Schwinn-Csepel Alu országúti váz országúti váz

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2002
  • Listaár: 27.000 Ft

HASONLÓ országúti váz TERMÉKEK




fg avatar
fg
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 3 hónapig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
A hegesztések nem csúnyák, de legalábbis szép egyenletesen vannak lemázolva. Használtan vettem a vázat, a festés még így is újszerűnek hat. Merevség: durva. Előtte egy Peugeot acélvázam volt, ahhoz képest hihetetlenül merev. Nagyon kemény. További előnyök: CNC támvilla becsatlakozás (ez még durvábban merevvé teszi a hátulját); S-bendes támvillák (ez meg egy kicsit rugalmassá teszi, hogy ne rázzon annyira, de csak a fék alatt, hogy igazán jól fékezhető legyen - király!) Az aero kialakítás gyünyürű, az időfutam-gépekre hajazó domborítás a nyeregvázcsőn szuper. Félintegrált kormánycsapágy
Hátrány
7005DB alu, és mégis egy kicsit nehéz. Ahogy kocogtatom az alsó vázcsövet, olyan vékony hangja van... Ráz, mivel merev.
Tapasztalat
Ennyi pénzért, hol kapsz máshol ilyen vázat?
Erre ajánlom
Csak jó minőségű országútra, hegyre.
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Alu országúti váz termékkel kapcsolatban: