WTB Pure V Pro nyereg

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2010.04.)
  • Listaár: 13.500 Ft

HASONLÓ nyereg TERMÉKEK




GeoMan avatar
25 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Jó a formatervezése a "fenékvonalat" illetően, az valamennyire kompenzálja a keménységét.

Jó az alakja a "combvonalat" illetően, így ha már rendesen kicombosodott az ember a sok kilométertől, akkor is még viszonylag kevéssé dörzsöli a comb belsőt.

Emellett az elején keskenyedik, de az ülőrésznél mégis viszonylag széles, az sem egy olyan rossz dolog.

A sínek rendben vannak, és viszonylag hosszúak, így hosszú lábúaknak van valamennyi lehetősége, ha hátra kell tolni, de azért mondjuk egy BBB SportComfort anatomic még mindig hosszabb nála.

Hátrány

Nagyon kemény, és nagyon gyorsan kiszakadt hátul, valószínűleg azért, mert elég vékonynak tűnt a külső borítás anyaga és ráadásul még úgy ráhúzták, hogy feszült is. De, az is igaz, miután kiszakadt, hogy "enyhítse a feszültséget", nem szakadt tovább.

Az ár/érték aránya, 10000-ért vettem, de szerintem inkább csak 6-7000-et ér.

 

Tapasztalat

Egy Trek 18,5"-es méretű biciklin használtam, és mivel a lábhosszam alapján kb pont az L és XL közötti váz lett volna jó , azért elég problémás terület számomnra ez. Mindenesetre, Nekem 2,5 centis hátrahajlású Ritchey nyeregcsővel egész jó volt, és az is igaz, hogy nem tört el a sín, pedig teljesen hátra volt tolva. Emellett a fentiekben írt, jó formát ki tudtam használni a dőlésszüg beállításakor, ami szintén jó volt kényelmi szempontból, de ettől függetlenül egyetértek az előttem szólóval: nem egy túl puha nyereg és 35-40 km után betétes nadrággal is megfájdult a kis popóm benne. És ami annyira szintén nem tetszett benne, hogy nagyon sztárolták a WTB-t, mindenfelé, fórumokon, ismerősök, stb, de ahhoz képest meg szerintem annyira nem tuti a teljesítménye, mint amekkora hype van körülötte.

Erre ajánlom

Nem tudom, ez a nyereg dolog az egyik legszubjektívebb a biciklizésben, mindenki maga döntse el. De mondjuk ingázós városi közlekedésbe annyira talán nem ajánlanám.

Ennyiért vettem
10000
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Méretek

 
szélesség (mm):

145


 
hossz (mm):

277


tömeg:

250


 
színválaszték:

fekete


 
pálca anyaga:

NiCro


 
nem:

uniszex


 
további információk:

szintetikus, bőrhatású borítás


WTB logó

WTB márka bemutatás

A WTB-t (Wilderness Trail Bikes) 1982-ben alapították a kaliforniai Marin County-ban, attól az igénytől vezérelve, hogy tartós és megbízható hegyikerékpár specifikus alkatrészeket gyártsanak.

Akkortájt az mtb-ket még legfőképpen összetákolt furcsaságokként lehetett csak jellemezni. A WTB alapítóit elkapta az érzés, ahogy a poros ösvényen bringáztak, és elkezdtek erre alkalmas alkatrészeket gyártani a saját bringáikra. Nem sok kellett ezután, és a helyi vázgyártók elkezdték keresni a WTB csúcsminőségű alkatrészeit. A szenvedélyből sikeres vállalkozás lett.

Manapság a cég körül sok minden változott, a kiindulásként használt szűk garázs megnőtt, az alkatrészek pedig folyamatosan követik a kerékpárosok újabb igényeit, és már a világ minden táján kaphatóak. Nem csak mtb, hanem közlekedős, túra, és országúti kerékpárokra is kínálnak alkatrészeket, főleg kerék-komponenseket. Ami nem változott, az az elhivatottság, hogy tartós, megbízható, nagy teljesítményű termékeket tegyenek a bringások elé.

A WTB-nél hiszik, hogy a kerékpározás alapeleme a személyes, társadalmi és környezeti jólétnek, ami pozitívan hat a közösségre, és a bolygóra egyaránt. A cég feladatának érzi, hogy ne csak a vásárlói, de a dolgozói is elégedettek legyenek, a korrekt bérezésnek, és a személyes fejlődés lehetőségének köszönhetően.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű WTB Pure V Pro termékkel kapcsolatban: