Jó a formatervezése a "fenékvonalat" illetően, az valamennyire kompenzálja a keménységét.
Jó az alakja a "combvonalat" illetően, így ha már rendesen kicombosodott az ember a sok kilométertől, akkor is még viszonylag kevéssé dörzsöli a comb belsőt.
Emellett az elején keskenyedik, de az ülőrésznél mégis viszonylag széles, az sem egy olyan rossz dolog.
A sínek rendben vannak, és viszonylag hosszúak, így hosszú lábúaknak van valamennyi lehetősége, ha hátra kell tolni, de azért mondjuk egy BBB SportComfort anatomic még mindig hosszabb nála.
Nagyon kemény, és nagyon gyorsan kiszakadt hátul, valószínűleg azért, mert elég vékonynak tűnt a külső borítás anyaga és ráadásul még úgy ráhúzták, hogy feszült is. De, az is igaz, miután kiszakadt, hogy "enyhítse a feszültséget", nem szakadt tovább.
Az ár/érték aránya, 10000-ért vettem, de szerintem inkább csak 6-7000-et ér.
Egy Trek 18,5"-es méretű biciklin használtam, és mivel a lábhosszam alapján kb pont az L és XL közötti váz lett volna jó , azért elég problémás terület számomnra ez. Mindenesetre, Nekem 2,5 centis hátrahajlású Ritchey nyeregcsővel egész jó volt, és az is igaz, hogy nem tört el a sín, pedig teljesen hátra volt tolva. Emellett a fentiekben írt, jó formát ki tudtam használni a dőlésszüg beállításakor, ami szintén jó volt kényelmi szempontból, de ettől függetlenül egyetértek az előttem szólóval: nem egy túl puha nyereg és 35-40 km után betétes nadrággal is megfájdult a kis popóm benne. És ami annyira szintén nem tetszett benne, hogy nagyon sztárolták a WTB-t, mindenfelé, fórumokon, ismerősök, stb, de ahhoz képest meg szerintem annyira nem tuti a teljesítménye, mint amekkora hype van körülötte.
Nem tudom, ez a nyereg dolog az egyik legszubjektívebb a biciklizésben, mindenki maga döntse el. De mondjuk ingázós városi közlekedésbe annyira talán nem ajánlanám.