Gyönyörű, kényelmes és könnyű, imádni való :-)
A felszereltség:
Fulcrum racing 3 kerekek
Fulcrum RTorq carbon hajtómű
Váltók: Campagnolo centaur 2014 (fekete-piros szett) 10 sebesség
Fékek: Campagnolo centaur 2014 (fekete-piros szett)
Campagnolo record fogaskerekek (13-26)
Camapagnolo record lánc
Cinelli ergo kormány
Deda - Zero100 kormány
Stucni: Look Keo 2 MaxLook 2
Selcoff karbon nyeregcső
Selle Italia Slr Kit nyereg
Pedálok nélkül: 7,53 Kg, pedálokkal: 7,87Kg
Én használtan vettem a vázat, és az előző tulaj nem tudom hol ment vele, de tele volt felverődésekkel. Szerencsére csak a lakkozás sérült és könnyű volt javítani.
Eddigi életem legszebb és legjobb brigája.
Az én szubjektív véleményem az, hogy ehhez az igazi olasz bringához, olasz felszereltség tartozik.
A fentebb felsorolt alkatrészekkel (amiket folyamatában szereztem meg) egy állom a bringázás.
Egy nálam szakavatottabb már megfogalmazta azt, amivel teljes mértékben egyet értek:
"Meg kell hagyni, hogy a vázszett menettulajdonságai ebben a kategóriában hibátlanok: megbízható, intuitív, kellően stabil, de a modern karbonszerkezetnek köszönhetően meglepően jól csillapítja az út rázkódásait, merev edzőkerékkel, nem túl rugalmas oldalfalú köpenyekkel is csodálatos kényelemérzetet biztosít. Ezt a modellt a Wilier a magyar utakra tervezte!
Ez a teljesítményszint szerintem már bőven túlmutat a hobbikategórián: akár versenyzésre is alkalmas, bár kicsit nehezebb, mint a csúcskategóriás masinák, legalább nem kell annyira vigyázni rá, merészebb kanyarvétellel, bátrabb ereszkedéssel meg lehet takarítani azt az időt, amit gyorsításkor, emelkedőn elvesztünk."
Hobbi tekerésre, amatőr versenyzésre