-Selle! (olaszok értenek a kerékpározáshoz),
-hosszú távon is kényelmes,
-anatómiai kialakítás,
-hosszú pálcának köszönhetően jól be lehet állítani,
-jól szellőzik alulról a "rájder",
-nem csúszkál rajta az ember fia,
-több színben megtalálható,
-elég jól bírja a festése,
-nem szívja be a vizet,
-kialakítása miatt segít a kapaszkodásban és az ereszkedésben is,
-jól tompítja a rázkódásokat, az utak hibáit.
-Ára,
-formáját nehéz megszokni (vagy egyáltalán nem lehet),
-mérete/ súlya,
-sok idő kell, mire az ember fia megtalálja a neki való helyes pozíciót, illetve mire megszokja,
-napon hamar felmelegszik.
4hónap és rengeteg beállítás/ próbálás, mire azt mondhatom, hogy megszoktam, illetve kényelmes. Nekem nem jött be úgy, hogy a 2 legmagasabb pont van vízszintesen (úgy nyomott egy kicsit alulról), kicsit döntenem kellett rajta. Ami miatt ezt választottam, az a Bikemag-on (és egyéb bringás oldalakon) olvasott cikk volt, illetve kerestem egy kényelmesebb nyerget a Bontrager SSR helyett. Amit írtak az nagyon tetszett (és igaznak is tűnik eddig), helyes beállítás után nem zsibbadok alul, kicsit eleinte feszítette a medencémet, de mára ez is elmúlt. Hosszabb túra alkalmával jó visszaülni, szinte mintha akkor kezdenénk neki a hosszú útnak. A formája kicsit fura, de sok előnye van (nem nyomja szét az ember a heréit, az alsó részeit, szellőzik, segít a mászáskor/ ereszkedéskor az irányításban, jól tompít), csak meg kell szokni szerintem, + a formája miatt egyáltalán nem csúszkál rajta az ember. Sínpálcák hosszúak, jól be lehet lőni a nyerget. A nyereg anyagának minősége jónak tűnik (a vizet sem szívja), strapások a festések is. A kis tábla nekem tetszik, és a nyeregtáskát is fel bírom rakni a nyereg alá (csatos Bontrager). Több színben és fajtában kapható (felhasználástól függően), a TRK inkább városban vagy túrázáshoz való, méretei miatt szerintem nem alkalmas o.utizásra. Az ára szerintem sok, bár én alig használtan vettem itt a Bolhán (postával együtt 8500Ft-ért), annyit talán megér, viszont ez a fajtája a legolcsóbb (12ezer Ft körül), és ha összehasonlítom a Selle MonteGrappa Argo-val, akkor olcsóbban kapom szinte ugyanazt... Mérete: nagy is, hosszú is illetve nehéz is, abszolút a kényelmet szolgálja, és nem lesz grammhuszárok kedvence. Illetve a formája miatt is megosztja a biciklis társadalmat, tény hogy elég fura, de valakinek ez jön be... még nekem is szokni kell (nem biztos hogy végső megoldás lesz).
Városban vagy túrázni, kényelmes tekerésekre való a TRK.