Focus, Mongoose, Schwinn-Csepel archivált országúti kerékpár
Valós felhasználók által ajánlott országúti termékek


váz (országúti): Izalco Team SL Carbon | anyag: Karbon | hajtókar: Sram Red | hátsó váltó: Sram Red | fokozatok száma: 2x10 | féktest: Sram Red
váz (országúti): Cayo P2T Carbon Disc | anyag: Karbon | hajtókar: Sram Rival, 22 52/36 | hátsó váltó: Sram Rival, 22 | fokozatok száma: 2x11 | tárcsafék: Sram Rival HRD-A1 | fékváltó kar: Sram Rival, HRD-A1
váz (országúti): Race Cross V2 Disc, alloy, triple butted | anyag: Alumínium | hajtókar: FSA Gossamer 46/36 | hátsó váltó: Shimano 105 | fokozatok száma: 2x11 | tárcsafék: TRP HY-RD | fékváltó kar: Shimano 105
váz (országúti): Cayo P2T Carbon | anyag: Karbon | hajtókar: Sram Force, 22 52/36 | hátsó váltó: Sram Force, 22 | fokozatok száma: 2x11 | féktest: Sram Force | fékváltó kar: Sram Force
váz (országúti): Izalco Max P2T 10 Carbon | anyag: Karbon | hajtókar: Sram Red, 22 52/36 | hátsó váltó: Sram Red, 22 | fokozatok száma: 2x11 | féktest: THM Fibula | fékváltó kar: Sram Red, 22
váz (országúti): Cayo P2T Carbon | anyag: Karbon | hajtókar: Shimano Ultegra, 52/36 | hátsó váltó: Shimano Ultegra | fokozatok száma: 2x11 | féktest: Shimano Ultegra | fékváltó kar: Shimano Ultegra
váz (országúti): Cayo P2T Carbon | anyag: Karbon | hajtókar: Rotor 3D30 52/36 | hátsó váltó: Shimano Dura-Ace | fokozatok száma: 2x11 | féktest: Shimano Dura-Ace | fékváltó kar: Shimano Dura-Ace
váz (országúti): Race Cross V2 Disc, alloy, triple butted | anyag: Alumínium | hajtókar: FSA Gossamer 52/36 | hátsó váltó: Shimano Tiagra | fokozatok száma: 2x10 | tárcsafék: Shimano R517 | fékváltó kar: Shimano Tiagra
váz (országúti): Izalco Max P2T 10 Carbon | anyag: Karbon | hajtókar: Shimano Dura-Ace, 52/36 | hátsó váltó: Shimano Dura-Ace | fokozatok száma: 2x11 | féktest: Shimano Dura-Ace | fékváltó kar: Shimano Dura-Ace
váz (országúti): Izalco Chrono Max P2T 10 Aero Carbon ES | anyag: Karbon | hajtókar: Rotor 3D+ Aero TT 52/36 | hátsó váltó: Shimano Dura-Ace Di2 | fokozatok száma: 2x11 | féktest: Chrono Max TT | fékkar: Shimano Ultegra TT Di2