Btwin Triban 500 országúti

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2018
    (frissítve: 2018.04.)
  • Listaár: 119.990 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK



1-3 (3 vélemény)
Rendezés

Judit21 avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 88%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, 1 évig, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

-nagyon jó ár-, értékarány

-alumínium 6061-es váz

-imádtam a fékeket, nagyon megbízható a rendszere

Hátrány

-az acél villa annyira nem jött be

-az eredeti ülése sem volt az igazi, de hát az legyen a legkevesebb

Erre ajánlom

Kezőknek, középhaladóknak tökéletesen alkalmas. Én 50-100 km közötti távokat mentem vele, minden gond nélkül.
Szerintem nagyon szuper kis outi, nagyon jól összerakták a lovat.

Ennyiért vettem
149990
Csatolt képek
Btwin Triban 500  2015 országúti
17 olvasó 88%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Riccardo avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2016, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

alumínium 6061-es váz

megbízható Microshift váltórendszer

egész megbízható fékrendszer

nagyon jó ár/érték arány kezdőknek

halk racsni

fekete küllők

Hátrány

tripla lánctányér

acél villa

Erre ajánlom

Kezdő országútisoknak, 20-100 km közötti távokra mindenképpen ajánlom a lovat! Én is ilyennel járom az utakat, aki nem szeretne komolyabb összegeket költeni, annak mindenképp megér egy próbát mert ilyen árért egy egész jó kis lovat adnak! :)

Ennyiért vettem
119 990 HUF
Mért tömeg
10900 g
Csatolt képek
Btwin Triban 500  2016 országúti
30 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

stoned_rider avatar
2 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, 6 hónapig, 4000-8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

- viszonylag könnyű (10,3 kg, a leírása szerint, én nem méricskéltem)

- a fékváltókar egészen megbízható

- halk - szinte néma - racsni (én az olyat szeretem)

- tűrhető fékek

- belépőkategória, elérhető áron

Hátrány

- felnik/küllők (de lehet, hogy csak a nekem jutó darabbal volt a hozzászólásban említett probléma)

- (külső) gumik

- tripla lánctányér elöl (kettő elég lenne, szerintem)

- az ülés

Tapasztalat

Kissé gondban vagyok a triban 500-al. Az én 2015-ös modellem nem így néz ki (lásd a mellékelt képet - gúgliról van a fotó, de ugyanez az én modellem is), lehet, hogy abban az évben két típus jött ki (én októberben vettem), vagy tévedésből másikat raktak fel - passz -, én a sajátomról firkálok. Aluváz, acélvilla, prowheel hajtóműszett, btwin fékek, duplafalú alufelni (gondolom btwin, 32 lyukas), microshift fékváltókar és váltók, hátul 8-as fogaskoszorú ... A microshift-szett számomra eddig ismeretlen volt, de meglepően jól, megbízhatóan működik így, kb. 6000 km után is, talán ez a legszimpatikusabb (és valószínűleg legdrágább) része a bicajnak. A hajtóművel sem volt igazán gondom, egész jól teljesített - eltekintve attól, hogy - szerintem - sok előre a 3 lánctányér (50/39/30-as). A hutchinson equinox külsők eléggé silányak, a 4-ik hátsó és 2-ik első defektet követően lecseréltem őket rubino-ra. Ami nekem bosszantó volt a szamárral kapcsolatban, az a küllők/felnik viselkedése. Úgy 500 km után elkezdtek sorban kitöredezni a küllők (naponta 1, elöl és hátul felváltva), mocskosmód' tökig húzták őket, vagy nem tudom, de kicserélték gariban, azóta nincs különösebb gond - mindenesetre mérgesítő hibának tartottam. A fékek egészen használhatók, fognak, amikor kell. M-es vázméretben vettem (nem méricskéltem, de olyan 52-es lehet...), az én 177 centimhez tökéletes. Az ülés btwin, de akár egy deszkát is rakhattak volna oda, érdemes azt is hamar lecserélni, mert rútul feltöri az ember valagát :))) Mindent összevetve ennyi pénzért egy kényelmes, egész korrekt a csacsit kapsz, a felszereltsége belépőkategória, de - ahogy tolsztoj mondta - minden az ányegin múlik, max. lecseréli az ember :)

Erre ajánlom

Kezdő orszűgútisok mindenképpen tehetnek vele egy próbát, nekem nem okozott különösebben csalódást, bírta a strapát. A gumikat és az ülést használat előtt mindenképpen érdemes normálisra cserélni. Amúgy meg nyúzzátok :)

Ennyiért vettem
120000
Csatolt képek
Btwin Triban 500  2015 országúti
56 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (országúti):

Alumínium 6061 T6 sloping félintegrált kormánycsapággyal. Kényelmes geometria magasabb homlokcső a kormánycsapágynál és egy rövidebb felső cső, amely egyenesebb tartást biztosít, mint a hagyományos országúti váz.


anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • XS
  • S
  • M
  • L
  • XL

 
színválaszték:
  • Piros
  • Fekete-fehér

villa (merevvilla):

Karbon 1 1/8", alumínium villanyak


Meghajtás

hajtókar:

Prowhell Once 50/39/30


fogaskoszorú:

Sunrace 12/25


első váltó:
Shimano Sora
hátsó váltó:
Shimano Sora
pedál:

Műanyag


Kerék

felni:

B'twin Sport 700


első agy:

Aero 28


hátsó agy:

Aero 28


külső gumi:

B'twin resist 5 700x25.


Irányítás

kormány:

B'TWIN SPORT


kormányszár:

B'TWIN SPORT


kormánycsapágy:

1 1/8"


nyereg:

B'TWIN ERGO FIT


nyeregcső:

B'TWIN SPORT


Fék

 
féktest:

B'TWIN SPORT


 
fékváltó kar:

MICROSHIFT


tömeg:

10,54 kg


Btwin logó

Btwin márka bemutatás

b'Twin - My cycling life

Bár a kerékpározás már bő 100 éves múltra tekint vissza, mind a mai napig egy modern sportnak számít, kecsegtető jövővel, ami egyaránt jó a környezetnek, és az embereknek. A b’Twin célja, hogy olyan bringákat gyártson, amely megadja az alapot a lelkesedésednek, anélkül, hogy bármi végett is aggódnod kellene.

A b’Twin kínálatában főleg belépő szintű kerékpárok találhatóak, de néhány modelljük a felső szinteket ostromolja. A palettára jellemző a jó ár-érték arány. A márkanév alatt megtalálhatóak mtb, trekking, városi, freeride, bmx, országúti és gyermek kerékpárok is, ráadásul akár utóbbi kettő ötvözete is, ami a versenysport ízére már gyermekként ráérző kis bringásoknak lehet jó hír.

A b’Twin a komplett kerékpárokon kívül kiegészítők, alkatrészek forgalmazásával is foglalkozik, beleértve a gumikat, világítást, ruházatot, sárvédőket, de akad a cég által fejlesztett, gyermekkerékpárokra szerelhető praktikus vezetőrúd is, mely a bringáspalánták két kerékhez szoktatásában lehet hasznos segítség.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Btwin Triban 500 termékkel kapcsolatban: