Btwin Triban RC500 országúti

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév: 2021 (frissítve: 2021.01.)
  • Listaár: 219.990 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK




habib09 avatar
5 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2021, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Szerintem ár-érték arányban nagyon jó kerékpár. Kényelmes, pontosan váltogat, szép. Imádom mióta megvettem. Belépő szintű canga, de fék csere után tulajdonképpen hibátlan. Ajánlani tudom. 

Hátrány

A gyári promax tárcsafékek és promax tárcsák instant csere volt nekem, mert a hidros monti után halálfélelmem volt ezekkel. Gyárilag sajnos borzasztóak ezek a fékek. Cseréltem fékpofát is bennük, de egyszerűen olyan picike felületet présel a tárcsának ez a szerencsétlen egy dugattyús fék, hogy nem csoda, ha a fékerő közelít a nullához. Végül a fék és tárcsa csere oldotta meg, de mivel gyorszáras a villa, szépen csavargatja egy rendes fék. Viszont nagyon szépen bírja a gyűrődést eddig a villa.

Kerékszett a következő, amit hátrányként hozhatok fel. Sajnos nehezek és a hátsó kerék kazetta testje hajlamos abnormálisan imbolyogni. Néha azért mert gyárilag nem húzzák meg rendesen a kazetta test tartó csavarját, néha azért mert egyszerűen gyártás hibás a test. Egy kis imbolygás benne van a pakliban, pláne a belépő szintnél, de ez sok. Vagy kifogod, vagy nem. Jótállásosan javítják ezt. 

Tapasztalat

Használtan vettem szerintem igen jó árban, mert 2 küllője szakadt volt. Hála égnek ezt kevesebb mint 200 forintból orvosolni tudtam.

Elég sok verzióban jelent meg ez a canga, mert jött ki full Sora szettel is, full Microshifttel is és ezek keverékében is. Nekem egy olyan verzió jutott amin Sora váltók-karok voltak Claris hajtókarral. Nem bánom, mert volt szerencsém microshift szetteset is próbálni. Teljesen jó és megbízható az is, tökéletesen teszi a dolgát, de a Shimano sokkal finomabban. Hangtalan váltás elöl-hátul. Több féle áttétellel is jött ki, nekem 11-34 34-50 jutott, de nem bánom. Néha picit kevés a végsebesség, de az esetek nagy részében teljesen elég. Kényelmes geometria, főleg azoknak akik egy montiról ülnek át.

 

Erre ajánlom

Ismerkedni az outik világával, túrázgatni, ilyenek. 

Ennyiért vettem
125000
Mért tömeg
12040 g
Csatolt képek
Btwin Triban RC500  2021 országúti
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (országúti):

Új Triban Evo 6061 T6 alumínium váz, kényelmes geometria, sloping váz Tömeg: 1780 g az M-es méret Masszív és sokoldalú váz: sárvédő és csomagtartó is illeszthető rá max. 700X36 vagy 650X40 mm-es gumiköpenyekkel kompatibilis


anyag:

6061 T6 Alumínium


méretek:
  • S 165 - 173 cm
  • M 173 - 180 cm
  • L 180 - 188 cm
  • XL 188 - 200 cm

 
színválaszték:

Fekete


villa (merevvilla):

Új Triban Evo karbonszálas villa, alumínium villanyak, 1"1/8 kormánycsapágy. Kényelmes és könnyű villa. Karbonszálas kialakítása révén merevebb oldalirányban, jobban elnyeli az elülső ütéseket.Csomagtartó rögzítéséhez alkalmas inzertek elöl Villa max. teherbírása: 9 kg, A keréktengelynél lévő inzertre csomagtartó rögzíthető. Max 700X36 vagy 650x40-es gumiköpennyel kompatibilis.


Meghajtás

hajtókar:
Shimano Sora,

R3000 50/34


fogaskoszorú:

Shimano CS-HG92


első váltó:
Shimano Sora,

R3000


hátsó váltó:
Shimano Sora,

R3000


 
fokozatok száma:

2x9


patentpedál:

Taposópedál


Kerék

külső gumi:

Triban Resist+ gumiköpeny410 g Drótperemes gumiköpeny 1 mm-es nejlon védelem a lyukadás ellen Szálsűrűség: 55 TPI Méretek: 28-622 (700x28c), kényelmesMaximális nyomás: 8 bar/116 psi. A gumiköpeny nem Tubeless Ready


 
komplett kerék:

Triban Tubeless ready kerekek* 6063T6 alumínium Méret ETRTO: 622 x 17 C 24 mm magas, így masszívabb oldalirányban. A keresztezett acél küllők révén merevebb (28 elöl, 28 hátul)Vízálló csapágyak. Súly/pár (kazetta és gyorszár nélkül) 2200 gramm


Irányítás

kormány:

Triban


 
bandázs:

Triban


kormányszár:

Triban


nyereg:

Triban ErgoFit


nyeregcső:

Triban 27,2


Fék

tárcsafék:

Promax DSK-300R


 
féktárcsa:

160 mm


tömeg:

10,6 kg (M, pedál nélkül)


Btwin logó

Btwin márka bemutatás

b'Twin - My cycling life

Bár a kerékpározás már bő 100 éves múltra tekint vissza, mind a mai napig egy modern sportnak számít, kecsegtető jövővel, ami egyaránt jó a környezetnek, és az embereknek. A b’Twin célja, hogy olyan bringákat gyártson, amely megadja az alapot a lelkesedésednek, anélkül, hogy bármi végett is aggódnod kellene.

A b’Twin kínálatában főleg belépő szintű kerékpárok találhatóak, de néhány modelljük a felső szinteket ostromolja. A palettára jellemző a jó ár-érték arány. A márkanév alatt megtalálhatóak mtb, trekking, városi, freeride, bmx, országúti és gyermek kerékpárok is, ráadásul akár utóbbi kettő ötvözete is, ami a versenysport ízére már gyermekként ráérző kis bringásoknak lehet jó hír.

A b’Twin a komplett kerékpárokon kívül kiegészítők, alkatrészek forgalmazásával is foglalkozik, beleértve a gumikat, világítást, ruházatot, sárvédőket, de akad a cég által fejlesztett, gyermekkerékpárokra szerelhető praktikus vezetőrúd is, mely a bringáspalánták két kerékhez szoktatásában lehet hasznos segítség.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Btwin Triban RC500 termékkel kapcsolatban: