Giga-mega gyönyörű, gyakorlatilag biciklis, nem biciklis megbámulja, ha suhanok vele valahol. Az első váltó Veloce, a hátsó váltó Xenon (a fékváltókarok is) nekem bőven megfelel, mivel szimpla hobbista vagyok akinek a megbízhatóság és a minőség az elsődleges szempont. Nagy múltú versenyző ismerőseim javasolták rá a Campagnolo szettet, mivel jóval megbízhatóbbnak és kevésbé finnyásnak találták, mint a hasonló árkategóriájú Shimano-kat.
Ami külön meglepetés volt, hogy a San Marco ülés amivel szállították, még bringás nadrág nélkül is elég kényelmesnek bizonyult. És nem csak az ülés, hanem az egész bringa úgy ahogy van kényelmes. Nem véletlenül van rajta a C2C jelzés, ami ugye a Coast to Coast-ot jelenti, tehát nagy távolságoknál sem érzed annyira fárasztónak (persze a testtartás miatt) a tekerést. A bringa merevsége, úttartása teljesen rendben van, élvezem amikor 30 km/h körül döntve veszek be kanyarokat. :) Egyelőre ennyi jut róla eszembe.
Azért meg kell, hogy valljam néha eléggé csattogósnak érzem a hátsó váltó működését, ha terhelés alatt (tudom nem nagyon kellene) váltok vele, de lehet, még nem találtam meg az ideális beállításokat. Amellett a külsőm egy Vittoria Zafiro, ami 8,5 bar-on is eléggé pattogós tud lenni a honi útviszonyokat figyelembe véve. Igazából nekem ezeken az apróbb kellemetlenségeken kívül minden igényemet kielégíti.
Első országúti gépem a Bianchi C2C Nirone 7 Alu Xenon ,de rájöttem gyorsan, hogy amíg élek lesz egy minimum hasonló kategóriájú országúti bringám. :)
Országúti hobbista hancúrozás, akár nagyobb távolságok (100km +) megtételére is.