Kissé gondban vagyok a triban 500-al. Az én 2015-ös modellem nem így néz ki (lásd a mellékelt képet - gúgliról van a fotó, de ugyanez az én modellem is), lehet, hogy abban az évben két típus jött ki (én októberben vettem), vagy tévedésből másikat raktak fel - passz -, én a sajátomról firkálok. Aluváz, acélvilla, prowheel hajtóműszett, btwin fékek, duplafalú alufelni (gondolom btwin, 32 lyukas), microshift fékváltókar és váltók, hátul 8-as fogaskoszorú ... A microshift-szett számomra eddig ismeretlen volt, de meglepően jól, megbízhatóan működik így, kb. 6000 km után is, talán ez a legszimpatikusabb (és valószínűleg legdrágább) része a bicajnak. A hajtóművel sem volt igazán gondom, egész jól teljesített - eltekintve attól, hogy - szerintem - sok előre a 3 lánctányér (50/39/30-as). A hutchinson equinox külsők eléggé silányak, a 4-ik hátsó és 2-ik első defektet követően lecseréltem őket rubino-ra. Ami nekem bosszantó volt a szamárral kapcsolatban, az a küllők/felnik viselkedése. Úgy 500 km után elkezdtek sorban kitöredezni a küllők (naponta 1, elöl és hátul felváltva), mocskosmód' tökig húzták őket, vagy nem tudom, de kicserélték gariban, azóta nincs különösebb gond - mindenesetre mérgesítő hibának tartottam. A fékek egészen használhatók, fognak, amikor kell. M-es vázméretben vettem (nem méricskéltem, de olyan 52-es lehet...), az én 177 centimhez tökéletes. Az ülés btwin, de akár egy deszkát is rakhattak volna oda, érdemes azt is hamar lecserélni, mert rútul feltöri az ember valagát :))) Mindent összevetve ennyi pénzért egy kényelmes, egész korrekt a csacsit kapsz, a felszereltsége belépőkategória, de - ahogy tolsztoj mondta - minden az ányegin múlik, max. lecseréli az ember :)