Giant OCR1 országúti

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2006 (frissítve: 2007.08.)
  • Listaár: 320.000 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

kalaius avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Gyors, mégis kényelmes gép, jó minőségű alkatrészekkel. A karbon villa és nyeregcső, a nagyszerű WTB nyereg, a roppant mód kézreálló kormány és a vastag, jó fogású bandázs mind azt a célt szolgálja, hogy sok-sok nyeregben töltött óra után is öröm legyen a bringázás. Jó a geometriája és a súlya is. A tervezésnél a hobbistákat tartották szem előtt, de versenyzésre is tökéletesen alkalmas.

A Formula kerekek a látszattal ellentétben strapabíróak, nem volt velük probléma.

Hátrány

Ha már gondoltak arra, hogy ducibb gumi is elférjen a gépben, akkor gondolhattak volna esetleg arra is, hogy a nem teljesítmény-centrikus felhasználó akár túrázni is indulna a géppel, ha rögzítőszemekkel rendesen ellátták volna.

Erre ajánlom

Olyan outisnak, aki szeretne egy jó ár/érték arányú gép nyergében gyorsan suhanni csillagtúrái során, de közben élvezni is szeretné az utat.

Ennyiért vettem
250000
Csatolt képek
Giant OCR1  2006 országúti
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tóth Gábor ( Meleardil ) avatar
Tóth Gábor ( Meleardil )
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 82%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Kompakt...ahogy a váz neve is mondja. Könnyű. Nem olyan könnyű, mint egy karbon váz, de sokkal merevebb, strapabíróbb...Demszkygrádba tökéletes. És ezért az árért Ultegra váltókat pakoltak rá!
Hátrány
Nagyon jól van összerakva. Ez azért hátrány, mert akarmit akarsz hozzáadni, nincs szived megbontani. Az vegye, akinek így jo, ahogy van. Az alapbol rajta lévő fékgumikat nyomban cseréltem puhábbra, a gyári külsőket pedig Continental-ra, mert a "kopásállo Michelin", ami rajta volt, nem ért fel a briga teljesítményéhez.
Tapasztalat
Amikor új bringát kerestem, igyekeztem ár/teljesítmény viszonylatban keresgélni. Ez volt a legjobb választás. Ultegra Flight Deck váltók, Alu keret, minden más karbon kompozit. Bármi, ami ennél jobb volt, az cirka a duplájába került. Nem volt nehéz dönteni. Akciósan vettem hozzá egy karbon kompozit könyöklőt (25 ezer), két állítható kulacstartót, egy Cateye fullextrás órát, Cateye hátsó lámpát 7 leddel (disznót lehet vele pörzsölni), egy karbon házas kétütemű kompakt pumpát (kulacstartó alá rögzítendő, 140psi jön ki belőle), és kész. Az egész hóbelevanc 350 ezer alatt volt, és a bringa még így sincs 9 kiló. Csúcs! Először szokatlan volt a kompakt váz, egészen hátra állítottam a nyerget, mert állandóan attól féltem a lejtőkön, hogy egy szem mogyorón is orra bukok. Ám kiderült, hogy a bringa stabilabb, mint az előző biciklijeim. Alacsonyabban van a súlypontom, és olyan kis íveken tudok fordulni, hogy másik bringával már rég felborulnék. A kormány geometriája tökéletes. Eddig egyik bringámnak sem volt ilyen kényelmes fogása. Tudom, semmi reklám, de azért ide írom, mert ebben a pillanatban épp itt a legolcsóbb, és hátha valaki nem ismeri: http://www.pilissport.hu/product_info.php?cPath=21_154&products_id=2425 Ez meg a magyarországi beszállító, tőlük lehet alkatrészhez jutni, ha gyári kell (ha jól tudom), meg katalógus és adatlap is letölthető: http://www.neuzer.hu/company.php?CategoryID=61 Remélem másnak is szerez annyi örömöt, mint nekem.
Erre ajánlom
Aki szeretne félprofi szinten bringázni, de nincs minimum fél milliója erre a célra, annak a legjobb választás.
Ennyiért vettem
290000
17 olvasó 82%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
Giant logó

Giant márka bemutatás

”RIDE LIFE. RIDE GIANT.”

A Giant-ot a kerékpárgyártás központjában, Tajvanon alapította, King Liu, 1972-ben. A cég ekkor még más nagy márkáknak gyártott, majd 1981-ben saját márkás kerékpárokkal tör be az európai és észak-amerikai piacra. Mára több mint 12000 viszonteladó partnerrel rendelkezik világszerte.

A Giant első, jó minőségű, ugyanakkor elérhető árú chromoly vázai révén a bringások egy szélesebb köre ismerhette meg a kerékpározás egy egészen új szintjét. A cég a kezdetektől fogva fejleszti alumínium, és kompozit alapanyagait, az első elérhető árú karbon csöves kerékpár, az 1987-es Cadex 980 C is az gyár nevéhez fűződik.

A technológiai fejlesztésekben is az élen jár: neki köszönhető többek közt a kompakt országúti geometria 1997-es bemutatása (hátrafelé lejtő felsőcső, mely nagyobb merevséget, ezáltal jobb irányíthatóságot, és kisebb tömeget tesz lehetővé), mely rögtön két Tour De France dobogót is hozott, és 2004-től a Maestro felfüggesztési rendszer, mely egy hegyikerékpároknál alkalmazott teljesen fék-független rugózási megoldás.

1995-ben a márka megalapítja az első mtb csapatát, többek közt a legendás John Tomac és Rune Hoydahl részvételével. A márka versenyzői (pl. a Rabobank csapat) azóta is világbajnokságokat nyernek. De a legfontosabb, hogy nem csak versenyeket nyernek, hanem az életük részének a kerékpározást választó emberek szívét is. A Giant hiszi, hogy ez a választás hozzávezet a világ jobbá tételéhez.

A kínálatban a hagyományos mtb, országúti, trekking és városi kerékpárok mellett szerepelnek hibrid, azaz elektromos rásegítésű kerékpárok is. A hölgyekre is gondol a cég, nekik szánja a Liv/giant név alatt futó bringákat, mely a 3F (Fit-megfelelés, Forma, Funkció) elve alapján tervezve minden stílusban kínál választékot.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Giant OCR1 termékkel kapcsolatban: