Van megjelenése
Kényelmes
Az ára ( viszont a nevéhez képest elfogadható )
Eddig csak annyit hibát találtam, hogy 50-11-ben a lánc elől hozzáér a váltóhoz, de ezt majd beállíttatom.
Üdv Mindenkinek!
Gyönyörű a váz, óráik lehet benne gyönyörködni, 55-öst kértem, nekem ez volt a megfelelő méret, így kényelmes, minimálisan csavarodik.
A kerekek 6 bárra vannak fújva, ami nem sok, de így nem ráz annyira ( nem fáj és nem fárad el a csuklóm sem ), mégis jól gurul és mégsem üt fel szar utakon ( amin sajna kénytelen vagyok járni néha ), Egyelőre csak 400km van benne, 2x hajtottam kikerülhetetlen kátyúba, ami miatt majdnem sikerült leszállnom, de meglepően jól bírták a kerekek, remélem így is marad ( bár tönkretehetetlen felni nem létezik, sajna ).
Jól irányítható, kis sugarú körben lehet vele fordulni, súlyelosztása is egyenletes, gyorsan manőverezhető.
Nem szeretem a feltűnést, így én fekete-celeste színűt kértem, menet közben nem is nézik az emberek ( ez is csak egy országúti, gondolják ), viszont amikor megállok lámpánál, vagy hegytetőn stb. mindig odaszól, vagy beszélgetésbe elegyedik velem valaki ( főleg kerékpárosok és motorosok ) és elismerő szavakkal illeti a bringát.
A Claris felszereltség az árához képest teljesen elfogadható, kényelmesen lehet váltani, pontos, kellőképpen gyors, terhelés alatt sosem váltok és nem is próbálom ( ha elől az 50-es tányéron van akkor a hátsó váltó egy kicsit zajos lesz, engem nem zavar, legalább van egy kis hangja ).
2015.12.21. Idén nem sikerült vele sokat menni, összesen 6000km környékén állt meg idén.
1 lánc és hátsó külső és fékbetétek cseréjére volt szükség, A hátsó sor még mindig bírja, az első nagytányér már eléggé kopott, ezt a láncot még elviszi, utána kuka. Kapott egy karbon ülést, a többi pedig a télen jön.
Nem könnyű a bringa 10 kiló felett van egy kevéssel :) ami hegynek fel hátrány, lejtőn előny, viszont síkon nagyon jól lehet vele menni, ha már belendült
Kikapcsolódásra.