C12 R5SF országúti váz

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2015 (frissítve: 2015.10.)
  • Listaár: 3.131 Ft

HASONLÓ országúti váz TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

Bonyi avatar
3 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Első karbon kerékpárom lett építve erre a vázra, de egy Merida Race Lite 905 vázhoz képest iszonyat merev, jól gyorsítható. A tengelytávja kicsi, illetve az utánfutása is, elég szűk kanyarokba be lehet rakni. 

  • rejtett bovdenezés
  • press fit középrész
  • tapered fejcső ( bár ez ma már nem akkora különlegesség)
  • aero nyeregcső
Hátrány

A felsőcsőben a bovden egy kicsit cicereg

Tapasztalat

Nagyon korrekt cég, minden kérésemet tudták teljesíteni! Vannak kiállításról való vázaik, sokkal olcsóbban így szerintem megéri az a pár karc, ami igazából fel sem tűnik mert tényleg hajszálvékonyak. Színben lehet kérni amilyet szeretne az ember, csak akkor egy kicsit többet kell rá várni mire átmatricázzák és lakkozzák.

Erre ajánlom

Amatőr versenyzés.

14 olvasó 79%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

roberto croato avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

- Kiváló ár-súly-érték arány,

- esztétikus, egyedi kialakítás, saját ízlés szerint,

- agilis, kitűnően gyorsítható,

- aerodinamikus felépítés,

- hegyre is kiváló az alacsony keréksúly, összsúly és hajtásmerevség miatt.

Hátrány

-Kézi matricázás következtében apró esztétikai hiba a homlokcsövön.
-Nem márkázott kormánycsapágyrendszer, mely eddig teszi a dolgát.
-Az első kerék alacsony súlyából adódó, kisebb oldalirányú merevsége okán, a nagy sebességű lejtmenetekben és azok kanyarjaiban érezhető oldalirányú rezonancia.

Tapasztalat

A vásárlást féléves "kutatómunka" : )) előzte meg. A legjobb ár-súly-érték arányú kerékpárt kerestem, számomra megfizethetően maximum teljesítményre hegyezve. Fontos volt számomra a bringa esztétikája, egyedisége is. Mivel a C12-nél a szín és a felszereltség összeállítása teljesen saját elképzelések mentén vihető végig, ezért az egyediség garantált.
A gyártók döntő többségénél ezért az árért 7,6-7,9 kg-os kerékpár vásárolható, alu kerékszettel és kormánnyal, nyeregcsővel.
A bringám hajtásmerevsége kiváló. Ezért kiválóan gyorsítható, hegymenetben is minden watt a mászást segíti. Alacsony súlyából adódóan rendkívül agilis, még a jelenlegi szerény képességeim birtokában is. : )) Jól irányítható, kanyarokban stabil.
A kerékpárváz 1060 gr, a villa 360 gr-os.
Felszereltsége:
- Shimano Ultegra 6800 komplett szett
- C12 Twenty Ultralight karbon kerékszett 1080 gr (aero küllők, aero profil)
- C12 karbon kormány, 44-es méret (stabilan irányítható, kiválóan csillapít) ~190 gr
- Ritchey WCS C220 kormányszár 100 mm, 120 gr
- Selle Smp karbon nyereg, 145 gr
- gyári aero karbon nyeregcső
- Tufo Hi-Composit Carbon 22-es gumik 260 gr/db
- Time X-presso 4 pedál ~220gr/pár
Összsúly: mérővel, pedállal, kulacstartókkal: 6,7 kg

Erre ajánlom

Edző és verseny kerékpárnak egyaránt alkalmas. A kezdeti beállítási apróságok kiküszöbölése után, 3000 km-t tettünk meg probléma mentesen.

Ennyiért vettem
650000
Mért tömeg
6700 g
Csatolt képek
C12 R5SF  2015 országúti váz
C12 R5SF  2015 országúti váz
C12 R5SF  2015 országúti váz
11 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
 
anyag:

Carbon T700/800


 
színválaszték:

fekete


 
méret:
  • 49 cm
  • 52 cm
  • 54 cm
  • 57 cm

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű C12 R5SF termékkel kapcsolatban: