Bianchi Via Nirone 7 Alu Claris országúti

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2014 (frissítve: 2014.03.)
  • Listaár: 250.000 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

frotek avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 94%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Van megjelenése

Kényelmes

 

Hátrány

Az ára ( viszont a nevéhez képest elfogadható )

Eddig csak annyit hibát találtam, hogy 50-11-ben a lánc elől hozzáér a váltóhoz, de ezt majd beállíttatom.

Tapasztalat

Üdv Mindenkinek!

Gyönyörű a váz, óráik lehet benne gyönyörködni, 55-öst kértem, nekem ez volt a megfelelő méret, így kényelmes, minimálisan csavarodik.

A kerekek 6 bárra vannak fújva, ami nem sok, de így nem ráz annyira ( nem fáj és nem fárad el a csuklóm sem ), mégis jól gurul és mégsem üt fel szar utakon ( amin sajna kénytelen vagyok járni néha ),  Egyelőre csak 400km van benne, 2x hajtottam kikerülhetetlen kátyúba, ami miatt majdnem sikerült leszállnom, de meglepően jól bírták a kerekek, remélem így is marad ( bár tönkretehetetlen felni nem létezik, sajna ).

Jól irányítható, kis sugarú körben lehet vele fordulni, súlyelosztása is egyenletes, gyorsan manőverezhető.

Nem szeretem a feltűnést, így én fekete-celeste színűt kértem, menet közben nem is nézik az emberek ( ez is csak egy országúti, gondolják ), viszont amikor megállok lámpánál, vagy hegytetőn stb. mindig odaszól, vagy beszélgetésbe elegyedik velem valaki ( főleg kerékpárosok és motorosok ) és elismerő szavakkal illeti a bringát.

A Claris felszereltség az árához képest teljesen elfogadható, kényelmesen lehet váltani, pontos, kellőképpen gyors, terhelés alatt sosem váltok és nem is próbálom ( ha elől az 50-es tányéron van akkor a hátsó váltó egy kicsit zajos lesz, engem nem zavar, legalább van egy kis hangja ).

 

2015.12.21. Idén nem sikerült vele sokat menni, összesen 6000km környékén állt meg idén. 

1 lánc és hátsó külső és fékbetétek cseréjére volt szükség, A hátsó sor még mindig bírja, az első nagytányér már eléggé kopott, ezt a láncot még elviszi, utána kuka. Kapott egy karbon ülést, a többi pedig a télen jön.

Nem könnyű a bringa 10 kiló felett van egy kevéssel :) ami hegynek fel hátrány, lejtőn előny, viszont síkon nagyon jól lehet vele menni, ha már belendült

 

Erre ajánlom

Kikapcsolódásra.

Mért tömeg
10500 g
Csatolt képek
Bianchi Via Nirone 7 Alu Claris  2014 országúti
Bianchi Via Nirone 7 Alu Claris  2014 országúti
52 olvasó 94%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

tomlaisla avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 94%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Két hónapja van meg a kerékpár 57 méretben vásároltam...a 187 méretemhez tökéletesen passzol. 105/Ultegra mix van rajta...egyszerűen imádom...tökéletesen vált Nagyon jol nyeli a rázkódásokat...élmény vele bringázni Mindenkinek nagyon ajánlom
Hátrány
Nincs neki olyan....
Tapasztalat
Egy Mali Magicianom volt előtte...ég és föld a Bianchi javára
Erre ajánlom
Aki szeretne egy gyönyörű, megbízható biciklit
Ennyiért vettem
260000
Mért tömeg
7400 g
Csatolt képek
Bianchi Via Nirone 7 Alu Claris  2014 országúti
Tour de Debrecen
18 olvasó 94%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (országúti):

Via Nirone 7 Alu


anyag:

Alumínium


méretek:
  • 44
  • 46
  • 50
  • 53
  • 55
  • 57
  • 59
  • 61
  • 63

 
színválaszték:
  • RA (piros/fehér/ezüst)
  • KK (fekete/celeste/fehér)

villa (merevvilla):

Alu Carbon-Kevlar C2C - 1.1/8"


Meghajtás

hajtókar:

Shimano Claris Octalink, Compact 50-34


lánc:
KMC Z72,

1/8"X3/32" for 8sp


fogaskoszorú:

Shimano Claris 8sp 11-30T


középrész:
Shimano BB-ES25,

BSA 68MM-113


első váltó:

Shimano Claris


hátsó váltó:

Shimano Claris 8sp


 
fokozatok száma:

2x8


Kerék

külső gumi:
Hutchinson Nitro,

Vredestein Fiammante DuoComp 700 x 23


 
komplett kerék:

TEC TRRP220 - DRX 4000


Irányítás

kormány:

Tec Obvius 6061 aluminium


kormányszár:

Tec Obvius aluminium


kormánycsapágy:

Fsa ZS4-Custom


nyereg:

Tec Exeo


nyeregcső:

Tec Obvius, 6061-T6 aluminium


Fék

 
féktest:

Tec RCT-466-E


 
fékváltó kar:
Shimano Claris,

8sp


 
további információk:
  • Celeste kulacs
  • Aluminium kulacstartó

Bianchi logó

Bianchi márka bemutatás

Eduardo Bianchi Milánóban 1885-ben nyitotta meg kerékpár- és gépműhelyét. A legenda szerint  maga készítette a királyi pár kerékpárjait és tanította kerékpározni a leányukat. A Bianchi névvel összefonódó „celeste" (világos türkiz zöld) színt, amely hosszú ideig egyeduralkodó volt a Bianchi kerékpárok színvilágában, a királyleány szemének színe ihlette.

A Bianchi cég a legrégebbi, ma is élő kerékpármárka. Legendás kerékpárbajnokok, köztük Fausto Coppi, Felice Gimondi és Marco Pantani által elnyert 12 Giro d'Italia és 3 Tour de France győzelem, valamint világbajnoki címek sora köthető a cég nevéhez.

Bár az oszágúti gépeivel vált ismertté, természetesen hegyi kerékpárokat is gyárt a cég. A Bianchi halad a korral, gépeiben felhasználja a karbon- és nanotechnológia legújabb fejlesztéseit és tovább terjeszkedett Amerikában is, Bianchi USA néven.

A kiváló gyártási minőséget semmi sem bizonyíthatja jobban, mint hogy a gyár a 2010-es modellévtől kezdve a Bianchi vázakra és villákra 5 év garanciát vállal.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Bianchi Via Nirone 7 Alu Claris termékkel kapcsolatban: