KTM Revelator Prestige országúti

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2014 (frissítve: 2014.04.)
  • Listaár: 2.099.000 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

nfranyek avatar
9 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 3 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Stabil, fordulékony, jól variálható kényelmes geometria

jó felszereltség

Ultegra 6800 11 -es szett

Di2 váltás nyeregcsőbe integrált rejtett aksival

dögös szín összeállítás

Hátrány

csak elektromos váltó szett-tel szerelhető (már ha ez hátárny, nekem nem)

matt fényezés (nekem a fényes jobban bejönne, és nem is látszana meg rajta annyira a piszok)

Tapasztalat

A gép Ausztriából használtan került hozzám és jelentősen eltér a specifikációban megadottól. Bár Prestige a váz és villa, 6800 as Ultegra szettel van szerelve, a váltó 6870-es. A hajtókar egy 7900-es Dura -Ace (53/39 es 172,5 mm hosszal), ami elméletileg 10-es, de tökéletesen működik a 11-es szettel. A racsni 11-28-as, a fékek Ultegrák, és tökéletesen teszik a dolgukat. A kerék szett DT Swiss R23 Spline, Vittoria Open Corsa Evo 320 tpi-s abroncsokkal, ami teljesen jó a haza kátyús, trén aszfaltozott utakra, minden napos használatra. Jó-jó nem egy Cosmic karbon, főleg a tömegét tekintve, de azt amúgy sem használnád minden napos használatra. Profiknak tökéletes edző kerék, amatőrnek ,mint én, bármire megteszi. Amiről bővebben írnék az a váltó. Hezitáltam kell-e nekem a Di2, meg nem is tetszettek a korábbi vázon kívüli aksi megoldások. De ezzel a nyeregcsőbe rejtett aksival, nagyon cool cucc, arról nem is beszélve, hogy tökéletesen teszi a dolgát. Egy kattintás, és már váltott is, pontosan.határozottan! Nincs késés, nem kell esetleg trimmelni, terhelés alatt is tökéletesen pontos és gyors. Az első váltó szinkronban van a hátsóval, 3 fokozatban korrigálja a pozíciót automatikusan, annak megfelelően melyik fokozatban van a hátsó. Soha nem fog beleérni a lánc az első váltóba,még akkor sem, ha teljesen keresztbe váltasz. Szóval ha lehetőségem lesz rá,a jövőben csak elektromos váltószettel szerelt bringám lesz. Véleményem szerint ez olyan innováció aminek igen is nagy jövője van! Ahogy nem tennék az outira hidraulikus tárcsaféket (de montit és cyclo-t csakis azzal!) úgy viszont a jövőben csak az elektromos váltásra szavazok! Még annyi hogy, nem eredeti KTM a stucni és a kormány sem, az előbbi 110-es FSA CL-K, az utóbbi Ritchey Pro alumínium. A nyereg pedig egy Selle Italia C2 Gel.

A mérete 57-es , ami a 178 cm magasságomhoz, és a 82 cm-es átlépési magasságomhoz nekem tökéletes. Bár a nyeregcső tengelytől a tetejéig 57 cm, de a tám-villa csatlakozásig csak 54 cm tehát nincs magasan a felső cső, a felső cső hossza 56 cm. Nekem az 56 cm kell, mert 52-53 cm felső cső esetén a kiállásnál rugdalom a kormányt.

Az első 500 km után azt mondom, nagyon jó gép,maximálisan megérte ez a pénzt, amiért egy innovatív, korszerű gépem van, és a Di2- vel a cool faktor is elég magas.

Jó szívvel ajánlom mindenkinek a KTM-et, mert ahogy a motorsportban etalonnak számít, a bringák között is egyre jobban cseng ez a név.

Upgrade:

2500 km után állíthatom, kiváló ez a gép. Az Ultegra DI2 váltószettnél nem hiszem, hogy van jobb jelenleg a piacon.

A hajtókart időközben cseréltem 50/34es 6800 as ultegrára, amihez használtan nagyon jó áron jutottam az ebayen. Így sokkal jobban illik az erőnlétemhez, plusz legalább teljes a szett :).

A DT Swiss kereke nekem nem jöttek be, havonta kellet centírozni a hátsót,ezért kerékszettet cseréltem.

A Mr.Wheel T500 as szetthez baráti áron jutottam hozzá, pluszként egy szuper TUFO Hi-Composit carbon 25ös szingó abroncs is járt hozzá. A karbon kerék kimondottan jobban gyorsítható, ami főleg emelkedőkön érzékelhető, a 25ös szingó pedig kényelmesebb, sokkal jobban elnyeli a hazai szar utak rázását, mint a 23as.

Az új kerékhez lecseréltem a sort is, 11-28 helyett 11-25 re. Így a leginkább használt fogaskerekeknél simább lett a váltás, nem ugrik hirtelen 10-15-öt a pedál fordulat. A 28as fokozat pedig nem igen hiányzik, nem sok tartósan 15% fölötti emelkedőn megyek, ha meg belefutok egybe akkor kiállok :)

Az új szettel kb 300 g-ot csökkent a tömeg, így most kb 7,5 kg.

 

Erre ajánlom

Országútra, akár profiknak is versenygépként.

Ennyiért vettem
500000
Mért tömeg
7500 g
Csatolt képek
KTM Revelator Prestige  2014 országúti
KTM Revelator Prestige  2014 országúti
10 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

KTM Revelator R: 1489 Premium High-End Carbon-Roadrace


méretek:
  • 52 cm
  • 55 cm
  • 57 cm
  • 59 cm

 
színválaszték:

Matt karbon-fehér-narancssárga


villa (merevvilla):

KTM F-7 High-End Carbon


Meghajtás

hajtókar:
Shimano Dura-Ace,

9000 53-39


fogaskoszorú:
Shimano Dura-Ace,

9000 11-25


középrész:

Shimano BB91-41B Set PressFit


első váltó:
Shimano Dura-Ace Di2,

9070


hátsó váltó:
Shimano Dura-Ace Di2,

9070


 
fokozatok száma:

2x11


Kerék

külső gumi:

Mavic Yksion Pro Griplink 23-622


 
komplett kerék:
Mavic Cosmic Carbone SL,

SLE -C


Irányítás

kormány:

Ritchey WCS Carbon Curve


kormányszár:
Ritchey WCS C260 Carbon Matrix,

4-axis -6°


kormánycsapágy:
Ritchey WCS,

Logic Zero Drop-In


nyereg:

Selle Italia SLR Flow


nyeregcső:
Ritchey WCS Carbon,

Link Flexlogic 27.2


Fék

 
féktest:
Shimano Dura-Ace,

9000


 
fékváltó kar:
Shimano Dura-Ace Di2,

9070


tömeg:

6,75 kg


KTM logó

KTM márka bemutatás

A cég eredete egészen 1934-ig nyúlik vissza, ekkor alapított Hans Trunkenpolz Mattighofenben, Ausztriában. A KTM név 1953-tól ismert, Ernst Konkreif és Trunkenpolz az alapítók, valamint Mattighofen város nevének kezdőbetűjeiből. Kerékpárgyártással 1964 óta foglalkoznak.

1989-ig már 1.000.000 KTM kerékpár hagyja el a gyárat, 2004-re ez a szám 2.500.000-re nő. A márka első világbajnoki győzelmét Yader Zoli, olasz Cross-Country kerékpárversenyző szerzi 2005-ben. Ugyanebben az évben készül el a márka első full-karbon váza.

A kerékpárvázak porfestést kapnak, melyhez a KTM csakis vízoldékony, tehát környezetünkre káros oldószerektől mentes anyagokat használ. 2009-ben elkészül egy több mint 200.000 euróba kerülő teszt-berendezés, melyen 70 óra alatt a kerékpár teljes élettartama szimulálható. Ennek köszönhetően a KTM ellenőrizni tudja új modelljei tartósságát. Az alumínium vázakra 5 év, a karbon vázakra pedig 3 év garanciát vállal, ami bizonyítékul szolgál a kiváló minőségre.

A gyár körülbelül 150 különféle modellt kínál, mtb, országúti, cross, városi és trekking, valamint elektromos kerékpárokat is magába foglaló választékában, mely világszerte 30 országban elérhető.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű KTM Revelator Prestige termékkel kapcsolatban: