- Az ember azt hinné, hogy kemény és kényelmetlen, de meglepő módon jobban csillapít mint egy párnázott, vagy csak a sok tekerés tette meg a hatását? :)
- Uniszex kialakítás.
- Vékonyabb betétes alsóval vagy anélkül is használható.
- Nem sérülékeny, bár szerencsére csak egy-két eldőlésem volt vele, komolyabb esésem nem.
- A pálca széles tartományok között állítást tesz lehetővé.
- Van rajta jelölés, elvileg a két kis vonal a kivágáson a nyeregcső helyét jelöli, de ebben nem vagyok biztos.
- Kopás? Az sem tudom hogy mi az...
- Szintén nem fog szétszakadni, kiesni belőle a párnázás, mivel nincs varrás, töltőanyag se nagyon.
- Szintén nem probléma a nedvesség sem, lepergeti.
- Szellőző nyílások az ülőrészen, nem izzadsz rá, vagy ha mégis... Lásd egyel feljebb.
- Talán az ára, ennyit nem mindenki fog kiadni egy nyeregért. Bár, kellett nekem pont a covid alatt vásárolni, azóta kicsit lejjebb ment az ára.
Nekem comp változat jutott, ami a Cr-Mo pálca miatt olcsóbb és nehezebb valamivel, ugyanis a nekem javasolt méretben csak ez volt, hiába akartam titánpálcásat. De kb így is a könnyű kategóriába sorolható, mivel töltőanyag szinte abszolút semmi az ülőfelületen, nagyon minimális. A gyári adat szerint 18 grammal nehezebb, ami nem a világ vége. Én magam nem méricskéltem, de szerintem hozza a 256g gyári adatot és ez a legszélesebb, 168mm-es verzió. A véleményem ennyiben tehát nem releváns, minden egyébben viszont igen, hiszen a két nyereg ettől eltekintve gyakorlatilag teljesen megegyezik, azt hiszem, ezért teljesen felesleges az admin fülét rágni, hogy nyisson neki külön adatlapot....
Vigyázni kell, hogy pontosan egyenesbe állítva használjuk, kicsit, egy-két fokot ha elmozdul a vázcső középvonalától, máris nyom. Igazából országúti bringákhoz tervezett nyereg és én így is használom, tehát ez nem meglepő a tekerési pózt is figyelembe véve. Írom ezt, mint férfi felhasználó. Ültem rajta egész napot túrázós tempóban, lementem például a Velencei-tóig oda-vissza 140km-et, de volt 30 feletti átlaggal 80km, rázós, kátyús, ócska alföldi utakon is, szóval bárhová. Az első nyergem, ami érdekes mód nem adja át a keménység és a szinte nulla párnázás ellenére sem az út egyenetlenségeit, rázását.
Országúti bringákra, rövid-hosszú távra egyaránt.