Ár-érték arányban verhetetlen!Szép megjelenés, masszív alu váz és full karbon villa jellemzi.
Még nincs!
Az illesztéseknél a hegesztés vaskos, erős, de szerintem nem rontja az összképet. Láthatóan szakemberek dolgoztak rajta. Csak tudnak ezek a magyarok is! Ja, tényleg nem is mondtam, hogy ez egy magyar fejlesztésű kerékpár! Már volt szerencsém tesztelni a Baddog Tosa S-pedelec bringájukat is hatalmas megelégedésemre. Ezért is választottam ezt a márkát ebben a kategóriában is. A kerekek meglepően jól bírják a romos magyar utakat is a 108 kilómmal. Nem kell centírozgatni! 2 mm-es erősített fekete acél küllőkkel vannak fűzve. Valszeg DT, de ezt még nem néztem meg pontosan. A fékek meglepően jól fognak, egyenletes sima fékhatás. Nyugodtan lehet vele menni hegyi utakon is, biztos megállít. SPD-SL pedálokkal 10 kg (natúr önsúly 9.7 kg) ami fizikumtól függően nagyon jól hajtható. A Shimano Tiagra szett (még ha kicsit vegyes is) szépen teszi a dolgát. Ezután már a Shimano 105 következik a sorban ami szerintem (teszteltem) annyival nem jobb, hogy 600.000-ért vegyem miatta a kerékpárt. Ha valaki még nem használt patent pedált annak javaslom, hogy mielőbb szokjon rá, mert hatalmasat tud dobni a teljesítményen is. Menet közben robbanás szerűen lehet előzni is ha szükséges. Ez persze köszönhető a kerékpárnak is. A gyári schwalbe lugano 700x25 gumik mintha kicsit jobban kopnának (főleg a hátsó keréken), de persze ezeken az utakon ez nem akkor csoda. Defektem még nem volt (állítólag a guminak van defektvédelme is), de én biztosra mentem és a gyári belsőket kicseréltem defektgátló folyadékkal (Slime) feltöltött Continental belsőkre. Ezen az áron verhetetlen a Baddog és akkor még a minőséget nem is említettem. Mikor még keresgéltem akkor sok hasonló árú (300.000 Ft) kerékpárral találkoztam az üzletbe, amik ha csak a felszerelt szettet nézve is még csak köszönő viszonyban sem voltak ezzel. Általában ezen az áron még Claris vagy jobb esetben Sora szettel szerelték a többit.
UPDATE:2019.02.28. Ma pontosabb kaptam pontosabb infót a Baddog bringáról ami kissé elszomorított. Sajnos kiderült, hogy a Baddog országúti kerékpárhoz (is), csak annyi köze van Magyarországnak a magyar gyártásnak, hogy a festést és a váz dekorációs dizájnját ők tervezték és kivitelezték és az adott alkatrészekből összeszerelték. Sajnos egyéb köze ehhez nincs. Ez kissé lehangolt, mert már örültem, hogy valami szépet és jót alkottak magyar honi szakembereink. De sajnos nem. :(
Azért, hogy jót is mondjak (még ha nem is a hazai ipar munkáját dicséri) túl a 2100 Km-en, csak jó tapasztalatokról tudok beszámolni. A benne lévő kerékszettről sem olvastam máshol semmi igazán pozitívumot, amit viszont most nyugodt szívvel megvétózok. Mivel nem egy 40-50 rider vagyok (115-120 kg A tél megerősített :) ) így már a súlyomnál fogva is nagy terhelésnek van kitéve a gyári kerekei az alu váz és a ful carbon villa és a szörnyen rossz Borsodi utakról már nem is beszélve, de még is hiba nélkül maximálisan teljesített minden része. Nem sérült meg semmi és a kerekekben sem lett egy pici nyolcas sem! Pedig 23-as gumikkal használom 8 bár nyomással.
Csak ajánlani tudom a BADDOG GREYHOUND 10 országúti kerékpárt, kezdőknek, edző gépnek, országúti túra kedvelőknek, sebesség mániásoknak...stb.