Nagyon szép,minőségi alkatrészek(kivéve a szabadon futót),tapadós markolat,igényes kidolgozás,kész komplett fixi.flip-flop aggyal ipari csapágyak. le volt értékelve 109000 Ft(plusz eü kártya illeték)
Az érthetetlen hibák ellenére kiváló kerékpár az s3.
Szinte érthetettlen
A monoblok 116 os(a gyár szerint)amit én kivettem 117.5 ös volt,müanyag házas) holott 110-es kéne bele,Cseréje lehetőség szerint már vásárláskor,van kereskedő aki ezt rögtön gariba megcsinálja érték egyeztetéssel.Különben nagyon durva-ferde lesz a láncvonal.
A szabadon futót is érdemes rögtön a boltban levetettni,egy kalap fos az egész,És nem egyszerü szó szerint leütni róla.Szenvedjen vele a kereskedő(én dictéra cseréltettem 2400ft+munka dij-és 4 darabba jött le.)
Hátsó tengely keskeny épp csak fent van a vastag saruk miatt.
Előfordulhat zárvány a heggesztéseknél
Könnyen pattanó festék
Pontattlan matricázás
Gyorsan kopó gumi (fékezéskor)
Kényelmetlen nyereg(nekem legalább is.)
Hi-Ten acél váz(szemben a promos cromo szöveggel)
Ez a szúrt villás verzió és az eladó nem tudta pontosan 2012-es vagy 2013-as verzió. ?!
Ja Bergusonnál vettem ott volt a Mali is egymás mellé raktam őket megvolt a döntés.A kiszolgálás remek volt.
Jöhet a vélemény(Remélem Kedves Bergusonos dolgozó azért majd olvassa.)
Boltból kijövet kb 500 méter múlva észleltem,hogy mintha"8"-as lenne az első (de Nem a felnibe) a Gumiba !.hát mi a @ Kísérővel voltam Sose lehet tudni első menetnél.Megálltunk megnéztük Hát úgy tűnt ki van csípve a belső.Mindegy csak kibírja hazáig,de a kis ördög suttogta nézd meg.2km megálltunk, kerék le ereszt,gumi kihajt,és tényleg ki volt csípve a belső.Óvatosan beigazítottuk 10perc felfújtuk azt tovább.
Menet közben valami recsegés ropogás hallatszott,mi több érezhető volt a hajtás láncból,Mi lehet ???Otthon megnéztem hát a lánc vonal nem stimmel a racsnis oldalhoz,ami hagyján de a kerék(hátsó)balra nyit! Ergo nyírja az amúgy is keresztbe feszülő láncot.kb 3 mm nyit a hátsó tengely balra.Figyelembe véve a lánc vonalat talán inkább jobbra kellene nyitnia 1-2 mm hogy ne dolgozzon a két alkatrész egymásnak ellent.Otthon szétszedtem az eredmény,szétment szabadonfutó,recsegett ütött,Cseréltettem egy dictára,amin már volt szerszámhoz kialakitott nut.A gyárin nem volt, úgy kellet lekalapálni róla,4 darbbra esve jött le.És még kellet hozzá egy 60-as satu hogy,a maradék alkatrész a tengelyről lejöjjön.A középcsapágyat még nem cseréltem le,de talán a jövö héten azt is megejtem egy 110,es re,és rendbe jön végre a láncvonal.
Nagyon jól tapadó gumik(aminek az az ára,hogy csúsztatani nem szabad,mer jobban kopik mint,na ide kéne egy jó hasonlat,szóval értsd szó szerint 4 azaz 4 állofékezés és szövetig kopik.)Szóval skidelésre alkalmatlan,arra inkább, olcsó kemény gumit kell venni.
Nekem a Gepida S3 kormány befogója hosszu kicsit,és talán lehetne feljebb is,mert nagyon fárasztja a csuklóm,(vagy már öreg vagyok hozzá) És a geometria is kicsit furi,de már megszoktam.
A láncból kivettem egy szemet,ami majdnem soknak tünt ,végül kapott egy Novatec fixes lánckereket.1.2*3/32 Na ez is fura kicsit mert a hajtómű 1.2*3/32. es a szabadon futó meg 1.2*1/8 os. Tehát a normál egysebis lánc elmegy rajta,de a 1.2*3/32 es meg a szabadon futón kicsit szükös.Tehát vagy a fixes lánckereket cserélem 1.2*1/8-osra vagy a a láncot cserélgetem attol függően fix vagy ss be megyek,vagy az első lánctányért és a fixes lánckereket cserélem 1.2*1/8 osra,és nincs több macera.A 3/32 es novatec kis lánckerék meg mehet a párom cangáljára az ugyis full 3/32 es szett.
(hozzá teszem az eltérő első hátsó lánctányér vastagsága szerintem az extrém széles középcsapágyból fakadó durva láncvonalat hivatott, a széles láncal kompenzálni,azt otthon mindenki úgy variálja ösze a dolgot ahogy akarja.
Ha valaki csak fixen használná ezt a Gepida országútit akkor meg a legegyszerübb egy vékony láncot venni hozzá, vékony kicsi lánckerékkel azt kész,vagy széles lánchoz valo hátsó lánckereket.(Ja és a középcsapágyat mindenképpen cserélni 110.re.)
Én kicseréltem 110.5 ös re rendbe jött a láncvonal.
A gyári fém klipsz nekem nagy. "L"-es és ha a helyére tolom a lábam a talpam közepével tekernék,igy azt levettem inkább és,egyenlőre maradt csak a szij,a kosarat majd cserélem "M"-es re.
Nem értem miért nem lehet mindjárt "M"-essel kérni,nem mindenkinek van egyforma lába.
Egyéb iránt nagyon menö bicó,érzésre massziv,nagyon tapad,jól gyorsul,bár merre megyek elismerő tekintetek.
Cserék
-A Velo (egybként mutatós)nyereg cseréje egy SR Multigrappa Libertiye
-Dicta szabadonfutó
-Novatech lánckerék.
-Láncfeszitő imbusz csavarra
-110.5 ös Necco VP monoblokk csere
-Felső cső betekerve
Hátra van még
-1.2*1/8 os hajtómü tátcsa.
-Hátsó tengely 180as ra cserélye
Van olyan kereskedö,ahol eleve Dicta szabadonfutóval árúlják,értelem szerüen azt nem érdemes cserélni,bőven jó minőségű.(a gyári eredeti bronz szinű,és nincs benne leszedöhöz köröm-nut)
Városi rohangálásra, kis távra,élmény bringázásra.:-)
A súly gyári adat.
Én lemértem,csak nem lett róla fotó,10,4(másik szb futóval,bandázzsal a vázon és fixie lánckerékkel,tehát a nyers 9.9 kg valódi lehet.
Ha vásárlásra adod a fejed 2013-14 es évre akkor az s5 jobb választás 120000ft körül újonnan cromo-acél mufos vázat kapsz,pályakormányal,(egyenest meg 2000ft ért kapsz hozzá.
Mai fejemmel inkább azt vennék,de akkor még nem volt. :-( :-)