Wilier Izoard XP 105 országúti

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2014 (frissítve: 2014.03.)
  • Listaár: 472.000 Ft

HASONLÓ országúti TERMÉKEK



1-3 (3 vélemény)
Rendezés

Gepard69 avatar
2 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Gyönyörű, kényelmes és könnyű, imádni való :-)
A felszereltség:
Fulcrum racing 3 kerekek
Fulcrum RTorq carbon hajtómű
Váltók: Campagnolo centaur 2014 (fekete-piros szett) 10 sebesség
Fékek: Campagnolo centaur 2014 (fekete-piros szett) 
Campagnolo record fogaskerekek (13-26)
Camapagnolo record lánc
Cinelli ergo kormány
Deda - Zero100 kormány
Stucni: Look Keo 2 MaxLook 2 
Selcoff karbon nyeregcső
Selle Italia Slr Kit nyereg

Pedálok nélkül: 7,53 Kg, pedálokkal: 7,87Kg
 

Hátrány

Én használtan vettem a vázat, és az előző tulaj nem tudom hol ment vele, de tele volt felverődésekkel. Szerencsére csak a lakkozás sérült és könnyű volt javítani.

Tapasztalat

Eddigi életem legszebb és legjobb brigája.
Az én szubjektív véleményem az, hogy ehhez az igazi olasz bringához, olasz felszereltség tartozik.
A fentebb felsorolt alkatrészekkel (amiket folyamatában szereztem meg) egy állom a bringázás.
 Egy nálam szakavatottabb már megfogalmazta azt, amivel teljes mértékben egyet értek:
"Meg kell hagyni, hogy a vázszett menettulajdonságai ebben a kategóriában hibátlanok: megbízható, intuitív, kellően stabil, de a modern karbonszerkezetnek köszönhetően meglepően jól csillapítja az út rázkódásait, merev edzőkerékkel, nem túl rugalmas oldalfalú köpenyekkel is csodálatos kényelemérzetet biztosít. Ezt a modellt a Wilier a magyar utakra tervezte!
Ez a teljesítményszint szerintem már bőven túlmutat a hobbikategórián: akár versenyzésre is alkalmas, bár kicsit nehezebb, mint a csúcskategóriás masinák, legalább nem kell annyira vigyázni rá, merészebb kanyarvétellel, bátrabb ereszkedéssel meg lehet takarítani azt az időt, amit gyorsításkor, emelkedőn elvesztünk."

 

Erre ajánlom

Hobbi tekerésre, amatőr versenyzésre

Mért tömeg
7500 g
Csatolt képek
Wilier Izoard XP 105  2012 országúti
13 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

bikeomur avatar
11 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 93%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

- Gyonyoru. Szerintem a legszebb bringam, ami valaha is volt. A tervezo tette a dolgat.

- Habar a felszereltseg abszolut belepo szint, alahuznam egyes alkatreszek tartossagat: Miche 50/34-es kompakt hajtomu, Miche 10 soros fogaskoszoru, amit mindig lestem mikor kell kukazni de erre nem kerult sor.

- Campa Xenon hatso/ Veloce elso valto, Xenon karokkal, jol beallitva teszik a dolgukat, meghozza meglepoen jol. KMC X10-es lancal hasznaltam. Ezt nagyon szerette ez a Campa-Miche rendszer. A Campa valto rendszer kenyelmesebb, mint  a Shimano, velemenyem szerint.

- Miche 707-es kerekek szepek, dobnak a bringa szepsegen, foleg egy piros Maxxis Detonator gumikopennyel.

- Jo a geometriaja, stabil, fekszi a kanyarokat. Lehet vele "dongetni".

Hátrány

- Nagyon gyenge felszereltseg, nem ertem miert kotott a Wilier ekkora kompromisszumot, gyonyoru karbonvazat igy megbecsteleniteni...

- Nagyon nehez, de ez kovetkezik az elobbibol, gyenge felszereltseg mindig nehez, nem ertem akkor minek  a karbonvaz, kizarolag az erzes miatt?

- A Miche Corsa lancot nagyon hamar kukazni kellett.

- Campagnolo Xenon fekvaltokarok muanyagbol vannak, ez engem nagyon zavart.

- A Miche Performance fekek ero adagolhatosaga messze all a mai kovetelmenyektol.

- Teli hasznalat miatt a Xenon hatso valtot es a Miche fekek csavarjat kikezdte a rozsda.

Tapasztalat

Nekem a 2011-es modell volt, olasz felszereltseggel. Velemenyem, hogy olasz bringan kotelezo modon olasz gyartoktol kell legyen felszereltseg: Campagnolo, Miche, stb, de ha lehet az elso inkabb.  Ha odajutok, hogy meg egyszer olasz bringa mellett dontok, ez tovabbra is alapkovetelmeny marad. Az Izoard a Francia Korverseny egyik legendas hagoja, ennek a canganak semmi koze a maszashoz, alapbol 12-25-os leosztasu fogaskoszoruval erkezik, ami nagyon nagy terhelest jelent maszaskor (komoly hagokon).

Ennyi penzert, jobbat, ahogy annak idejen beharangoztak, ujonnan nem lehet venni. Alairom.

Erre ajánlom

Hobby bringasoknak, nagyon jo kondicsinalo, es kedvcsinalo az orszaguti kategoriahoz. Amator szinten nagyon jol lehet vele menni. Nagyon jo erzessel tolt el tekereskor. Nagyon meg lehet szeretni. Akkor is kedvesen gondolsz ra, amikor mar  messze  meghaladtad ezt a szintet az uj bringaddal. Egy szoval jellemeznem: fantasztikus.

15 olvasó 93%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

PiPu avatar
1 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Ár/érték arányban szerintem verhetetlen ha valaki karbon bringában gondolkozik.
Hátrány
Nem tapasztaltam még ~4800km alatt.
Erre ajánlom
Szerintem mindennapi használatra tökéletes. Versenyezni amatőr szinten is lehet vele.
Ennyiért vettem
400000
Csatolt képek
Wilier Izoard XP 105  2012 országúti
20 olvasó 55%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Carbon Monocoque


villa (merevvilla):

Carbon-alu


Meghajtás

hajtókar:

FSA Omega


lánc:
KMC X10
fogaskoszorú:
Shimano Sora
hátsó váltó:
Shimano 105
 
fokozatok száma:

2x10


Kerék

külső gumi:
Vittoria Zaffiro
 
komplett kerék:
Shimano WH-R501

Irányítás

kormány:

Warp


kormányszár:

Warp


nyereg:

Selle San Marco Era Star


nyeregcső:

Warp


Fék

 
féktest:

Tektro R-312


 
fékváltó kar:
Shimano 105
tömeg:

9,00 kg


Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Wilier Izoard XP 105 termékkel kapcsolatban: