- Kiváló ár-súly-érték arány,
- esztétikus, egyedi kialakítás, saját ízlés szerint,
- agilis, kitűnően gyorsítható,
- aerodinamikus felépítés,
- hegyre is kiváló az alacsony keréksúly, összsúly és hajtásmerevség miatt.
-Kézi matricázás következtében apró esztétikai hiba a homlokcsövön.
-Nem márkázott kormánycsapágyrendszer, mely eddig teszi a dolgát.
-Az első kerék alacsony súlyából adódó, kisebb oldalirányú merevsége okán, a nagy sebességű lejtmenetekben és azok kanyarjaiban érezhető oldalirányú rezonancia.
A vásárlást féléves "kutatómunka" : )) előzte meg. A legjobb ár-súly-érték arányú kerékpárt kerestem, számomra megfizethetően maximum teljesítményre hegyezve. Fontos volt számomra a bringa esztétikája, egyedisége is. Mivel a C12-nél a szín és a felszereltség összeállítása teljesen saját elképzelések mentén vihető végig, ezért az egyediség garantált.
A gyártók döntő többségénél ezért az árért 7,6-7,9 kg-os kerékpár vásárolható, alu kerékszettel és kormánnyal, nyeregcsővel.
A bringám hajtásmerevsége kiváló. Ezért kiválóan gyorsítható, hegymenetben is minden watt a mászást segíti. Alacsony súlyából adódóan rendkívül agilis, még a jelenlegi szerény képességeim birtokában is. : )) Jól irányítható, kanyarokban stabil.
A kerékpárváz 1060 gr, a villa 360 gr-os.
Felszereltsége:
- Shimano Ultegra 6800 komplett szett
- C12 Twenty Ultralight karbon kerékszett 1080 gr (aero küllők, aero profil)
- C12 karbon kormány, 44-es méret (stabilan irányítható, kiválóan csillapít) ~190 gr
- Ritchey WCS C220 kormányszár 100 mm, 120 gr
- Selle Smp karbon nyereg, 145 gr
- gyári aero karbon nyeregcső
- Tufo Hi-Composit Carbon 22-es gumik 260 gr/db
- Time X-presso 4 pedál ~220gr/pár
Összsúly: mérővel, pedállal, kulacstartókkal: 6,7 kg
Edző és verseny kerékpárnak egyaránt alkalmas. A kezdeti beállítási apróságok kiküszöbölése után, 3000 km-t tettünk meg probléma mentesen.