Schwinn-Csepel Avenue országúti

14 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév: 2006
  • Listaár: 51.000 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK



1-14 (14 vélemény)
Rendezés

geotigris9 avatar
25 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny

Olcsó, hazai gyártmány, ha szempont.

Azért sok mindent kibírt már. (8 éve aktív használat már..)

Dupla-falú felni.

Egész jó minőségű Shimano váltó rendszer.

A fékek is viszonylag jól fognak outi-hoz képest.

Hátrány

Nehéz, de árához képest reális.

Nálam úgy néz ki nem az eredetileg szánt villát kapta, ha nem valami jóval vastagabbat.

Festék könnyen lepattog. 

Apróbb festék hibák is láthatók rajta még.

A kulacstartók tartólukai nem pontosan vannak felfúrva

Stucni gyatra minőségű nagyon sokszor volt elmozdult a kormány nagy igénybevételnél hiába volt meghúzva csumára.

A kormánycsapágy márka festése idő előtt kopásnak indult.

Nem szép hegesztések 

Fékeket akárhogy állítod mindig hozzá érnek a felnihez.

Tapasztalat

Első outi bringám gyorsan kellet vennem valamit munkához olcsón anno (nem nagyon válogattam).

Egy idő után kicsit átépítettem nem tudtam megszokni a csavart kormányt .

Felülről nézve a vastag villát látható benne tekintélyes a-szímetria amúgy még nem is lett volna nagy probléma a vastag villa mert baromira sok mindent kibír annyira robosztus. Az az érdekes a kerék mégis jól áll benne.

Már megtámadtakét rottweiler is a nyerget amit javítottam rajta, de még az eredeti.

Sajnos egyszer végzetesen megsérült már a hátsó váltó és mentehttlen lett ezért cserélni kellet rajta.

Az első gyors- zár már tönkrement rajta cserélni kellet.

A rossz minőségű utat nagyon nehezen viseli .

Mára már "boltbajáros" bringaként teljesít.

A patkáknál nagyon vigyázni vele nem szereti őket nem mintha más outi igen.. Többször volt becsípődéses defektem már.

Nagyon össze szedi defekteket. (Spéci gumival jobban bírná lehet)

Erre ajánlom

Kezdőként kipróbálni az "outis" életérzést, belépő szintű kerékpáron.

Bár már lényegében minden terepen voltam vele, de csak jó minőségű aszfaltozott útra.

[Mért tömeg teljesen felszerelve és átépítve mérve (zár, világítás stb. értendő).]

Ennyiért vettem
Újonan 35.000,-
Mért tömeg
14240 g
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

grgr77 avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

1500 km után kaptam az első defektet, 3000 km után is még a gyári, eredeti külső van rajta.
Egy masszív csomagtatót könnyen rá lehetett szerelni (a túrákhoz).

A váltó nagyon jól működött nekem.

39 ezer forintért lehetett megvenni 2008-ban akciós áron a márkaüzletükben az Avenue-t.

Hátrány

Városi használatban hétköznapi ruhában nagyon vigyázni kell, hogy a cipőfűzőt és a nadrágot ne koszolja, ne kapja be.

Stabil ez a Schwinn-Csepel országúti.

Tapasztalat

Hosszútávon egy kormány kiegészítés kell, a könyöklő megkíméli a kart és a csuklót, és a sebesség is növelhető vele.

Erre ajánlom

Jó kerékpárutakon, utakon és országúti túrákon kiváló.

Ennyiért vettem
39000
Csatolt képek
Schwinn-Csepel Avenue  2006 országúti
Ilyen kék canga
9 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

jarno avatar
6 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- váltóval nem volt gondom, nálam pontos volt

- megbízható, sok km alatt nem sok probléma volt véle

- 54-es volt a váz, nekem tökéletes volt (182 cm)

- gyári bandázst lecseréltem zselésre, onnantól jó fogása volt

- acélvázas, de tűrhető tömeg, kényelmes nyereg, pozíció

Hátrány

- fék gyenge, vizes időben egyenesen felejthető

- gyári gumik

- padkákat nem szereti (persze melyik országúti szereti?)

Tapasztalat

Sok szép km-t megtettünk együtt, még csomagosan is, árkategóriájában verhetetlen.

Ennyiért vettem
54000
Csatolt képek
Schwinn-Csepel Avenue  2008 országúti
Schwinn-Csepel Avenue  2008 országúti
9 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

rotty avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Rendkívül olcsó, a vázat tekintve masszív, tartós gép. Acélváz, de még elviselhető a tömege. Minden alap rajta, nincs semmi felesleges flanc. Városi használatra, kezdő gépnek kiváló. Nagyon szeretem, városban sokkal szívesebben hajtom, mint a jó felszereltségű túra-gépemet.

