Thomson Elite nyeregcső

11 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.9]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.9]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 23.000 Ft

HASONLÓ nyeregcső TERMÉKEK



1-11 (11 vélemény)
Rendezés

öcsi avatar
149 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Gyönyörű kidolgozás, pehely súly, erős tartás/ nagyon merev. Sok fajta méretben kaphat ez a Thomson nyeregcsőó. Nem tartom tudásához képest drágának.

Hátrány

Valaki drágának találja.

Tapasztalat

Első pillanatra érezhető a külömbség. Kényelmesebb, sokkal szebb. És érezhető hogy sokkal merevebb tőle a váz. Nagyon sokat számít.

Erre ajánlom

- Mindenkinek

Ennyiért vettem
8000
Mért tömeg
270 g
Csatolt képek
Thomson Elite  2012 nyeregcső
Egyenes
Thomson Elite  2012 nyeregcső
Hajlított
5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Sebők György avatar
50 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nagyon könnyű ez a Thomson nyeregcső és hihetetlenül erős!

Nagyon jól néz ki nekem a hajlitott változat van és nem kopik le a festés.

A két csavaros rögzitéssel egyszerre erősen tartja a nyerget + gyönyörűen lehet vele szöget állítani.

Hátrány

Tényleg nincs neki!

De még is van:

felraktam rá egy Topeak csomagtartot és véletlenül túl szoritottam a bilincsét és kicsit össze nyomta a csővet enyhe tolyás ív lett benne a nyereg cső bilincsével huzattam szabályos vissza alakura.

Az, hogy drága a Thomson Elite, csak egyszer kell ilyet venni.

Tapasztalat

Kínszenvedéssel kézi fűrésszel kb: fél óra alatt tutam csak levágni 30cm. Olyan erős, hogy akár ebből az ötvözetből lakatot is csinálhatnának pl: ABUS Bordo 6500-ast félkilóval simán könnyebb lenne és majdnem ilyen erős.

Csomagtartóval csak óvatosan.

Erre ajánlom

Most nem tudom, hogy az új vázamba bele merjem-e rakni (Cube Stereo HPA 2009) lejtőzés közben nem-e fog tőrni.?????????????

Ennyiért vettem
20000
Mért tömeg
220 g
Csatolt képek
Thomson Elite  2011 nyeregcső
4 olvasó 25%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

meanmachine avatar
33 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

* Szinte mindenféle hosszban/átmérőben kapható az Elite
* Gyönyörű kidoldozású
* Felületének köszönhetően nem karcolódik
* Könnyű

Hátrány

* Megkérik az árát

Tapasztalat

Megéri az árát, örök darabnak tűnik. Adtak hozzá tartót is (bár semmi funkciója nincs, ha egyszer már a helyére kerül) + matricákat is csomagoltak mellé.

Erre ajánlom

Aki minőségi, tartós nyeregcsövet szeretne és nem sajnálja rá a pénzt.

Ennyiért vettem
63 Font
Mért tömeg
239 g
Csatolt képek
Thomson Elite  2007 nyeregcső
Thomson Elite  2007 nyeregcső
Thomson Elite  2007 nyeregcső
Szerinted hasznos?

Rammiled avatar
31 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Masszív könnyű nagyon szép, bármire lehet használni meg éri az árát ez a Thomson nyeregcső

Hátrány

Szerintem nagyon jó kis nyeregcső nem tudok hátrányt. talán az ára.. de a minőséget meg kell fizetni!!!

Erre ajánlom

CC XC Dirt DF/FR mindenre jó :))

Ennyiért vettem
Vázhoz járt
Csatolt képek
Thomson Elite  2010 nyeregcső
Szerinted hasznos?

Murci avatar
1 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Nagyon merev, emiatt a merev vázamban nem rugalmas. 3év alatt 24ezret tekertem vele és még mindig semmi baja, pedig nem vagyok éppen egy könnyű darab (104kg), előtte párat elhajtottam. A felülete nagyon strapabíró még mindig karcmentes.

Hátrány

nicns neki!

Erre ajánlom

XC-re használom, arra tökéletes.

Ennyiért vettem
20000
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

rokarudi avatar
22 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Strapabíró, szépen megmunkált.

31.6-os méretben használom is iszonyúan merev, ami merevfarú kerékpárnál nem éppen a legjobb, de ez a váz hibája.

A fejrésze könnyen állítható a két imbuszcsavarnak köszönhatően.

Hátrány

Könnyen por kerülhet a fejrészbe és recseg. Nem árt a nagyobb sarazások után kitisztogatni.

Erre ajánlom

xc, maraton, országút

Ennyiért vettem
15.000
Csatolt képek
Thomson Elite  2010 nyeregcső
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Cyon avatar
50 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Eros, konnyu beállítani, bar elsonek rá kell érezni. Egyaltalán nem kopik és nekem még karc sincs rajta.

Hátrány

Ugyan már... :)

Tapasztalat

Szerintem megérte a pénzt, foleg hogy ingyen volt a vázzal :D Nagyon szeretem.

4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Laci-bacsi avatar
6 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Cép CNC-zett darab. Külön jól néz ki, hogy az enyém a hajlított darab, ami igen egyedivé teszi a kinézetét. A CNC megmunkálásból adódóan fínom recés az egész felülete ezért tuti nem csúszik be a vázba, mert jól meg tud kapaszkodni a nyeregcsőbilincsnél.
Hátrány
Nem mondhatni nehéz darabnak, de vannak nála könnyebbek is. Elég merev darab ami a menetkényelemnek nem válik az előnyére egy merev vázas cangában.
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

HellslayeR avatar
53 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Hihetetlenül erős nyeregcső, de emellett igenigen könnyű darab is. Nem törik, nem hajlik, nem nyekereg és iszonyat finom precíz beállítása van. Jó hosszú, így biztos, hogy elég - cserébe vágni kell, habár kapható kisebb méretben is, csak nem nálunk...
Hátrány
Nincs hátránya, csak a magyar forgalmazó, egyrészt nem Budapesten található másrészt, hogy csak hosszút árul amiből mindenképpen vágnod kell, ami garanciavesztéssel jár. Továbbá ISZONYATOSAN drága, de szerencsére, csak 1x kell megvenni.
Tapasztalat
Meg merem kockáztatni, hogy a legjobb a piacon. Csak a nagytesója a masterpiece könnyebb nála, ugyanilyen tulajdonságokkal, csak az amúgy is drágát még drágábba varázsolva.
Erre ajánlom
Downhill - Freeride - Dirt - Street vagy amit szeretnél.
Ennyiért vettem
19490
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

VJP avatar
13 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Erős, változó keresztmetszetű, könnyű (30.9, 410mm, 270gr). Első tulajnak élettartam garancia. Fokozatmentes dőlésszögállítás.
Hátrány
Elég drága, de megéri.
Tapasztalat
Sokadik próbálkozásra jutottam el ehhez a típushoz. Az előtte levők mind megrepedtek vagy elhajlottak (75kg alatt, 1-2cm-rel a maximálisan megengedett kihúzástól), bár azok is jóval a 10000Ft feletti kategóriában voltak. Több mint 1 éve megvan és még semmi problémám nem volt vele és remélem nem is lesz.
Erre ajánlom
Bármire, ha megfizeted.
Ennyiért vettem
16500
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Brollybike avatar
208 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
7000-es sorozatú alumíniumból készült nyeregcső.  2 csavaros fejkialakítás, fokozatmentes dőlésszög állítás,  Hossz: 410mm 
Jó súly, nagyon igényes megmunkálás.
Hátrány
Drága.
Erre ajánlom
Mindenkinek, aki meg tudja fizetni.
Ennyiért vettem
Vázhoz járt
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-11 (11 vélemény)
Rendezés
 
anyag:

7000-es alumínium.


 
hossz (mm):

410


 
átmérő (mm):
  • 27,2
  • 30,0
  • 30,9
  • 31,6

 
hátrahajlás (mm):
  • 0
  • 16

 
színválaszték:
  • fekete
  • ezüst

tömeg:

247 (31.6x410 méretben)


 
további információk:

7000-es alumíniumból kimunkál, változó csőkeresztmetszetű, örök életű nyeregszár, mely könnyen és gyorsan beállítható. Tesztek alapján 40%-kal erősebb, mint bármelyik hasonló darab a placcon. 410 mm hosszban, egyenes verzióban és 16 mm-es hátranyúlással is elérhető.


Thomson logó

Thomson márka bemutatás

A Thomson név elsősorban felsőkategóriás kerékpáralkatrészeiről ismert. A márkanév mögött azonban korántsem csak ez áll. A cég alapítója, Loronzo H. „Ronnie” Thomson (1939-2008) 1966-ban, frissen megszerzett diplomájával egy légitechnikai vállalatnál, mérnökként kezdte pályafutását.

Saját cégét, feleségével közösen, 1968-ban indította, NEMCO néven. Ekkor még kéziszerszámok kisszériás gyártása volt a fő profiljuk. 12 év után a céget eladták a Boeing-nek. 1981-ben új vállalkozásba fogtak feleségével, LH. Thomson Company néven. CNC megmunkált alkatrészeket gyártottak repülőgépekhez és más járművekhez. 1992-re már egy 6000 m2-res gyárcsarnokban termeltek.

A kerékpáros vonal csak 1994-96 táján jött képbe, amikor is lányuk, Amy kerékpározni kezdett egyetemének csapatában. A többi versenyzőhöz hasonlóan ő is elégedetlen volt a kor akkori kerékpáros alkatrészeivel, ezért megkérte az apját, hogy gyártson neki egyedi cuccokat. Az alkatrészek sikereset lettek, 1996-ra már 30 országra kiterjedő forgalmazói hálózat terjesztette alkatrészeiket, melyeket kivétel nélkül az USA-ban terveztek és készítettek.

A gazdasági változások során, a repülőgépipar megingásának idején, a kerékpáralkatrész-gyártás tartotta életben a vállalatot. Mára mindkét profilon egyenesbe jöttek. A Thomson cég Ronnie 2008-as halála óta neje, Margaret, és fiuk Brian irányítása alatt áll, és teljes gőzzel halad előre.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Thomson Elite termékkel kapcsolatban: