiaknak és nőknek is egyaránt, akár hosszabb távolságokra is.

Ennyiért vettem
11800
11 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

zoly7623 avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1000-2000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Számomra a legnagyobb előny, hogy mivel nincs "közepe" igy nem is nyom ott ahol a gyári üléssel úgy éreztem magam mint 1 satuban.

A szellőzése is nagyon jónak mondható és igy nem izzad be annyira az alfelem.

Én nem tapasztaltam a mindenki álltal emlegetett kopást és nem is rojtolódik vagy foszlik sehol

Volt vele pár kisebb esésem és azokat bírja a Selle SMP Strike TRK.

Hátrány

A kis tábla miatt a hátulján tényleg elég macerás felrakni a nyeregtástát.

100 km-hez közeledve már 1 kicsit érzem az ülőgumókat de szerintem nem vészes.

 

Tapasztalat

Eleinte a trekking bicómon használtam ahol teljesen jól kiszongált. Kb 2,5 óra volt a legtöbb amit ültem rajta egyhuzamba és egyáltalán nem volt gondom vele.

1 hónapja vettem egy országuti bringát és nekem ezen is teljesen bevált. Igaz Én 191 cm vagyok tehát nagyobb az ülőfelületem. :D Kisebb fenekűeknek ez széles lenne oútizni.

Összegezve: Az árát teljesen megéri habár nincs összehesonlítási alapom, de szerintem jó választás volt.

 

 

Erre ajánlom

Igazából túrázásra a legalkalmasabb, de ha nem vagy profi és nem zavar a nagy súly akkor oútira is jó.

Ennyiért vettem
10-12e
Mért tömeg
375 g
9 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sovjetgyerek avatar
135 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 82%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

rezgéseket a vastagsága miatt elnyeli ütéseket jól bírja.

szivacs burkolata patent.

nem issza be a vizet

eséseket is elviseli

egész kényelmes nem töri a lábam se a fenekem ,de hosszútávú országuton való tekerésnél kicsit zavar a szélessége.

 

 

 

Hátrány

feliratok lekoptak

Erre ajánlom

Városban néniknek

Csatolt képek
Selle SMP Strike TRK  2007 nyereg
17 olvasó 82%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

bacu avatar
17 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- nekem nagyon bejött, és kényelmes. Egy nap alatti Balaton körbetekerés után se volt gondom a hátsómmal.

- rezgéseket nem mondanám hogy csillapít! De melyik igen? :)

- a vízet nem issza be, viszont a felirat már alaposan lekopott

- elején mindenki furán néz rá a megjelenése miatt... majd kipróbálás után mindenki jó véleménnyel szállt le róla

Hátrány

- nem volt olcsó, de nekem megérte az árát

Erre ajánlom

Kényelmes kerékpáron ücsörgésre.

Ennyiért vettem
15000
Csatolt képek
Selle SMP Strike TRK  2009 nyereg
13 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (23 vélemény)
Rendezés

Selle SMP Strike TRK 2011 nyereg specifikáció

Méretek

 
szélesség (mm):

160


 
hossz (mm):

280


tömeg:

395


 
színválaszték:
  • fekete
  • barna

 
nem:

uniszex


 
további információk:
  • Borítás: SVT (SMP Vacuum Tech)
  • Párnázás: puha poliuretán

Javasolt felhasználási terület

  • City/Trekking
  • Home trainer/Spinning

Selle SMP logó

Selle SMP márka bemutatás

Az SMP élen jár a kerékpár nyergek tervezésében: a versenyen felvett testtartások, helyzetek tanulmányozásában és a különböző testrészek nyereggel való kölcsönhatásának elemzésében.

A termékek 100%-ban Olaszországban készülnek. Az egyetlen cég a világon a kerékpár nyergek terén aki rendelkezik ISO 9001/2008 és azzal a tanúsítással, hogy a nyergek tervezése és gyártása teljes egészében Olaszországban folyik.

Az SMP4BIKE-ot a Selle SMP, egy 1947-ben alapított cég, a világon ebben a szektorban az egyik úttörő gyártó.

Az SMP nyergek tervezésében 35 profi olasz kerékpáros vett részt, és 3 urológia klinika.

A felhasználó kerékpárosok lelkes véleménye alapján, akik alanyai voltak egy fontos orvosi és tudományos kutatásnak, az SMP bővíti a sorozatot, hogy minden kerékpárosnak azt a modellt adhassa, amelyik a fizikai felépítésének és a használat jellegének legjobban megfelel.

Az SMP nyereg választékában a városi kerékpárosoktól a profi versenyzőkig mindenki megtalálja a számára megfelelő nyerget.

Profi csapat Pl: a Footon Servetto aki az SMP nyergeit használja, illetve magyar csapatok közül, az Aegon Vuelta Notebookstore team tagjai is az SMP nyergeken ülve értek el 2010-ben jó eredményeket.

Az SMP4BIKE család számtalan tanulmány és világszabadalom gyümölcse, amely meglehetősen újszerű mind esztétikai, mind ergonómiai szempontból és teljes egészében figyelembe veszi az emberi test geometriáját, és azokból a mélyreható kutatásokból született, amelyek a kerékpározás minden fázisára vonatkozóan figyelembe veszik a test és a nyereg kölcsönhatásait.

Selle SMP Strike TRK nyereg termékfórum
(minden modellév)

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Selle SMP Strike TRK nyereg repedés?
3 válasz
utolsó: 2018. szept.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed a Selle SMP Strike TRK termékkel kapcsolatban: