Thomson Elite nyeregcső

11 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.9]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.9]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 23.000 Ft

HASONLÓ nyeregcső TERMÉKEK




Laci-bacsi avatar
6 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Cép CNC-zett darab. Külön jól néz ki, hogy az enyém a hajlított darab, ami igen egyedivé teszi a kinézetét. A CNC megmunkálásból adódóan fínom recés az egész felülete ezért tuti nem csúszik be a vázba, mert jól meg tud kapaszkodni a nyeregcsőbilincsnél.
Hátrány
Nem mondhatni nehéz darabnak, de vannak nála könnyebbek is. Elég merev darab ami a menetkényelemnek nem válik az előnyére egy merev vázas cangában.
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
anyag:

7000-es alumínium.


 
hossz (mm):

410


 
átmérő (mm):
  • 27,2
  • 30,0
  • 30,9
  • 31,6

 
hátrahajlás (mm):
  • 0
  • 16

 
színválaszték:
  • fekete
  • ezüst

tömeg:

247 (31.6x410 méretben)


 
további információk:

7000-es alumíniumból kimunkál, változó csőkeresztmetszetű, örök életű nyeregszár, mely könnyen és gyorsan beállítható. Tesztek alapján 40%-kal erősebb, mint bármelyik hasonló darab a placcon. 410 mm hosszban, egyenes verzióban és 16 mm-es hátranyúlással is elérhető.


Thomson logó

Thomson márka bemutatás

A Thomson név elsősorban felsőkategóriás kerékpáralkatrészeiről ismert. A márkanév mögött azonban korántsem csak ez áll. A cég alapítója, Loronzo H. „Ronnie” Thomson (1939-2008) 1966-ban, frissen megszerzett diplomájával egy légitechnikai vállalatnál, mérnökként kezdte pályafutását.

Saját cégét, feleségével közösen, 1968-ban indította, NEMCO néven. Ekkor még kéziszerszámok kisszériás gyártása volt a fő profiljuk. 12 év után a céget eladták a Boeing-nek. 1981-ben új vállalkozásba fogtak feleségével, LH. Thomson Company néven. CNC megmunkált alkatrészeket gyártottak repülőgépekhez és más járművekhez. 1992-re már egy 6000 m2-res gyárcsarnokban termeltek.

A kerékpáros vonal csak 1994-96 táján jött képbe, amikor is lányuk, Amy kerékpározni kezdett egyetemének csapatában. A többi versenyzőhöz hasonlóan ő is elégedetlen volt a kor akkori kerékpáros alkatrészeivel, ezért megkérte az apját, hogy gyártson neki egyedi cuccokat. Az alkatrészek sikereset lettek, 1996-ra már 30 országra kiterjedő forgalmazói hálózat terjesztette alkatrészeiket, melyeket kivétel nélkül az USA-ban terveztek és készítettek.

A gazdasági változások során, a repülőgépipar megingásának idején, a kerékpáralkatrész-gyártás tartotta életben a vállalatot. Mára mindkét profilon egyenesbe jöttek. A Thomson cég Ronnie 2008-as halála óta neje, Margaret, és fiuk Brian irányítása alatt áll, és teljes gőzzel halad előre.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Thomson Elite termékkel kapcsolatban: