Schwinn-Csepel Alu országúti váz országúti váz

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2002
  • Listaár: 27.000 Ft

HASONLÓ országúti váz TERMÉKEK



1-5 (5 vélemény)
Rendezés

kbmpi avatar
143 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, csak kipróbáltam, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Nagyon merev a Schwinn-Csepel Alu országúti váz. Tényleg az, még a Triestinához is hasonlítható.

Olcsó

Hátrány

Nehéz. Konkrétan egy jobb acél csőszettből (Colombus SLX, Tange Prestige) szerintem könnyebbet lehet kihozni, ráadásul az jóval kényelmesebb is. Súlyra úgy tudom, kb. 1.7 kiló körül van a váz, a villa meg szintén alumínium, ráadásul egyenes szárú--> nagyon rázós.

Így meglehetősen kényelmetlen lehet a váz rossz utakon.

Tapasztalat

Szomszédnak van ilyen vázú kerékpárja, véleményeztem a komplett bicajt is. Ami nagyon fontos! Huszonöt magyar ezresért vette a TELJES KERÓT, vagyis váz árában, így mindenképp jó vételt csinált. 

Ha csak ritkán-hétvégén tekersz, tökéletes választás lehet, ráadásul olcsóbb, mint egy presztízs acélváz, és lehet erre is jó szettel könnyű gépet építeni, vagy akár egy Miche-Xenon mixszel low-budget örömharcos hobbiciklit összerakni. 

 

Szerintem a nehéz, vastag falú alucsöveknek hála az élettartama jóval hosszabb lehet, mint a végtelenségig kikönnyített, vékony társainak, ráadásul a magasan levő fejcső, lejtő felsőcsőnek hála azoknak is kényelmes tekergési pozitúrát biztosít, akik nem szeretnek hasalni vagy kormányszárral a szájukban menni.

 

(ld: kipróbáltam, mert nem az enyém, de annyi kölcsönkörre elvittem, hogy van vele tapasztalatom bőven, szóval nem alevegőbe pofázok)

Erre ajánlom

Olcsó országútit összerakni alapjaira. Megismerkedni a kétkerekűek világával és élményekben gazdag kilométereket szerezni vele.

11 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

pege avatar
1 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
Hali nekem egy 2003-as modellem van.Hazsnáltan vetttem 1500km-volt benne nekem mint amatőr bringásnak, versenyzésre tökéletesen megfelel... és még tetszik is:)
Hátrány
nekem a hátsó papucsok teljesen lefaragódtak... nem tudom h ez széria hiba vagy csak egy balszerencsétlen darab-e:S
Tapasztalat
nekem végülis külüönösebb bajom nincs vele
Erre ajánlom
Amatőr versenyzésre, hobby bringázásra mindenképp jó minőségú útra.NEM STREET FAITÖRÖZÉSRE:)
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

fg avatar
fg
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 3 hónapig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
A hegesztések nem csúnyák, de legalábbis szép egyenletesen vannak lemázolva. Használtan vettem a vázat, a festés még így is újszerűnek hat. Merevség: durva. Előtte egy Peugeot acélvázam volt, ahhoz képest hihetetlenül merev. Nagyon kemény. További előnyök: CNC támvilla becsatlakozás (ez még durvábban merevvé teszi a hátulját); S-bendes támvillák (ez meg egy kicsit rugalmassá teszi, hogy ne rázzon annyira, de csak a fék alatt, hogy igazán jól fékezhető legyen - király!) Az aero kialakítás gyünyürű, az időfutam-gépekre hajazó domborítás a nyeregvázcsőn szuper. Félintegrált kormánycsapágy
Hátrány
7005DB alu, és mégis egy kicsit nehéz. Ahogy kocogtatom az alsó vázcsövet, olyan vékony hangja van... Ráz, mivel merev.
Tapasztalat
Ennyi pénzért, hol kapsz máshol ilyen vázat?
Erre ajánlom
Csak jó minőségű országútra, hegyre.
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gabesz avatar
Gabesz
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 6 hónapig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Olcsó, szép, 2003-tól integrált kormánycsapágyas
Hátrány
Kicsit nehéz
Tapasztalat
Ebben az árkategóriában messze a legjobb!
Erre ajánlom
Hétvégi óutisoknak
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Manki avatar
Manki
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
olcsó, és nagyon szép, nagyon merev, ezért jól gyorsul, hegesztések szépek
Hátrány
talán kicsit nehéz, de ennyiért jobbat nem kapsz, talán a merevsége miatt kicsit ráz
Tapasztalat
Egy kényelmes nyereggel, kicsit könnyebb, hajlékonyabb kormánnyal kényelmessé tehető, és a formája miatt biztos megszereted. Nekem kék-fehér van, az nagyon szép. A teljesítményre nehéz mit mondanom. Szerintem 5, mivel nekem megfelel, de azért biztos nem egy magnéziumos váz, ezért csak 4-et adok neki
Erre ajánlom
akik "olcson szeretnének" országutit összerakni, de nem akarják a "gyönyörű" Malikkal beérni
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-5 (5 vélemény)
Rendezés
Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Alu országúti váz termékkel kapcsolatban: