Trek Domane AL 2 WSD országúti

Ezt a terméket még nem véleményezték! véleményezd »
  • Modellév: 2018 (frissítve: 2017.12.)
  • Listaár: 239.900 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK



Még nem véleményezték a Trek Domane AL 2 WSD terméket!
Légy TE az első!
A Trek Domane AL 2 WSD termékhez hasonló Trek Domane AL 2 véleményei:
1-2 (2 vélemény)
Rendezés

Zsuzsanna66 avatar
2 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2022, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- legnagyobb előnye, hogy egyensúlyban van a súly és a masszivitás: gyors, fordulékony de bírja a kátyús utakat is

- a 2x8-as kiosztás teljesen jó, eddig hegyen sem éreztem, hogy szükségem lenne több fokozatra.

- a felnifékek és a váltók teszik a dolgukat, nem volt velük gondom esőben és sárban sem

- a kiválasztásnál szempont volt, hogy alkalmanként lehessen rá pakolni - van rajta szem csomagtartónak és sárvédőnek is (ezeket végül nem használom, erről lentebb).

- a hátsó villában van beépített hely szenzornak (nem használom)

- nagy javítást nem igényelt még: egyelőre a bandázst kellett egyszer újratekerni. Cserélni csak a fékbetéteket és - egy ütközés után (oldalról belém jöttek) - két kitörött küllőt kellett

Hátrány

- élesebb kanyarokban, padkákon leér a pedál, sőt, néha a hajtókar alja is - már megszoktam, de az elején azért voltak meglepetések. Biztos lehetne a hajtókart rövidebbre cserélni, én ezzel még nem próbálkoztam.

- apróságokban vannak rajta igénytelen megoldások (pl. az amúgy tök jó bandázst eredetileg cellux tartotta, le is tekeredett - visszatekertem, azóta jó. A bowden vezetést is igazítani kellett).

- a fényezése szép, de kicsit gyenge (pl. a korábbi szerszámos szütyőm hevedere kikezdte).

- bár van rajta szem a csomagtartónak, sárvédőnek, a gyártó oldalán is teljes felszereléssel hirdetik - de egy ballonosabb gumi és a fék közé (fölé) nem is fér el sárvédő. Egy ilyen szép bringára sárhányót rakni nem divat - anélkül esőben tisztességesen lábujjtól fejtetőig csapja az olajos sarat :D

- a váltókarokon nincs visszajelzés a fokozatról (megszokható)

Tapasztalat

2022-es évjárat, gyártói felszereltséggel, másodkézből (de praktikusan új állapotban) vettem, eddig 1.5 év alatt ~4000 km-t mentem vele. Első országútim, a választásnál fontos szempont volt az all-road, amit a gyártó ígér (korábban montim volt, frissen egy Ridgeback cyclocrossról ültem át).

- gyönyörű, jó vele tekerni, nagyon megszerettem

- pedállal, szerszámokkal, kulaccsal együtt kb 10 kg, azaz elég könnyű, hogy sík aszfalton 30-35 km/h-t erőlködés nélkül ki lehessen tekerni - ugyanakkor rázósabb utakon sem érzem azt, hogy a fellépő erők elnyírnák. Én ballonosabb, 32-es Continental gumikkal használom, azzal eddig murván, macskakövön, földúton, és aszfalton lefelé nagy sebességgel (50-60 km/h) mentem - eddig kifejezetten jól bírja a gyűrődést. 

- az 54-es méret 173 centivel, hosszú lábakkal éppencsak jó; eggyel nagyobb méret valószínűleg jobban passzolna. De így is órákig megyek vele kényelmesen, 80-100 km után sincs az az érzésem, hogy le akarok szállni :D 

Erre ajánlom

Összességében véve egy nagyon jó ár-érték arányú, szép és kevés törődést igénylő komfort országúti, napi 20-30 km-es ingázásra, és hétvégi hosszabb (200-300 km) kalandozásokra nekem tökéletesen bevált.

Ennyiért vettem
200000
Csatolt képek
Trek Domane AL 2  2022 országúti
Hármashatár-hegy
Trek Domane AL 2  2022 országúti
ballonosabb gumi
Trek Domane AL 2  2022 országúti
Dömör-kapu
Szerinted hasznos?

Zsuzsanna66 avatar
2 vélemény
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2022, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- legnagyobb előnye, hogy egyensúlyban van a súly és a masszivitás: gyors, fordulékony de bírja a kátyús utakat is

- a 2x8-as kiosztás teljesen jó, eddig hegyen sem éreztem, hogy szükségem lenne több fokozatra.

- a felnifékek és a váltók teszik a dolgukat, nem volt velük gondom esőben és sárban sem

- a kiválasztásnál szempont volt, hogy alkalmanként lehessen rá pakolni - van rajta szem csomagtartónak és sárvédőnek is (ezeket végül nem használom, erről lentebb).

- a hátsó villában van beépített hely szenzornak (nem használom)

- nagy javítást nem igényelt még: egyelőre a bandázst kellett egyszer újratekerni. Cserélni csak a fékbetéteket és - egy ütközés után (oldalról belém jöttek) - két kitörött küllőt kellett

Hátrány

- élesebb kanyarokban, padkákon leér a pedál, sőt, néha a hajtókar alja is - már megszoktam, de az elején azért voltak meglepetések. Biztos lehetne a hajtókart rövidebbre cserélni, én ezzel még nem próbálkoztam.

- apróságokban vannak rajta igénytelen megoldások (pl. az amúgy tök jó bandázst eredetileg cellux tartotta, le is tekeredett - visszatekertem, azóta jó. A bowden vezetést is igazítani kellett).

- a fényezése szép, de kicsit gyenge (pl. a korábbi szerszámos szütyőm hevedere kikezdte).

- bár van rajta szem a csomagtartónak, sárvédőnek, a gyártó oldalán is teljes felszereléssel hirdetik - de egy ballonosabb gumi és a fék közé (fölé) nem is fér el sárvédő. Egy ilyen szép bringára sárhányót rakni nem divat - anélkül esőben tisztességesen lábujjtól fejtetőig csapja az olajos sarat :D

- a váltókarokon nincs visszajelzés a fokozatról (megszokható)

Tapasztalat

2022-es évjárat, gyártói felszereltséggel, másodkézből (de praktikusan új állapotban) vettem, eddig 1.5 év alatt ~4000 km-t mentem vele. Első országútim, a választásnál fontos szempont volt az all-road, amit a gyártó ígér (korábban montim volt, frissen egy Ridgeback cyclocrossról ültem át).

- gyönyörű, jó vele tekerni, nagyon megszerettem ????

- pedállal, szerszámokkal, kulaccsal együtt kb 10 kg, azaz elég könnyű, hogy sík aszfalton 30-35 km/h-t erőlködés nélkül ki lehessen tekerni - ugyanakkor rázósabb utakon sem érzem azt, hogy a fellépő erők elnyírnák. Én ballonosabb, 32-es Continental gumikkal használom, azzal eddig murván, macskakövön, földúton, és aszfalton lefelé nagy sebességgel (50-60 km/h) mentem - eddig kifejezetten jól bírja a gyűrődést. 

- az 54-es méret 173 centivel, hosszú lábakkal éppencsak jó; eggyel nagyobb méret valószínűleg jobban passzolna. De így is órákig megyek vele kényelmesen, 80-100 km után sincs az az érzésem, hogy le akarok szállni :D 

Erre ajánlom

Összességében véve egy nagyon jó ár-érték arányú, szép és kevés törődést igénylő komfort országúti, napi 20-30 km-es ingázásra, és hétvégi hosszabb (200-300 km) kalandozásokra nekem tökéletesen bevált.

Ennyiért vettem
200000
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

100 sorozatú Alpha alumínium,, DuoTrap S kompatibilis, rejtett sárvédő rögzítési pontokkal


 
színválaszték:
  • Fekete
  • Fehér

villa (merevvilla):

Domane carbon, rejtett sárvédő rögzítési pontokkal


Meghajtás

hajtókar:

Vuelta Corsa, 50/34 (compact)


lánc:

SunRace CNM84


fogaskoszorú:

Sun Race CSR86, 11-28, 8 sebességes


hátsó váltó:
Shimano Claris
 
fokozatok száma:

2x8


pedál:

Wellgo műanyag test, alu keret, klipszes


Kerék

felni:

Alumínium


első agy:

Alu


hátsó agy:

Alu


külső gumi:

Bontrager T2, 700x28c


Irányítás

kormány:

Bontrager Comp VR-S, 31.8mm


 
bandázs:

Bontrager bandázs


kormányszár:

Bontrager Elite, 31.8mm, 7 fokos, komputer és lámpa rögzítési pontokkal


nyereg:

Bontrager Ajna Comp, króm-moli pálcák


nyeregcső:

Bontrager, 2 csavaros fej, 27.2mm, 8mm hátrahajlás


Fék

 
féktest:

Alu cantilever fék


 
fékváltó kar:
Shimano Claris
Trek logó

Trek márka bemutatás

A Trek kerékpárokat gyártó cég 1976-ban kezdte meg működését és először acélvázas túra kerékpár vázakat gyártottak. A cég fejlesztéseinek fő iránya nem az olcsó tömegtermelés, hanem a minőségi kerékpárok gyártása volt, és erről az irányvonalról azóta sem tért le.

Az acél vázak után áttért az alumínium csöves gyártástechnológiára, amit 1985-től folyamatosan fejlesztenek.

Az első karbon csöves kerékpárt 1987-ben kezdte el árusítani, két évvel később már fém nélküli teljes karbon vázakat is gyártott! A karbon technológia fő fejlesztője azóta is.

1999-től 2005-ig Lance Armstrong zsinórban 7 Tour de France győzelmet szerzett, mindet Trek kerékpáron.

A cég 2002-től Bontrager márkanéven egyre több alkatrészt és kiegészítőt is forgalmaz, 2004-től a Gary Fisher országúti és monti kerékpárok, 2006-tól a MirraCo BMX kerékpárok gyártója és forgalmazója is.

Jelenleg Észak-Amerikában 50% fölötti piaci részesedéssel a legnagyobb gyártó és már az egész világon ismerik a Trek kerékpárokat.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Trek Domane AL 2 WSD termékkel kapcsolatban: