Specialized Allez Triple országúti

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2011 (frissítve: 2011.05.)
  • Listaár: 223.400 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

gery280 avatar
27 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 91%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

nos hát nekem kb kéthónapja van meg a bicikli és kb 820km van benne olyan 26óra idő

volt az idő amíg megtettem. a bicikli magában nagyon jó megvagyok elégedve jól van

összerakva és jól van megtervezve és a aerodinamikája is jól ki van találva ahoz

képest hogy nem látszódik rajta annyira. egyenlőre még semmisem szorult cserére habár

gondolkozom az ülésen mostanában mivel hogy most nyár van így többet tudok menni vele

és 70km-en pl már azért lehet érezni az ülést akkár mennyire is van suspenzoros

gatyám..   szoktam városban használni mint a-ból b-be eljutó jármű (ekkor nem küldöm

neki annyira). van egy olyan kérdés hogy "hogy tűri amagyar utakat?" nos hát nem tudom

mivel lengyelországban használom és állíthatom hogy ha ezeket az utakat kibírja akkor

otthon csak siklani fog.  ahogy említettem a bicikli megbízható még ezeke az utakon

is...14bart rakok a kerekebe így néha elégé visszaüt de defkót még egyszer sem

kaptam!!szal ha megyek majd haza aug-ban akkor otthon elég lesza 10bar is sztem.. én

182centi vagyok és 56os vázméretet használok ez kényelmes és a vállam alkarom sem

szokott elfáradni szall a méret jól meg van tervezve. a geometriája a biciklinek

nagyon jól van kitalálva..elvégre a tarmac geoja..szépen be lehet állítani a biciklit

a teigényeid szerint. a carbon villa egyszerű de nagyszerű!! és hogy a vázra még

lengyelországban is válalják az örök élet garit...le a kalapot gyerekek!!!!!

Hátrány

nos hát egy jobb ülést elbírna az alap verzió...

Tapasztalat

egy dolgot megemlítenék sokáig gondolkoztam hogy hova írjam a hátrányoz vagy csak a

tapasztalathoz..végül a tapasztalathoz írom... ha megvettétek minden csavart

húzzasatok meg amielőtt átveszítek és a felniket is ellenőrízétek le mivel nekem

vissza kellett vinnem az átvétel utáni második héten mivel a két fék kilazult és

fogott az első gumi is forgással ellentétes irányban volt rakva..ilyen dogokra érdemes

oda figyelni !!!
 

Erre ajánlom

os hát egyértelműen visszonylag kis költségvetésű országútisoknak ajánlom nem fogtok

csalódni! / ill városi cirkálónak (de ink mennyetek az úton vele mint a járdán...)

Ennyiért vettem
3000PL / kb 210.000HUF a double áráért
Csatolt képek
Specialized Allez Triple  2011 országúti
47 olvasó 91%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Specialized A1 Premium aluminum


 
színválaszték:

Fekete-Szürke-Piros (Satin Black/Gray/Red)


villa (merevvilla):

Specialized FACT carbon


Meghajtás

hajtókar:

Shimano 2300 52 x 42 x 30T


lánc:

KMC Z-51


első váltó:

Shimano 2300


hátsó váltó:

Shimano 2300


 
fokozatok száma:

3x8


Kerék

első agy:

Forgácsolt alumínium


hátsó agy:

Forgácsolt alumínium


külső gumi:

Specialized All Condition Sport


Irányítás

kormány:

Specialized Elite, 6061 aluminum


kormányszár:

Alumínium


nyereg:

Body Geometry Riva Road


nyeregcső:

Specialized Sport


Fék

 
fékváltó kar:

Shimano 2300 STI


Specialized logó

Specialized márka bemutatás

A Specialized mint márkanév 1974-ben jelent meg. A cég alapítója Mike Sinyard, aki a mai napig tevékenyen irányítja a céget, történelmet írt a kerékpáros szakmában. A Specialized sok területen úttörőként szerepelt a hegyikerékpár - MTB - népszerűsítésében, és a carbon technológia alkalmazásában is.

Mike Sinyard-nak, miután elvégezte a főiskolát Kaliforniában, 1974-ben, fogalma nem volt mihez kezdjen. Egy gondolat hajtotta: minél több időt a kerékpárján tölteni. Az igazi kerékpáros élmény megtapasztalásának reményében egy európai körtúrára indult.

Végül Olaszországban kötött ki, ahol megismerkedett egy lánnyal, aki ismerte Cino Cinellit, a legendás kerékpárépítő mestert. Szerzett egy öltönyt, és elintézett egy találkozót a mesterrel, akivel rögtön megállapodást is kötöttek. Mike importálhatta alkatrészei az USA-ba.

Az első irodája a kaliforniai lakókocsija volt, első vásárlói pedig a környékén lévő kerékpárboltok, mivel az első 5 évben még autója sem volt. Mike célja a Specialized néven forgalmazott alkatrészekkel a minőség képviselése volt, és nincs ez másként ma, lassan 4 évtizeddel később sem, amikor a Specialized vezető szerepet tölt be az iparban és kiemelkedő technológiai fejlesztésekkel hívja fel a márkára a világ figyelmét, szinte minden kerékpározási irányzatban.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Specialized Allez Triple termékkel kapcsolatban: