Különösen ha a bolti áron alul lehet hozzájutni, akkor (is) jó választás. A felszereltség kezdetben engem is nyugtalanított, viszont azt kell mondjam, hogy nem gyenge fából faragták az Eclipse-t!! Általánosságban véve megbízható.
A felnik jól bírják a rossz aszfaltot (szlovák, magyar és szerb földön is), nekem semmi bajom nincs a fékváltókarok hiányával (akinek ez hátrány, az vegyen Firebirdöt), de általánosságban egy alkatrész sem adta meg magát "csúnyán", még hosszabb távon sem. Hegymenetre úgy éreztem, hogy elég jó. A piros-fekete kiszerelés festése pedig nagyon szép :-)
A pedálszett nem a legjobb, szinte biztosan cserére szorul, mint ahogyan más kisebb alkatrész (egy-két bowden, nyeregcső) is, de ezek nem nagy tételek. Nem is könnyű gép, 13 kiló. Kicsit lomhább, mint kéne, hogy legyen.
Bárki, aki "finnyás" az országútis műfajra, nem fog bizalommal tekinteni erre a gépre.
VISZONT, aki olyan árban tudja megvenni újonnan, mint én (47.000 ft), és egyébként nem tud 300-400 euró fölött gondolkodni bringavásárlásban, annak jó választás lesz (ha tehettem volna, nyilván veszek pl. egy belépő-szintű Bianchit, és kész). Nem kell az Eclipse kapcsán túlzásba vinni a finnyáskodást. Szegény ember vízzel főz.
Sajnos rendes, felsőbbkategóriás országútikhoz nem volt szerencsém, de ha lesz, nagy szeretettel fogok majd visszatekinteni az Eclipse-re. Sok emlékezetes kilométert töltöttünk el együtt, és végig megbízhattam benne. Belépő gépnek, az alapok megtanulásához teljesen jó választás.
Ha nem versenyre, hanem országúti hobbizásra, az alapok megtanulására akarod használni, nameg városban suhanni, akkor mindenképpen jó választás. Később pedig, ha már van komolyabb géped, teljesen megfelelő lehet a mindennapi használatra is.