Ismerek olyat, aki ilyen bringával edz és kemény erdei túrákon is hajt vele:

 http://geocaching.hu/logs.geo?user_id=1449

Hátrány

Elsősorban a fék, ahogy ezt mások is említették, egyszerűen nem lehetett megállni vele, és olykor beszorult. Ezt azonnal le cseréltem, de még akkor sem volt az igazi, teljes bowden és bowden-ház csere, így használható lett, de a fékkar is gyenge pont.

A váltókar nehezen pozicionálható, de megszokható a használata, ha nem sikerül tökéletesen beállítani...

Bandázst, köpenyt (zafirro-ra) is cseréltem azóta, lassan esedékes egy pedálcsere, mert elhagytam egy csavart, így a taposó észrevétlenül megadta magát. A kormány elég buta geometriájú, egyszer talán lecserélem azt is.

A festék valóban nagyon kopik, nekem piros színű van, de lassan inverz túrórudira hasonlít,  fehérpöttyösnek kell mondanom.. :)

 Úgy tudom már nem gyártják, egy utolsó példányt fogtam ki 60-as méretben. Nagyon szeretem, városban sokkal szívesebben hajtom, mint a jó felszereltségű túra-gépemet.

 

Erre ajánlom

Elsősorban városi használatra annak, aki az országútihoz szokott, és féltené bringáját otthagyni bárhol is. Mondjuk ezt is féltem kicsit, de csak mert tudom, hogy nehezen tudnám pótolni...

 

Ennyiért vettem
47000
11 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Pittiman avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Az ára, és hogy nagyon megy. A kerekek meglepő módon elég jól bírják a magyar utakat, bár én igyexem elkerülni a macskaköveket és a Fehérvári utat. Hosszabb túrákhoz is zsír, nem érzem magam hátrányban menőbb alu hiperszuper bringákkal szemben sem. van hely rajta sárhányónak, ami nagyon jó, mert nem kell letenni ősszel, én hóesésben is simán megmásztam vele a Gellért-hegyet, és elmentem vele Astoriától ferihegyig. Bírta. Alapvetően egy nagyon állat kis bringa.
Hátrány
Amikor megkaptam be kellett lőni a váltót, mert gyakran túlteljesítette az utasításaimat. azt egyszer belőtték, azóta jól megy, nincs vele semmi baj. Az egyetlen gyenge pont a fék. a teljes fékrendszeremet ki kellett cserélni, mert az az egy pontos fékecske semmit se fog, a fékkarok meg olyan silány minőségűek, hogy kiesik a bovden, és ha az a hetes busz mögött, vagy a pilisi lejtőn esik ki...na szóval a fék úgy ahogy van életveszély. emiatt tehát még plusz egy tizest minimum el kell költeni rá. Ja, azt mondanom se kell, hogy retrováltó van rajta, le kell hajolni hozzá, ha ezt valaki nem csípi, akkor ez is gond lehet.meg kicsit nehéz fajtársaihoz képest.
Erre ajánlom
Én ezzel megyek boltba, egyetemre, gyakorlatra, szórakozni, túrázni télen nyáron.
Ennyiért vettem
41.000
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

psztrnk avatar
6 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 90%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Jól kezelhető még egy országútiban kezdőnek is (mint én), a duplafalú felni bírja a kiképzést, szép, jó az ára...
Hátrány
Hát, a fék az nagyon buta (csere), sokáig kell "hangolni", az ülése nem gyorszáras (wtf?), a köpeny csere, eddig ennyit találtam.
Tapasztalat
Kb. most vettem, húsz éves BMX-MTB után életem első outija - arra tökéletes, hogy akárhányszor ráülök, vigyorgok és belém csap az érzés, hogy van élet a vastag keréken túl is. :)
Erre ajánlom
Ismerkedésre a koskormánnyal, városban A-ból B-be, rövidebb túrákhoz, hozzám hasonló MTB-ről áttérőknek.
Ennyiért vettem
40K
10 olvasó 90%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gzoli62 avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
 Újonnan vásároltam a gépet,58,000 ft.-ért.A boltból való hazaszállítás után telesen szétszereltem, az összes csapágyat váltókat bezsíroztam és megfelelõen beállítottam õket.Elõzõ biciklim egy Raleigh 200 cro mo, amivel kb 40000 km-t mentem. Ealadtam, mert már 47 éves vagyok, és úgy gondoltam már nem bicajozok.Eljött az elsõ tavasz és hiányzotts az az orszzágút. A Csepellel nehezen tudtam megbarátkozni, teljesen más volt mint az elõzõ bringám. Kb 1000 km-t mentem vele, zsebemben imbuszkulcsokkal, mert ez a gép rendkívül nehezen testreszabható.Minden milliméternek nagy jelentõsége volt, na de végre sikerült beállítanom a méreteimhez, Innentõl kezdve rendkívül jó benyomásokat szereztem a használata során. A fék azonban katasztrófa.A váltóval is sokat kell tökölni, mire igazán jól összejönnek a beállítások,de ha sikerült, akkopr nagyon jól teszi a dolgát.Elõnyösek a duplafalú felnik a finom Magyar utakon. A 2000 km alatt még nem kellett centíroznom. Az elõzõ gépemet legalább havonta kellet. A csepel elõnye még, hogy rendkívül csendes. 27-30-cal könnyedén utazik vele az ember.Mindent összevetve ezért az árért egy nagyon eltalált gépet vettem.Mégegyszer is ezt választanám. Ajánlom kis pénzû, valamint fémiparban is jártas outisoknak.
Hátrány
Fék SOS csere, Az üzletbõl való átvétel után újra össze kell rendesen rakni.
Erre ajánlom
 Kispénzûeknek mindenképpen, mert ezért az árért hihetetlen jó vétel.
14 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kertész béla avatar
kertész béla
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 82%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
az ára nagyom korrekt!ha ehez viszonyítunk a bicón mindent szerinte a vártnál többet ad amire számítunk!könnyű tekerni!kényelmes,aránylag!és nagyon tetszetős!3 HÓNAPJA VETTEM,de NEM szándékozom megválni tőle:D:D
Hátrány
a váltót tuti után kell állítani!a fékeknek kell egy kis idő amíg normálisan bekopnak de akkor se lesznek 100-asok!az elején a fékkar erőteljesen nyikorog:Dde bekopnak!a festés hamar lepattan!
Tapasztalat
szerintem ebbe az értékbe ennél találni se lehet jobbat!kipróbáltam a MALI IRONMANT-is!tudja azokat a dolgokat,menettulajdonságai felárnek ahhoz és nagyjábóla felébe kerül:Dbátran ajánlom mindenkinek aki szeret túrákra menni,és gyorsan száguldozni!
Erre ajánlom
én nap mint nap legalább 30 km-ert megteszek vel semmi gond nincs!hobbo célra ajánlom,meg annak aki az első országútiját akarja megvenni egy komoly bringa előtt!annak még ez is sok!
Ennyiért vettem
47000ft
11 olvasó 82%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gerison avatar
Gerison
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 88%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, sima XC-sként használtam
Tapasztalat
Korábban leírtam a véleményem a gépről, íme néhány tipp. Valóban beragad a fék, a megoldás egyszerű, bowdenház és bowden csere, a probléma megoldódik alig 1000 Ft-ból. Az összeszerelése elég silány, érdemes megvétel után minden porcikáját átnézni, csavarokat meghúzni, így elkerülhetjük a meglepetéseket. Egy alapos átnázés után nekem tökéletes volt.
8 olvasó 88%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Nagy Zsolt avatar
Nagy Zsolt
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
ára
Hátrány
fék szerintem elég kotu.
Tapasztalat
a fék mindig ragad amúgy semmi baj vele
Erre ajánlom
hosszú túrára semmiképpen városba tökéletes
6 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Jókai Ádám avatar
Jókai Ádám
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Olcsó, masszív váz, a duplafalú felni nagyon szép, a nyereg jól néz ki, és a kategóriában még kényelmesnek is mondható. Kis plusz pénzből egy nagyon látványos, kényelmes és használható bringát lehet belőle kihozni.
Hátrány
Néhány alkatrészt már megvétel után érdemes kicserélni. Amit rögtön lecseréltem: stucni- állítható magasságúra 2900-ért, fekete kormányszalag parafadarabokkal 2000Ft,könnyű kormánycső 4500, Continental contact 32-622 előlre, 28-622 hátulra (csak ez fért be a fék alá) gumi 2000 darabja. Ezekel a külsőkkel bátran lehet repeszteni, de a rosszabb utakat is bírják. A fekete stucni és kormány nagyon profi kinézetet kölcsönöz a bicajnak.
Tapasztalat
Ebben az árkategóriában miden bringának van valami előnye és valami hátránya. A másik családi bringa egy Neuzer Scirocco, ugyanez az árkategória, azon nem volt ilyen szép duplafalú felni, viszont a hátsó fékbowdent a váz belsejében vezették el, amilyet én még csak a méregdrága Hercules bringákon láttam, és a kormány alapból alumínium volt szép fehér szalaggal. arra is megvettük az új külsőket, sokkal biztosabb érzés így meni vele. Végülis: mindegy, mit veszünk, egy kicsit még áldozni kell rá. Kis fantáziával mindegyikből dögös országúti gépet lehet kihozni.
Erre ajánlom
városi bringázásra mindenkinek, de ehhez a külsőt mindenképp érdemes lecserélni.
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Sutam avatar
Sutam
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, csak kipróbáltam, virsli gumis/oútisként
Előny
Tényleg csak kipróbáltam, de az outis érzést nagyon visszaadja a ráülés pillanatától kezdve. Más előnyét az árán kívül nem nagyon láttam, de ez azért is lehet, mert még nem használtam igazán (persze, nem is az enyém! :-).
Hátrány
A festése, talán a bowdenezése, ezekre nem annyira figyeltek oda, meg ilyen pl., hogy a nyeregcső nem gyorszáras. Na, és a gumival voltak problémái szegény évfolyamtársamnak (nem is kicsi :-( ).
Tapasztalat
Összességében tetszett a bicikli, egy nagy űrt tölt be az olcsóságával. Lehet vele haladni, viszont (szerintem) oda kell rá figyelni műszaki szempontból. Jó ötlet volt a Csepel részéről, hogy kiadta.
Erre ajánlom
A nem annyira pénzeszsákoknak (mint amilyen én is vagyok), akik szeretnének outizni. Mondjuk nem hiszem, hogy outis szemmel nézve durva terepen érdemes használni (pl. vidéki hepe-hupás, vagy kátyús utakon), tehát vigyázni kell, hogy hol jár vele az ember. Legjobban beugróbiciklinek való, vagy pedig - szépen lassan fölfejlesztem - biciklinek.
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

apu88 avatar
apu88
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Szerintem az árát megéri. Jól néz ki. Csendes és jó tekerni("puha").Jól kanyarodik.
Hátrány
A festés minősége egy kicsit gyenge, lehet ne jobb. Könnyen lepattan a festék. A felni lehetne erősbb.
Tapasztalat
A külsőt azért kellet cserélni, mert a már a boltban szalag szakadás volt az első gumiba, és akkor már egy jó külsőt tetettem rá.
Erre ajánlom
Akik szeretik sz országutikat, és nem milliomosok azoknak ajánlom.
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gerison avatar
Gerison
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Rendkívül olcsó outi. Duplafalu felni, gyorszáras kerekek, rejtett bowdenezés, nagyon szép külső.
Hátrány
Nincs
Tapasztalat
Mindig is vágytam egy outira, de alapvetően montis vagyok, így soha nem volt szívem több százezret költeni rá. Csak az érzés miatt vettem meg, és nem vártam tőle többet. Most a Pilisbe járok vele alapozni, edzeni, és ezt is bírja. Acélvázas, tehát nehéz, de igazi élménybringa. Egy olyan embernek mint én tökéletes. Megszeretette velem és a barátaimmal az országúti gépeket, pedig eddig csak a cc gép volt elfogadható. :) Nem várok tőle kiugró teljesítményt, és így magasan a várakozások felet teljesített. Jól be lett állítva, pontosan vált. A stucnit kicseréltem, így magasabban lett a kormány, és kényelmes lett.
Erre ajánlom
Alap outi, aki csak ki akarja próbálni, milyen is az "outi élmény"! Boltba járni, túrázni, edzeni télire.
29 olvasó 66%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-14 (14 vélemény)
Rendezés
Schwinn-Csepel logó

Schwinn-Csepel márka bemutatás

A mai Schwinn-Csepel kerékpárgyár történetét Weiss Manfréd Acél- és Fémművek részeként kezdte. 1927-ben, egyetlen esztendő alatt 68 ezer kerékpárt importáltak Magyarországra. Az igényt felismerve a Weiss-művek 1928-ban kerékpárlicenszet vásárolt a Puch-tól. Ezek a bringák Csepel márkanéven készültek, az első 200 még a Puch grazi gyárában. Ezután néhány alkatrész Csepelen készült, a többit pedig a Puch-tól vásárolták, de idővel a gumi és bőr alkatrészeken kívül mindent itthon gyártottak.

Kezdetben mindössze egy férfi és egy női modellből állt a Csepel kínálata, mely 1933-ra 9 félére bővült, még egy évvel később pedig már 28-ra, köztük gyermek és árukihordó típusokkal is. Ezek közt volt a Corvin, a Félballon, a Csoda, Csoda-Ballon (széles gumijú verzió), a Diadal, és a Fecske nevű típus is.

1932-ben a felhalmozódott raktárkészlet eladásának ösztönzésére a Csepel részletfizetést is kínált, és versenyeket szervezett. 1939-ben egy kerékpár 120-160 pengő volt, mely egy kubikus több mint 3 havi teljes bérét jelentette.

A gyár a rendszerváltás utáni privatizációk során, több tulajdonosváltást követve végül magyar kézben maradt. Jelenleg az egyetlen magyar cég, amely teljes körű kerékpárgyártást folytat. A kerékpárok megújultak, a kor igényeihez igazodva, de feltűnik néhány, formájában a múltat idéző darab is a trekking, mountain bike és országúti Schwinn-Csepel bringák közt.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Schwinn-Csepel Avenue termékkel kapcsolatban: