WTB Power V Comp nyereg

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév: 2005
  • Listaár: 6.600 Ft

HASONLÓ nyereg TERMÉKEK




Dr. UMF avatar
39 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Vizet nem issza be, nem "szörcsög" mosás után.

Sínek jók, nem hajolnak

Szerencsére még nem estem vele, remélem azt is bírni fogja a Power V Comp

Hátrány

Nem túl kényelmes hosszútávon

Feliratok kopnak

Hatalmas, ormótlanul nagy

Erre ajánlom

DH/FR, vagy bármi olyanra, ahol nem zavar, hogy nagy és kényelmetlen, mert keveset ülsz rajta :)

Csatolt képek
WTB Power V Comp  2007 nyereg
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

WTB logó

WTB márka bemutatás

A WTB-t (Wilderness Trail Bikes) 1982-ben alapították a kaliforniai Marin County-ban, attól az igénytől vezérelve, hogy tartós és megbízható hegyikerékpár specifikus alkatrészeket gyártsanak.

Akkortájt az mtb-ket még legfőképpen összetákolt furcsaságokként lehetett csak jellemezni. A WTB alapítóit elkapta az érzés, ahogy a poros ösvényen bringáztak, és elkezdtek erre alkalmas alkatrészeket gyártani a saját bringáikra. Nem sok kellett ezután, és a helyi vázgyártók elkezdték keresni a WTB csúcsminőségű alkatrészeit. A szenvedélyből sikeres vállalkozás lett.

Manapság a cég körül sok minden változott, a kiindulásként használt szűk garázs megnőtt, az alkatrészek pedig folyamatosan követik a kerékpárosok újabb igényeit, és már a világ minden táján kaphatóak. Nem csak mtb, hanem közlekedős, túra, és országúti kerékpárokra is kínálnak alkatrészeket, főleg kerék-komponenseket. Ami nem változott, az az elhivatottság, hogy tartós, megbízható, nagy teljesítményű termékeket tegyenek a bringások elé.

A WTB-nél hiszik, hogy a kerékpározás alapeleme a személyes, társadalmi és környezeti jólétnek, ami pozitívan hat a közösségre, és a bolygóra egyaránt. A cég feladatának érzi, hogy ne csak a vásárlói, de a dolgozói is elégedettek legyenek, a korrekt bérezésnek, és a személyes fejlődés lehetőségének köszönhetően.